Ik zit ook nog te dubben of ik Majka kopman maak of Froome. Als Majka in de punten rijdt, zal hij altijd meer punten hebben dan Froome lijkt me, maar het is ook een optie dat hij 0 punten haalt. Heb nu Froome staan omdat het vrij zekere kopman punten zijn op een dag als vandaag, maar eigenlijk verlies ik dan altijd. Want óf Majka rijdt top 3 en dan had ik hem dus kopman moeten maken óf Majka eindigt achter Froome (en waarschijnlijk 0 punten) en had ik hem dus uberhaupt niet in het team moeten hebben.
Kelderman & Poels zou ik pakken.
Poels heeft veel teampunten en kans op eigen punten.
DLC 6 'zekere' teampunten tenzij froome wint, maar weinig kans op eigen punten. Daarbij mogelijke teampunten wanneer een andere QSF wint (Alaphilippe, Mas, Jungels). Lijkt de laatste dagen te zwak om daadwerkelijk mee te kunnen.
Kelderman geen zekere punten, maar wordt wel steeds sterker in de koers, hoger puntenpotentieel als DLC.
Dlc te zwak om mee te kunnen? Ik heb laatste dagen niet gevolgd, maar lijkt me toch bij de beste klimmers horen? Kelderman puncht goed, maar dit zijn lange klimmen met een afdaling tussendoor... Wie hakt de knoop voor me door? Heb ook nog Tj op de bank zitten.. Maar die zie ik dan wel knappen op de een of andere manier..
Ik vind 'm ook weer erg moeilijk vandaag. Ik denk dat ik Pozzo en Majka allebei opstel en Poels toch ook voor in ieder geval de teampunten. Blijft over Roche, TJ, DLC, Yates, Kelderman en Lopez voor drie plekken... Voor allemaal valt wel wat te zeggen. Stiekem denk ik dat Kelderman en Lopez het goed gaan doen, maar Roche en TJ zie ik er vandaag ook (nog) niet doorheen zakken. Moeilijk om hen eruit te houden. Van DLC en Yates verwacht ik niet heel veel, maar DLC heeft een voordeel met de waarschijnlijke teampunten. Pfff.
Vandaag moet ik het verschil maken. Sta nu top-500 in de algemene Scoritopool.
Mas, Ala, Majka voor de aanval.
Froome, Chaves, zakarin, kelderman, Lopez en Nibbs voor het AK.
Yates, Poels, Pozzo op de bank!
Ik verwacht dat Lopez sterker is dan Aru en ik verwacht dat hij niet gaat wachten. Poels is een twijfel geval. Is toch gebrandt om te laten zien dat hij er staat, maar wie moet er dan uit?
Tsja @Zomaareens dat zou zomaar eens kunnen... Afgelopen dagen wordt DLC er steeds bergop afgereden en weet hij bergaf soms wel, soms niet aan te haken.
TJ, Kelderman of DLC zou ik weer geen DLC pakken, maar of TJ, of Kelderman. Dan gaat het er echt om wie je sterker lijkt.
Let wel; TJ heeft vaker de neiging gehad om week 2 erdoor heen te zakken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.