Sportpools Tour de France

1 2 ... 9 ... 12 13
Milanos Kateros

Of gewoon Rolland, Groenewegen en Colbrelli allemaal?

Voor het eerst een Tourpoule zonder Sagan, Froome en/of Quintana. Ben heeuul benieuwd. ^^

Bergbeklimmer

Zal Colbrelli meesprinten op het vlakke? En dan voor de plekken 6 t/m 10 waarschijnlijk.

ratjetoe

Brambilla of Benoot? Brambilla zullen meer mensen hebben denk ik, daarom is Benoot ook juist wel leuk om te nemen. Of toch Thomas eruit..

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

'@ratjetoe: heb je gecheckt wat de secondanten van Froome scoren de afgelopen jaren?

arviidd

Ik had het al eerder gevraagd maar geen antwoord. Wat is het wachtwoord van de subleague?

Lamme Frans

Lippuner

arviidd

Thanks!

Vunky

Contador als kluns gekozen, risico is er zeker, maar als je wilt winnen moet je wat ;)

ratjetoe

'@sammisosa, ja dat zag ik al voorbij komen, maar eerder hadden Sky-helpers als Froome zelf en Porte toch een sloot aan punten gescoord. We gaan het zien, ik hoop dat ik geen spijt ga krijgen van Brambilla erbuiten houden :)

pirazzi

Uiteindelijk een Colombiaan als kluns gekozen met 3 punten en het geheime wapen komt ook uit Colombia.

Lamme Frans

Valverde
Porte
Aru
D. Martin
Meintjes
Izaguirre
Roglic
Fuglsang
T. Martin
Buchmann
Pauwels
Brambilla
Sagan
Van Avermaet

Kluns: Quintana

Vunky

Froome
Sagan
Porte
Demare
Matthews
Roglic
Fuglsang
Izagirre
Colbrelli
Cummings
Kung
Latour
Buchmann

Matti

Kun je je nog inschrijven? Team heb ik al gereed

Bergbeklimmer

Helaas...

Klootje Kriekeljon

Bam dit is m.

Kittel
Sagan
Matthews
Groenewegen
Colbrelli
Petit
Mclay
Froome
Thomas
Barguil
v. Avermaet
Martin
Naesen

Kluns: Pantano

Kingstown

Mijn pool kan ik al weggooien, terwijl de proloog nog geeneens klaar is.

@ ratjetoe:

Had je Thomas er nog uitgehaald?

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Hier wel een prima start. Thomas, Martin, Froome en Kung als geheim wapen.

pirazzi

Izagirre ook uitgevallen, achteraf blij dat ik de combinatie Aru+Fuglsang geruild heb voor Froome+Thomas met de kluns dan ook een zwart punt minder.

ratjetoe

'@Kingstown: gelukkig niet, dan had ik mezelf al wel weer vervloekt

elrio

Mooi begin: dacht een aardige ploeg te hebben voor de tijdrit met Roglic, Izagirre, Cummings en in mindere mate Matthews en Sagan. Resultaat: -5 punten, da's niet best. Het enige "voordeel" is dan dat ik Valverde niet heb opgesteld, maar dat wil ik dan als wielerliefhebber niet echt als voordeel zien. (ik heb dan wel weer nummers 16,17 en 18 in mijn team)

Laatst gewijzigd
Vic413

Trentin out mijn enige last minute aanpassing, domdom maar
Parijs is nog ver

pirazzi

Bij de subleague Fantastic Five lijkt het afgesproken werk om geen Froome te selecteren en Quintana of Contador als kluns te nemen. Dat is door het uitvallen van Valverde en Izaguirre een mislukte strategie, kun je zeggen. Maar valpartijen horen nu eenmaal bij het wielrennen.

ivo001

Mijn team:

http://imgur.com/8UcHbDk

Dat ik Valverde er uiteindelijk toch uit heb gehaald valt nu positief uit, maar het is gewoon heel erg zonde van de koers.

Kingstown

'@ pirazzi:

We wisten allemaal op voorhand dat binnen 14km de pool naar de kloten zou kunnen zijn. Mij hoor je daar iig niet over klagen. Shit happens.

waggie

Porte 4
Majka 2
D.Martin 2
Rolland 1
Roglic 1
Latour 0
Barguil 0
Sagan 5
Greipel 3
Demare 3
Mclay 0
Benoot 0
Gilbert 1
SW ???
Kluns Pantano 2

1 2 ... 9 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.