'@Dutch Cycling Fan
Snap je twijfel, maar als je scherp naar de foto's kijkt van de uitleg 'lessen' zie je hem links zitten (met oorbel). Volgens mij is hij niet de hele week aanwezig geweest. Want in begin van de week zag je af en toe een Specialized op de auto staan en later niet meer.
'@sephiroth
Bij hoogte-stage denk ik aan Gesink en Kruijswijk op ....;)
Girona is voor TLJ-boys een mooie stek om bergop en bergaf te oefenenen; De Rabo-boys zijn niet voor niets met die Spaanse daler in zee gegaan.
Maar Küthei is 't plaatsje Küthai en bekend door de Küthaisattel; daar kun je ook leuke rondjes fietsen met bergop en bergaf. Dus in mijn ogen niet verkeerd van de ploegleiding.
Fanny, dat artikel stond vorig week in de Limburger, er stond ook nog bij in een aparte colum, dat Tolhoek verreweg de beste resultaten berg op liet zien, hij reed zo makkelijk de heuvels over, maar ook Olivier liet zien het fietsten nog niet verleerd te zijn, ben benieuwd welk programma hij gaat rijden, vanaf de 28ste April.
'@kelderfan: Olivier mag er pas zo laat bijkomen omdat een renner minstens een half jaar voor zijn debuut moet zijn aangemeld voor het bio-paspoortprogramma van de UCI/WADA. Olivier was gestopt en dus uitgeschreven en pas eind vorig jaar legde TLJ hem vast en werd hij weer aangemeld voor dat programma.
http://www.wielerflits.nl/nieuws/224237/daan-olivier-mag-pas-vanaf-27-april-weer-koersen.html
Tankink zit vanavond met Olivier Naesen {een renner die goed bij TLJ had gepast}
Quote: ""Bram Tankink heeft geretweet Ruben Van Gucht
Vanavond ben ik dus te gast bij Extra Time koers. Ga nu eerst het parcours van de Ronde verkennen. Dan heb ik tenminste wat te vertellen
Bram." Met @mathieuvdpoel, @bramtankink, @OliverNaesen & @Vannieuwkerke. Om 21u15 @canvastv | @sporza
Lobato, Battaglin, De Tier, Martens, Tolhoek en Lindeman zal vanuit het Baskenland wel zo'n beetje de basis zijn voor de Ardennen. In de Amstel Gold Race nog aangevuld met wat mannen uit het Vlaamse voorjaar (Boom, Roosen, Van Emden en Tankink) en dan hopelijk vanaf de Waalse Pijl met Roglic. Daarna dan een keuze tussen Vermeulen en Bouwman voor de laatste plek? Of beide toevoegen wanneer Roglic geen klassiekers rijdt en zonder speerpunt lekker aanvallen met die jonge gasten. Olivier zou daar natuurlijk heel mooi tussen passen, maar als start van een seizoen (zeker na zijn uitstapje) zou dat sowieso onhaalbaar zijn.
Van Baarle is een renner waar deze ploeg altijd in geïnteresseerd zou moeten zijn (in het verleden was dat ook altijd het geval). Het zou mij echter niets verbazen wanneer de ruimte om een extra kopman voor het voorjaar te halen wat beperkt is nu ze Roglic hebben verlengd. Dat kan tenslotte nooit goedkoop zijn geweest. Wanneer je naar de selectie van 2018 kijkt is het daarom waarschijnlijk realistischer om, buiten verlengingen en de jaarlijkse jonge renners, enkel versterking in de ondersteuning van de reeds vastgelegde speerpunten te verwachten. Dat zullen dus niet de meest spannende nieuwe namen zijn. Sinkeldam voor Groenewegen zou ik daarbinnen geen vreemde gedachten vinden.
Hopelijk komt er duidelijkheid over de toekomst en het budget. Ik hoop toch, dat Dylan Van Baarle erbij komt, want de Klassiekerploeg is duidelijk verzwakt met het wegvallen van Teunissen, Van Asbroeck en Vanmarcke. Met Dylan erbij komt niet alle focus op Lars Boom.
Dat de focus op de sprinttrein en de klimploeg ligt is wel duidelijk.
Bij de sprinttrein heeft Dylan Groenewegen met Gijs Van Hoecke, Tom Leezer, Amund Grondahl Jansen, Steven Lammertink een goede trein, maar mist een lead-out, want de beoogde lead-out laat het wel eens afweten. En is Sinkeldam zo'n man?
De klimploeg heeft in mijn ogen meer potentie. Nu Primož Roglič en George Bennett toch weer stappen hebben gemaakt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.