Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 134 ... 226 227
kevinraar

Heb gewoon punten nodig vandaar

Lage rugpijn

Heel goed kevin. Ziet er prima uit voor jou

kevinraar

Hoop het dat het zo word denk het niet

wesley1983

'@LR: denk dat Woods Contador niet zal kunnen volgen als hij aangaat. Enkel Froome en mss Chaves, Aru en Zakarin gaan dit kunnen, maar als hij kan volgen kan hij het afmaken inderdaad.

Lage rugpijn

'@ wesley: Inderdaad , maar de ploeg heeft er wel bertrouwen in blijkbaar :-)

wesley1983

'@LR: die zijn ook aan het rijden voor een nieuwe werkgever :-)

Pietje Precies

Nouja, ze zien in dat Woods vandaag een redelijke kans heeft om te winnen en dat ze dat als ploeg in volgende etappes niet vaak meer gaan hebben.

Lage rugpijn

Prima kelderman, dag barguil!

nasibal

top, Kelderman op het bankje gelaten

Wielerfan999

Kelderman ook niet mee, toch weer een dure verkeerde keuze, hopelijk dat anderen hem ook niet hebben. Goede overwinning van Froome, erg sterk

timothyvana

Het reservebankje? Bij mij namelijk wel...

wesley1983

Froome dus ook de puntentrui

Lage rugpijn

Ach, ik heb tj op de bank...all in the game mensen.

nasibal

Reservebankje inderdaad. Mooi duur, aangezien ik Woods en DLC niet in mijn team heb.

Pietje Precies

Aiii, Kelderman en Roche op het bankje. Juist op de plekken van Yates en Tejay. Terug naar de tekentafel.

Maar daar baal je nog steeds niet van toch, Nasibal? ;p

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

Antoni Nibali top 10 als we Scorito mogen geloven ;)
Vandaag flink gestegen. Ben ik blij mee, aangezien ik afgelopen 2 dagen wat weggezakt was. Bij mij Kelderman op de reservebank. Het is wat dat betreft ook wel een loterij op die muurtjes zeg.

vasnd

Ook Kelderman thuis gelaten. Hoezee, dit gaat elke dag minder goed. Wel mooi dat ie weer mee doet.

Klootje Kriekeljon

Kut. Ik laat hier ook teveel liggen.. Kelderman, de la Cruz, Ma Lopez op het bankje.

Wielerfan999

Toch nog gestegen met 5 plaatsen, kom ik dan echt weg met die fouten?

DeNescafe

Vind dat ik een aardige selectie aan klassementsmannen / aanvallers heb die in goede doen zijn. Ikzelf daarentegen ben totaal niet in vorm haha.
Froome, Nibali, Contador, Chaves, A Yates, Kelderman, Woods, De la Cruz, MALopez, Poels, Costa, LLSanchez, Jungels .

Vandaag op de bank: Kelderman, De La Cruz, TJ, MA Lopez (zat er vandaag ook prima bij trouwens)

Keuze stress is killing me, sta sowieso ver ondermaats met al die toppers in mijn team (96 ofzo)

nasibal

Maar daar baal je nog steeds niet van toch, Nasibal? ;

Van Woods? Nee hoor. Ik denk dat als je hem bewust thuis laat je verlies op dit soort muurtjes moet incalculeren. Net als wanneer je bezuinigd op sprinters je niet moet balen dat je inlevert in sprintetappes. Dat weet je van te voren.

Waar ik wel van baal is DLC er op het laatste moment uitgooien om geld vrij te maken voor upgrade Bertje > Nibali.

Laatst gewijzigd
christidoc

Kelderman thuis gelaten. Na bijna elke keer Froome als captain deze keer LL Sanchez captain gemaakt omdat ik gisteravond bijna zeker wist dat het voor de aanvallers zou zijn. En dan meldt Cannondale dat ze geen sponsor hebben. Pech gehad. Eigenlijk wel leuk dit. Bij de tour was het bijna elke etappe vrij duidelijk wat je opstelling moest zijn, bij deze Vuelta is het een heel stuk lastiger en is iedereen fouten aan het maken.

nasibal

Keuze stress is killing me, sta sowieso ver ondermaats met al die toppers in mijn team (96 ofzo)

96 ondermaats noemen vind ik een beetje zelfoverschatting.

DeNescafe

'@nasibal, vind je? Wat ik aangeef is dat mijn team geldig zou moeten zijn voor meer punten. Wat mijn scorito wielerkennis betreft, ben ik zeer tevreden met die 96%. Maar, zoals ik zei, met het materiaal denk ik dat ik betere keuzes had moeten/kunnen maken (net iets te vaak een aanvaller opgesteld ipv een 'veilige' keuze). Dus, wat ik je zeg, verkeerde keuzes

sprintgeit

Kelderman wel opgesteld, maar DLC geslachtofferd vanwege z'n 'tanende' vorm.

Dinsdag Majka kopman..wie durft?

1 2 ... 134 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.