Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 150 ... 226 227
jsprunk

Ik heb nog 2 plekken over...
Kelderman, Van Garderen, Alaphilippe, Yates, De La Cruz, Jungels, Moreno, of Moscon.. Tijd dat er mannen uitvallen, dan wordt het keuze maken wat gemakkelijker.

Lage rugpijn

'@ js sprunk: Luxeprobleem. Uitvallers is nooit goed, denk aan het eindklassement en alle punten die daar nog te halen zijn.

jsprunk

Haha, tuurlijk is het een luxeprobleem en ben ik blij met mijn selectie (alleen Moreno en Cort vallen tegen, de rest presteert naar behoren). Maar de dagselecties hebben al veel kopzorgen en punten gekost.

kaboutertje

Froome, Nibali, Chaves, Contador, Zakarin, Majka.
3 plekken voor: A.Yates, Kelderman, Roche, De la Cruz, Poels en Woods.
Wordt nog veel wisselen voor de start :p

kevinraar

ik zou voor poels kelderman en roche gaan

kaboutertje sta jij op nummer 1?

Laatst gewijzigd
wesley1983

Ben ik de enige die overweegt om Nibali uit de selectie te laten?

kaboutertje

'@kevin
Nog niet ;). Op dit moment plek 24 algemeen en 20 in de Wielerflits-poule. Net als iedereen al behoorlijk wat punten misgelopen, maar dat is onderdeel van het spel.

@wesley
Nibali verbetert vaak op langere beklimmingen, dus durf hem er niet uit te laten. Op basis van de vorm die ze laten zien is het inderdaad een twijfelgeval. Maar het blijft Nibali, en hij leek vandaag als iets beter. Al is morgen niet te vergelijken met vandaag.

Laatst gewijzigd
De bavariaan

Ja? Denk niet dat hij terrein gaat verliezen, dan eerder de la cruz...

wesley1983

kaboutertje: denk dat ik het ook niet ga aandurven, maar mijn gevoel zegt uit de renners dat ik de keuze heb dat het 1 van de minste zal zijn. Heel moeilijk, zal zowiezo wel terug puntjes mislopen lijkt me.

fietsliefhebber

De la Cruz lijkt echt wat zwakker te worden, kwam nu al 2 keer terug in de afdaling/vlakke gedeelte aan het einde. Daarom stel ik hem niet op morgen, kies liever poels voor safe met teampunten voor Froome.
Mochten de klassementrenners er zelf voor gaan zie ik Froome nog steeds als topfavoriet, en kan poels 10+8+3 plus een eigen klassering rijden. (dit geldt ook voor bv een Moscon natuurlijk)
Mochten de klassementsmannen er niet zelf voor gaan heb je altijd nog 11 punten voor een sky renner.
Zie jij De la Cruz nog als 1 van de beste klimmers op een aankomst van morgen kan de keuze de andere kant op vallen.
Dezelfde afweging kan je maken met Yates/Woods/Roche enz.

wesley1983

Dan heb je nog Roche, waarom in godsnaam die move, is hij zo goed of voelt hij al nattigheid morgen en is die al aan het consolideren. Man wat een vraagtekens....1 ding staat vast al, Poels op de bank bij mij, heb veel te veel keuze.

Laatst gewijzigd
Flipper01

Vandaag op het laatste moment Trentin erin gezet als outsider, maar voornamelijk voor teampunten van Alaphilippe. Dat pakte mooi uit!

Voor morgen ga ik in ieder geval voor de aanvallers: Majka, Alaphilippe en Pozzovivo en mogelijk Fraile.
Kanshebbers onder mijn klassementsmannen: Froome, Chaves, Woods en Nibali.

Dan is het nog kiezen tussen Zakarin, Poels, Roche, De la cruz en A.Yates...

wesley1983

Nibali, Roche, Kelderman, Yates en Woods liggen dus in balans bij mij voor 2 plekken nog. Als je dan nog Poels erbij doet is dit de keuze uit 6 renners voor 2 plekken, heeeeeeeeeeeeeeelp haha

wesley1983

'@Flipper: mooi om te lezen dat je zo eerlijk bent man, het is je van harte gegund!

DonQ.

Mijn team voor morgen:

Froome (c), Zakarin, Majka, Poels,
plus mijn potentiele 'doorzakkers': Nibali, Aru, A. Yates, DLCruz, Roche.

Vraag is hoever ze doorzakken, zolang ze top 15 finishen scoren ze meer punten dan de teampunten van Froome (mits hij niet wint)

Op de bank: Pozzo, Moreno, Jungels, Fraile, Moscon.

Laatst gewijzigd
kaboutertje

Wanneer heeft Kelderman voor het laatst iets laten zien in echte hooggebergte?
Zwitserland vorig jaar? Daar was het boven de 2000m ook minder volgens mij. Woods moet het eerst ook maar laten zien. En dan Roche, lijkt altijd op het tandvlees, maar erg taai. De la Cruz lijkt ook minder te worden, en moet ook nog maar bewijzen of hij een stap heeft gezet in het hooggebergte t.o.v. vorig jaar.

snoek1974

Vandaag door dosis geluk met Trentin ( eigenlijk alleen voor groene trui opgesteld ) , gok LL Sanchez als kopman en de Marcchi opgesteld als aanvaller en Moscon die een keer als eerste Sky er van mijn ploeg binnenkomt .

Morgen ga ik voor

FRoome , Chaves , Aru , Majka , Kelderman , Moscon , Poels , Alaphalippe en Jungels.

Waarvan de laatste twee als mogelijke aanvallers maar in ieder geval team punten Trentin .

Elke etappe zit vol verrassingen waardoor ik geneigd ben rekening te houden met team punten maar wel met een evt kans dat ze wel bij de top 20 eindigen anders zou ik Trentin zelf wel opstellen

elstupidoloco

De luxeproblemen beginnen me inmiddels aardig op te breken de afgelopen 4 etappes. In 4 etappes gezakt van een top 60 naar net buiten de top 300. Verkeerde dagselecties, verkeerde kopmannen, soms iets te veel risico, soms juist te weinig. Ook voor morgen wordt het weer een lastige. Met die start van 10km a 3% is de kans aanwezig dat de betere klimmers in de kopgroep kunnen zitten. Voor mijn dagselectie kan ik putten uit: Froome, Chaves, Roche, Nibali, De la Cruz, Aru, Yates, Contador, Poels, Lopez, Costa, Moreno, Majka en Alaphilippe. Mijn eerste idee: Froome en Poels voor de vaste puntjes, 4 a 5 man AK en dan 2 a 3 aanvallers.

DonQ.

'@snoek
Als Froome de etappe wint zijn de teampunten van Trentin weg.

wesley1983

Ook knopen doorgehakt, voorlopige selectie is Majka(c), Alaphilippe, Moreno, Froome, Chaves, Contador, Aru, Nibali en Yates. Op het bankje de heren Kelderman, Woods, Roche, Poels, Jungels en Trentin. Kan natuurlijk nog veranderen....

Lowland

Waar verwachten jullie meer van? Lopez of Kelderman? Kelderman oogt na zijn 4e plek goed, Lopez lijkt er ook doorheen te komen.

Stuff

'@DonQ.

Tenzij Trentin de tussensprint wint.

snoek1974

OK zit Froome er zo dicht al achter , ja dat zijn dat geen gegarandeerde punten meer voor Jungels en Alaphalippe , al heb ik Poels en Moscon ook waardoor die teampunten groene trui wel weer gegarandeerd zijn als ze alle vier opstel , maar we praten maar over 12 punten dus kan ik ook gokken dat Pozzo en of Lopes top 10 rijden . Ga niet uit van aanvallers als LL Sanchez en de Marcchi morgen

Jungels en Ala is alles of niets , die rijden of bij de eerste drie ( wat Jungels nog niet gedaan heeft deze ronde) of komen op een kwartier binnen , dus Pozzovivo , Caruso of Lopes kunnen mijn selectie nog halen , dus misschien verander ik nog wel morgenochtend

Nielsbax

Rui Costa probeerde vandaag mee maar naar eigen zeggen had hij niet genoeg geluk. nu zegt hij dit op zijn blog: ''Morgen hebben we een zware etappe. Het is om onze best te geven en probeer het opnieuw te ontsnappen. ''- Google Vertaler.

Kpenty

Wordt dit niet gewoon voor de klassementsmannen? De 2 etappes erna lijken me rustige etappes en als je Froome nog wilt aanvallen moet je op die eerste klim toch al wel oorlog maken.

1 2 ... 150 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.