Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 135 ... 226 227
Lage rugpijn

'@ klootje: tja, ik lopez en tj...
@!denescafe: Dat probleem heeft iedereen hoor, 12,13 toppers betekent automatisxh risico op verkeerde keuzes.

Starlynk

Argh wat een blunder!!! De La Cruz op het bankje voor A. Yates!!!! :p Haha nee kan gebeuren. Voor de rest top etappe hier en we schieten de top 100 binnen. Nog even de juiste truipunten afwachten hoeveel het precies gaat worden, maar ergens in de top 50 lijkt het. Prima!

Papa Bart

Oomen die Nibali er af rijdt, Poels er af rijd, Pozzo er af rijd, enzovoort enzovoort, doe ff normaal zeg.

Majka 1 punt voor mij, toppie :-(

kevinraar

ik had helaas kruiswijk niet geslecteerd

sprintgeit

'@bartje
Oomen rijdt echt een top Vuelta. Niet normaal.

sprintgeit

Overigens ben ik wel blij met 3x Sky in mijn team voor de komende dagen :)

kevinraar

ben weer gezakt sta nu 8961 terwijl ik 7 man uit de top 20 had alleen kruiswijk niet geslecteerd

ik dacht zal wel zelfde blijven of ietsje stijgen maar niet ik weet het niet meer

Laatst gewijzigd
nasibal

@nasibal, vind je? Wat ik aangeef is dat mijn team geldig zou moeten zijn voor meer punten. Wat mijn scorito wielerkennis betreft, ben ik zeer tevreden met die 96%. Maar, zoals ik zei, met het materiaal denk ik dat ik betere keuzes had moeten/kunnen maken (net iets te vaak een aanvaller opgesteld ipv een ‘veilige’ keuze). Dus, wat ik je zeg, verkeerde keuzes

Ah, nu snap ik hem. Dacht dat je plekje 96 bedoelde. Dan heb ik niets gezegd :)

wesley1983

Mijn 'missers' waren vandaag Kelderman en Roche. Yates en Majka vallen tegen, dan toch maar mijn tactiek om minimum 1 aanvaller te selecteren herzien? Ook Yates moeilijk om op de bank te plaatsen, voor hetzelfde geld wint Chaves vandaag en wordt hij 4e i.p.v Kelderman. Is iedere rit moeilijk in te schatten, zou opnieuw dezelfde selectie doen dus ben niet boos op mezelf.

Lage rugpijn

'@ kevin: Ja, het probleem is dat iedereen toppers heeft.

Papa Bart

Overigens, zij die Froome niet hebben. Die gast pakt vandaag in zijn eentje bijna net zo veel punten als mijn totaal van gisteren...

Lage rugpijn

Btw: TJ zit al op 144 punten....:-)

Edd1e

Eindelijk weer een keer ruim 300 punten gehaald, alleen balen dat ik toch niet voor Lopez durfde te gaan en Majka er inzette, anders de 350 aangetikt. Nu op naar de top 1%!

kevinraar

maar 7 van de top 20 zijn toch genoeg die dat niet hebben in de top 8000

Ceramiche Ariostea

98,7 % inmiddels. Bekertje kom in de buurt

Pietje Precies

Nouja, het ligt er vooral aan welke 7 je hebt. Kruijswijk, Pozzovivo en Meintjes pakken gezamenlijk nog niet eens zoveel punten als Tejay.

Laatst gewijzigd
timoo

Het vergeten te selecteren van een kopman kost mij bijna 300 plekken... gezakt naar plek 500

Lage rugpijn

'@ kevin: Juist wel. In de vuelata heeft iedereen top klassementsrenners omdat er weinig sprinters zijn gekocht.

Pietje Precies

Overigens blijkt voorlopig ook nog de waarde van de TTT. In mijn huidige top-10 puntenpakkers staan (nog steeds) 8 renners die ik ook in de TTT had opgesteld.

Al is dat trouwens niet waar, dan reken ik Dennis als captain mee. 7 renners dus in top-10 en Moscon op 11.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Pffff en op 3 dagen van 98,3% naar 93% gezakt. Vooral Door last minute de ploeg om te gooien. Balen!!

JDL75

Vandaag 3 dure mannen op de bank omdat mijn psyche Majka en Ala niet meer op het bankje durfde te zetten...keldermannetje & Lopez hebben bij mij de plaats op de bank duur laten betalen...
Nu nog 99,3% ik durf bijna niet meer te kiezen. Toch wel lastig als je veel keuze hebt voor deze etappes.........

kevinraar

zou ik nog kunnen stijgen in het klassement sta nu op 76.3 procent

is er een subpoule waar jullie allemaal inzitten?

Laatst gewijzigd
JDL75

'@kevin als je probeert de etappes op of boven het gemiddelde aan punten haalt stijg je vanzelf! De course goed blijven volgen, de volgende etappe goed voorbereiden en blijven overleggen op dit forum gaat je vast helpen!

klumper

Sta nu op 98,3 %

Ondanks veel foute keuzes de laatste dagen,

Gisteren Ala en Majka op de bank, vandaag Kelderman.

Ai ai, overigens wel tevreden, nog nooit zo hoog gestaan.

Begin het spel te leren.

kevinraar

heb maar dan het gemiddelde behaald ben flink gezakt

is er een subpoule op scorito waar jullie allemaal inzitten?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 135 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.