Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 137 ... 226 227
Lage rugpijn

'@ klootje: Yep.

Froome
Nibali
Garderen
Lopez
Pozzovivo
Chaves
Majka
Zakarin
De la cruz
Moreno
Poels
Molano schwarzmann lobato cort
Terpstra
Costa
Sanchez
Trentin
Alaphilippe

Niet te doen eigenlijk, foutje is zo gemaakt:-)

Wielerfan999

Ondanks een score van 330 punten één plaats gezakt naar plaats 32. Weet niet of het nog mogelijk is om eerste te worden, maar tot nu toe gaat het behoorlijk voorspoedig.

kaboutertje

Had vandaag een optimaal team kunnen samenstellen hahah. Mis 31 puntjes, nu 386. Ook prima. Voorlopig 24ste in de wielerflitspoule.

BarryE1

LLS ook mooi een hoop tijd verloren, dat is gunstig!

Dumoulist

Na de dramatische dag van gister (het niet opstellen van Alaphilippe en Majka) vandaag mijn revanche gepakt. Maarliefst 400 punten binnen weten te harken en dan had ik Kelderman nog op de bank. Nu weer gestegen naar plek 22 algemeen en plekje 3 in de forumpoule. Ik denk dat ik woensdag nog maar eens een aanvalletje ga doen op de rode trui.

Dom Tumoulin

'@wesley volgens mij is het een vrouw ;)

Stuff

352 puntjes en gestegen naar 124 algemeen! Iedere dag nog gestegen tot nu toe! En als de echte bergen komen hoop ik nog wat verder te kunnen stijgen.

Vandaag last minute Kelderman toch maar opgesteld ipv Ala. Alleen een misser met opstellen van Majka en DLC op de bank.

Klootje Kriekeljon

Terecht want je hebt een mooie ploeg Dumoulist. Beter dan de nr. 1 als je het mij vraagt.

Matt89

Vandaag weer gestegen naar 99,1% en lig dus op bekertjeskoers. Ik baal van het opstellen van Alaphilippe en het niet opstellen van DLC. Wel zeer tevreden met mijn last minute wissel Nieve (27 teampunten) voor Sanchez. Morgen bijkomen en dinsdag knallen. Sanchez neem ik dan zeker mee.

wesley1983

Denk dat ik eens all-in zal gaan dinsdag, moet iets doen om hoger te geraken en heb de ploeg als het mislukt om het bekertje te behouden.

Wielrennertje

'@kk Hier ook luxeproblemen. Het is een grote loterij wat betreft etappeuitslagen van de klassementsmannen. Gisteren bijvoorbeeld had ik Kelderman in mijn team, maar reed niet denderend. Vandaag dus eruit gelaten. Vervolgens wordt hij vierde. Zelfde verhaal met Roche. Daardoor is het dan ook flink balen als je weer punten morst. Misschien dat we bij de langere beklimmingen wat meer duidelijkheid krijgen over wie er nou echt goed zijn.

wesley1983

Majka (c) Alaphilippe, Moreno aangevuld met alle punten van de klassementen en teampunten in de hoop dat er meer dan 20 man wegrijdt. Froome, Poels, Chaves, Nibali, Roche en Woods. Deze selectie zit dus in mijn gedachten voor dinsdag!

zeewolde

Wat is dat met die bekertjes. Bij mij staat er ook 1.

wesley1983

Wel leuk om te zien dat Simon Yates op achterstand staat nu, we mogen nog een move verwachten van Orica. Is nu toch gebleken dat Chaves de voornaamste uitdager van Froome is, en ook met de tijdrit in gedachten zullen ze zeker nog iets proberen lijkt me.

elstupidoloco

geinig dat er nu precies gebeurt waar we vooraf naar verlangd hebben: keuzestress in de bergen! Heerlijk, nog nooit zoveel punten gemist in 1 week

Edd1e

'@wielrennertje

Kelderman was niet echt een loterij, die reed in het begin minder en de laatste dagen steeds beter. Eergisteren reed hij lek waardoor hij seconden verloor en gisteren zat hij bij de eerste 10 klassementsrenners. Niet echt verrassend dat hij vandaag top10 rijdt.

kevinraar

dinsdag vluchters? jungels fraile en pozzovivo?

wesley1983

'@kevin: dat weet je nooit op voorhand, maar zit in mijn gedachten om er op in te zetten. Nog maar eens goed over nadenken op de rustdag, is het wel de gok waard om all-in te gaan en mijn goede plaats (34e) zomaar weg te gooien als het op niets uitdraait. In het andere geval zal het een gooi zijn naar de eerste 10 en is de fiets in zicht.

Jori

Hier wel wat de handen in het haar na de gruwelijke faal om toch op heel veel vluchters te gokken en geen cannondale in beschouwing te nemen (stomme crowdfundingsaktie en sponsorgedoe ook). Majka als kopman, ala en Sanchez erbij gegooid en dan gaan renners zonder zekere punten eruit. Dag Kelderman, dag De La Cruz (leek me vooraf niet genoeg) , dag M.A. Lopez en dag A.Yates. nu toch naar plek 600 gezakt.

Rustdag en dan knallen, gokken op veel vluchters met Costa, Ala, Sanchez en Majka en hopen dat Cannondale een sponsor heeft!

offtopic: gaan we eigenlijk ook nog een scorito topcoach kanaal maken? heeft weinig met wielrennen te maken, maar heb het idee dat stiekem hier best wel veel spelen en best wel hoog ook :p

wesley1983

'@Jori: ik speel enkel mee met match duel, zo goed ben ik er wel niet in (is toch puur gokken op de uitslag). Vorig jaar wel een bekertje binnengehaald en top100, nu amper 85% maar is nog maar begonnen en hoop nog te stijgen.

Pietje Precies

Ik sta met Matchduel momenteel 5e en met Topcoach 2e!

Vorig seizoen helaas niet aan Matchduel meegedaan, dus qua Scorito index hakt dat er voorlopig in. Qua Topcoach verdedig ik een 19e plek, dus da's aanpoten.

Stond vanaf speelronde 24 ofzo een aantal weken 1e en droomde stiekem al van de eindzege, maar de speciale speelronde met captain x3 punten gooide roet in het eten (Toornstra scoorde juist die ronde een hattrick). Daarnaast was de laatste speeldag erg naar, toen oa Veltman, Viergever, Ziyech en Karsdorp op de bank werden gehouden. Maar goed, Ajax hield niet de 0 die wedstrijd + meer mensen zullen hier last van hebben gehad, dus plek-15 ofzo was denk het maximaal haalbare.

Helaas is mijn beste weekscore (dit weekend) met Topcoach echter 'slechts' plek 81 en hadden sommigen vorig weekend een hogere score. Beetje lullig systeem dat je na de voorbereiding dus geen 2e meer staat maar 95e ofzo. En in sub-poules geen ~ 1000 punten voorsprong meer hebt, maar 400 ofzo.

Alleen die opzet met tennis vind ik vreselijk. Super makkelijk om op voorhand de 'best mogelijke selectie' samen te stellen en daarna is het puur geluk hebben dat jouw categorie 3 & 4 spelers ver komen. Qua Scorito-index zijn die spellen dus puur overleven, dat lukte met RG erg slecht (67,2%), maar met Wimbledon gelukkig wel goed (99%). Heb voor de US Open en Australian Open nog geen score's staan, dus kan niet wachten tot dat begint om weer lekker te stijgen qua Scorito Index! :p

Al met al hier dus een groot liefhebber van de Scorito-spellen! :)

kaboutertje

'@Pietje
Lekker bezig! Hier nog een scorito-fanaat. Momenteel 41e bij de index. Tennis heeft inderdaad een (te) grote geluksfactor.

steefje9

'@pietje @kaboutertje

Goed bezig mannen! Ik sta momenteel op plek 609 overall. Laatste opdate 840 plekken gestegen dus op naar meer. Tennis is idd de lastigste om goed te scoren..succes met het verdere verloop van al jullie leuke scorito spellen

Papa Bart

Hoe kun je de teams van anderen bekijken? Als ik, denk ik, op een naam klik waarvan ik zoiets wil weten, komt er geen respons van de site...

Jeffrey81

'@bartje: bij Topcoach bedoel je? Daar is het nog proefperiode momenteel. Dan kun je geen teams van anderen zien.

1 2 ... 137 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.