Sportpools Tour de France

1 2 ... 8 ... 12 13
Bergbeklimmer

Toch is van Avermaet een echte puntenpakker. Telkens 80 a 90 punten. Maar toen sprintte hij nog weleens mee.

elrio

En toen reed van Avermaet niet voor een van de absolute favorieten voor de tour...

Adelaar

Is bij jullie de last minute twijfel ook al begonnen?

Ik heb echt nog een paar twijfelgevallen waar ik waarschijnlijk tot morgenmiddag over blijf twijfelen.

Wat denken jullie bijvoorbeeld van Ulissi? Die heb ik er nu in staan omdat ik hij meer ruimte krijgt van zijn ploeg dan Van Avermaet en wat beter is in de bergetappes. Maar zou hij in de heuvelaankomsten wel top 5 kunnen eindigen? Wat ik eigenlijk wel verwacht als hij een beetje fatsoenlijke vorm heeft.

Scultura903

Ik twijfel, waarschijnlijk tot het laatste moment, of ik echt Contador als kluns durf te nemen... Wisselen voor een 2 puntkluns en dan een 2-punter uit mijn formatie halen voor een goede nulpunter is misschien verstandiger...

Ik heb geen fiducie in Ulissi

Zie meer in 1-punters als Roglic, Izagirre, Colbrelli en Fuglsang

Verbeek

welke 0 punter pakt in jullie ogen het meeste punten:

T. Martin
Buchman
Barguil

Scultura903

'@Verbeek, dat lijkt mij een keuze tussen relatief 'veilige' tijdrit punten van Martin of potentieel (maar vrij onzeker) iets meer punten voor een Buchman die hoog in het klassement voor jongerentrui komt te staan en een paar keer komt bovendrijven in bergritten.

Mijn keuze zou tussen die 2 gaan.

Coma Cat

Barguil heeft het meeste potentie maar is onzeker. De keuze tussen die andere twee vind ik niet moeilijk, die Duitser natuurlijk.

Bergbeklimmer

Wat verwachten jullie van Atapuma en Brambilla? Mogen beide heren een paar x voor eigen kansen gaan?

Pakt Latour nog wat, buiten de jongerenpunten om?

elrio

Martin, Martin of Martin?

Ab Normaal

'@Bergbeklimmer
Ja en ja

Fox McCloud

Martin

Bergbeklimmer

'@ Ab Normaal: waar zie je Latour nog meer punten pakken? Aangezien hij moet knechten voor Bardet.

Laatst gewijzigd
Vunky

Ook hier last minute twijfels, aantal teams weer gemaakt en de keuze moet gemaakt worden. Acht renners kunnen zeker zijn dat ik ze meeneem, de overige 5 worden bepaald door welke kluns ik zal nemen. Dat wordt nog een nadenk momentje voor de komende uren, waarbij ik momenteel neig naar voor het eerst een gelijke verdeling van sprint zwarte punten vs klassement zwarte punten. De zwarte punten verdeling was altijd in het voordeel van de klassementsrenners.

Laatst gewijzigd
Koks colonne

Ploegleider dilemma!

Cummings of Buchmann?

hill

Waar kun je scores zien van vorig jaar? Per renner?

zabeltie

In historie van Sportpools, maarja wat zegt dat...

aart-sportpools

Er verschijnt een overzicht met behaalde punten als je met de muis op een renner gaat staan in de kieslijst en op het info-icoon klikt.

Ab Normaal

Majka en Colbrelli of Bardet en Latour?

hill

Kan er ook niet van slapen ;) vraag me af hoeveel die talentvolle nulpunters nu echt punten gaan binnenbrengen...

tvm

Hoe zit het precies met de reserves?
Stel: ik hem Matthew Hayman in mijn selectie. Hij doet echter niet mee i.v.m. ongeval voor de start van de eerste rit. En ik heb De Gendt(2 zwarte punten) als reserve, kan hij er dan gewoon in? Of wisselt het systeem alleen tegen renners van gelijke waarde of minder?

tvm

En krijg je ook punten per als iemand een paar dagen geel of groen draagt? Zo ja, hoeveel per trui per dag?
Of tellen truipunten alleen in Parijs?

waggie

'@tvm
Wisselt met gelijke punten
Alleen truipunten op het eind

hupske

En Gilbert dan? Die zal er toch ook wel paar bij zitten in een sprint en als het kan ook nog wel eens mee zitten in de ontsnapping?

Bergbeklimmer

Gilbert sprint niet mee. Alleen voor de heuvels.

Dilemma:

Groenewegen en een 0-punter

Of

Rolland en Colbrelli

Zeg het maar...

Ab Normaal

Zelfde dilemma heb ik. Alleen dan met Uran ipv Rolland
Dat blijft ook een onvoorspelbare knakker.
Of toch gewoon Roglic voor Colbrelli

1 2 ... 8 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.