Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 133 ... 226 227
Lage rugpijn

'@ connotador: Ik denk dat majka gisteren vooral met de etappeoverwinning bezig was. Nu hij blijkbaar weer goed is komt de bollentrui ook in zicht. Die paar puntjes gisteren zullen hem niet de kop kosten als je kijkt wat er allemaal nog aankomt.

wesley1983

'@ connotador: denk dat hij eerst ritwinst wil, maar we hebben toch ook in de tours gezien waar hij de bollen pakte dat hij de kleine punten aan anderen gaf zolang hij maar de grote punten op hogere categorieklims had was hij tevreden.

Connotador

'@ Lage rugpijn en wesley1983,

Gedeeltelijk eens met jullie punten. Wel denk ik dat dat voor Majka eerder hele fijne bijvangst was (na voor etappes te zijn gegaan) dan dat het een specifiek doel was. Net als nu.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ik vertrouw er toch weer op dat de GC-mannen nu eindelijk eens om de dagzege gaan strijden. Zo voor de rustdag moeten er toch wel teams (Trek, Cannondale?) voor de etappe willen gaan. Zeker omdat deze etappe relatief makkelijk valt te controleren / lastig voor klimmers om mee te raken in de kopgroep.

Dus:
Froome (C)
Contador
Cháves
Zakarin
Nibali
Poels
de la Cruz
A Yates
Tejay

Bankje: Kelderman, Roche, Alaphilippe, Majka, Roson, Moscon.

Hopelijk een keer het juiste bankje :)

GaitBeel

Froome (C)
Nibali
De La Cruz
A. Yates
Zakarin
Poels
Majka
Alaphilipe
Soler
Bank: oa. Roche, Kelderman, Roson, Pozzovivo
Nummer 3 van het AK op de bank :/

wesley1983

'@Pietje: zal wel een keer strijd zijn tussen de GC-mannen zeker. Mooi team man, succes. Haha en blijven vertrouwen in TJ, mooi mooi. Mijn team: Froome Chaves Contador Aru Nibali Yates Woods Poels en Majka. Roche Ala Kelderman op het bankje.

Pietje Precies

Haha ja gisteren was ie wat minder... en ik heb best vertrouwen in Wilco volgende week.. maar voorlopig krijgt Tejay toch nog wel even de voorkeur.

Cannondale controleert voorlopig! :)

wesley1983

'@Pietje: ideale aankomst voor Woods natuurlijk als die kan volgen, hebben die goed gezien!

Pietje Precies

Ik verwacht niet dat ie Froome en Contador kan volgen, maar met de laatste sponsor ontwikkelingen hebben ze in ieder geval een zeer goede reden om te koersen. Bovendien: wellicht kan ie profiteren van een tactisch spel tussen de twee kemphanen, doordat Woods toch niet echt als een serieuze kandidaat zal worden gezien.

GaitBeel

Soler mee in de vlucht :)
Weet iemand trouwens wie er zijn betrokken bij de valpartij? Hoorde dat er mannen van Orica bij zaten

Lage rugpijn

Vandaag:

Froome c
Nibali
De la cruz
Zakarin
Poels
Pozzo
Majka
Alaphilippe
Chaves

wesley1983

Waar volgen jullie trouwens? Op sporza eerst Formule 1 en op Eurosport al helemaal geen uitzending.

Karsten

Sporza heeft nu online de livestream geopend, weliswaar heb je er wel een Belgische VPN (of IP) voor nodig.

En: Debusschere Abandon

Klootje Kriekeljon

Debusschere abandon.

Gladiool

Heb je Soler als kopman mee, rijdt Cannondale als een achterlijke... :D

Laatst gewijzigd
Karsten

Iemand enig idee trouwens hoe Debusschere is gevallen? Het ziet er namelijk uit alsof hij aan de verkeerde kant van de rijbaanscheiding ligt.....

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@gladiool: vind het juist positief dat een ploeg als Cannondale de verantwoordelijkheid op zich neemt.

Karsten

Abandon Le Bon

Pietje Precies

Soler als kopman, das wel écht de dood of de gladiolen.

jp.vanoosterhout

gelukkig,strijd tussen de grote mannen ! benieuwd naar contador

jp.vanoosterhout

mooie klim voor hem,en voor froome ook natuurlijk..ik denk 1 froome 2 contador 3 aru 4 zakarin 5 nibali 6 kelderman

wesley1983

Gokje top 10: 1 Contador 2 Froome 3 Chaves 4 woods 5 Zakarin 6 Bardet 7 Aru 8 A.Yates 9 Poels 10 Nibali

kevinraar

1 Froome 2 Nibali 3 poels 4 de la cruz 5 Kelderman 6 meintjes 7 pozzovivo 8 kruiswijk 9 contador 10 chaves

wesley1983

'@kevin: Haha nooit kijken naar je eigen ploeg als je voorspellingen maakt, heb dit ook niet gedaan want verwacht Dat Zakarin goed gaat zijn.

Lage rugpijn

Woods moet dit wel af afmaken.

1 2 ... 133 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.