Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 132 ... 226 227
Flipper01

Gisteren ontzettend zitten balen dat ik zowel Majka als Alaphilippe uiteindelijk niet had opgesteld..

Ik denk dat ik ga voor de AK mannen: Froome, Chaves, Nibali, Woods, Zakarin en Poels
En de volgende aanvallers: Majka, Alaphilippe, Pozzovivo, LL Sanchez

Op de bank blijven dan: De la Cruz, Roche en Yates en nog een van de bovenstaande mannen... Maar wie?

Matt89

Wat is het toch vreselijk moeilijk om telkens een selectie te maken deze Vuelta. Gisteren geen Alaphilippe meegenomen waardoor ik ben gezakt naar 98,8% waar ik echt enorm van baal. Vandaag durf ik hem niet thuis te laten. Verder klassementsmannen met Sanchez of Pozzovivo. Op het moment staat Sanchez er in. Of toch maar weer volledig focussen op de klassementsmannen....? Lastig!

kevinraar

flipper ik nou alaphilipe op de bank zetten

Laatst gewijzigd
kevinraar

vandaag froome als kopman voor dinsdag nibali?

Starlynk

Dit moet hem worden vandaag:

Froome (c), Nibali, Zakarin, Chaves, A. Yates, Kelderman, Poels, Roche, Woods

Bankje: De La Cruz, Majka, Alaphilippe, Jungels

kevinraar

starlynk wat een top team zeg

elstupidoloco

Als majka echt herstellende is, zou hij niet eens in de aanval hoeven te rijden om in de punten te komen wat mij betreft. 2 jaar terug ook gewoon bij de eerste 5 uit mijn hoofd.

Starlynk

'@kevinraar: dank je!

@elstupidoloco: Eens. Als Majka goede benen heeft kan hij het best vanuit het peloton proberen, maar hij heeft nu geen klassement te verdedigen dus 5e worden zal hem nu niet interesseren lijkt me.

Connotador

'@ elstupidoloco,

Zelfde zou dan gelden voor Alaphilippe lijkt me. Gisteren leek hij niet per se de mindere van Majka bergop, hij volgde vooral en vertrouwde op zijn sprint.

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

Zou Majka uberhaupt vandaag weer in de aanval willen? Volgende week komen de echte bergen en wilt hij een gooi naar de bolletjestrui doen ofzo. Ook denk ik dat hij dan grotere kans heeft op winst.

kevinraar

geen dank je staat zeker in de top 100?

siht

Het zijn toch meestal de zelfde mensen die in de aanval gaan. En Majka en Alaphilippe zijn gewoon erg sterk gebleken gister.
Ik denk dat Majka het nu bijna elke dag gaat proberen totdat hij zijn etappe heeft maar of Ala nog een keer gaat?

Het is vandaag trouwens wel de etappe die Alaphilippe in eerste instantie had aangestipt. Gister was een mooie bijkomstigheid dat hij er bij zat. Dus wellicht dat hij vandaag gewoon weer aangaat, wat dus ook het oorspronkelijke plan was.

Lage rugpijn

Volgens mij hoeven majka en ala helemaal niet mee in de vlucht om te kunnen winnen vandaag. Als je voor de ak mannen gaat verwacht je dat het spul bij elkaar blijft tot de laatste klim en dan zijn majka en alaphilippe gewoon 2 kanshebbers voor de etappezege.

Aadjenr11

Opstelling vandaag:

Froome (c)
Nibali
Chaves
Aru
Contador
Majka
Poels
De la Cruz
E. Mas (gokje als aanvaller)

Bank:

Kelderman, Lopez, Roche, Kragh, Alaphilippe

Twijfel voornamelijk over Roche en waag de gok met Mas

Karsten

Iemand enig idee hoe laat Sporza vandaag begint met uitzenden? Sporza op zondag begint weliswaar rond half 2, maar daar zit ook nog F1 bij.

Starlynk

'@kevinraar: Net een paar puntjes buiten de top 100 nog helaas ;)

@lage rugpijn: alles is mogelijk uiteraard, maar in 2015 zat de top 15 van het klassement m.u.v. Landa bij de top 16 van de etappe uitslag. Denk dat Majka en Alaphilippe ook niet de illusie hebben dat ze Froome gaan kloppen als ze tegelijkertijd aan de klim beginnen. Maar ze mogen mijn ongelijk bewijzen hoor! Zou het wel leuk vinden als ze het proberen iig :)

wesley1983

Majka zal het zeker proberen denk ik vanuit het peleton, want gaat voor de bolletjespunten. Waarom energie verspelen in een vlakke aanloop in de vlucht als je toch naar boven kunt met de besten.

sprintgeit

'@starlynk.
Ik neig net als jij naar de klassementsmannen. Aan de andere kant zelfs als de echte kleppers als eerste aan de klim beginnen, dan zullen Kelderman, Roche en DLC wel voor plek 10-15 vechten. 21-12 punten. Echt enorm veel geef je dus ook weer niet op, door een gokje te wagen..

ben_pronk

Gisteren totaal misgegaan. Vandaag voor de aanvallers... Majka, Pozzo en LL.... aangevuld met de grote mannen :) Ben benieuwd

zeewolde

Als Froome etappe wint pakt hij ook de leiding in het puntenklassement, dus 24 teampunten voor Poels en Moscon.
Het overwegen waard wat jullie betreft om bv A. Yates en Zakarin te droppen voor deze 2 ?

Lage rugpijn

'@zeewolde: zeker , poels kan ook de etappe nog winnen.

wesley1983

'@zeewolde: ik ben voorstander om de beste renners op te stellen tegenover eventuele teampunten. Maar je kiest daar zelf in natuurlijk.

Filipo

Verwachten jullie van Pozzo? Zal ie in de aanval gaan vandaag?

Karsten

'@Filipo
Mits hij voldoende hersteld is van zijn date met het asfalt - waarom niet? Lijkt me dat hij 't dan in ieder geval probeert. Maar goed, misschien wacht hij op de tweede en derde week, dat kan natuurlijk ook.

Connotador

'@ wesley1983,

Volgens mij heeft Majka niet zelf gezegd dat hij voor het bergklassement gaat, maar is het een opmerking die cyclingnews heeft toegevoegd.
Zie laatste alinea van het volgende artikel: http://www.cyclingnews.com/news/majkas-vuelta-a-espana-gc-hopes-end-in-tarragona/

Als Majka wel voor het bergklassement gaat snap ik niet dat hij gisteren niet de volle punten op de eerste 2 colletjes pakte en daar ook geen enkele moeite voor deed.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 132 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.