Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 153 ... 226 227
Treenert

'@Starlynk: waarom niet allebei???

Pietje Precies

Even andere selecties uit de top-10 gecheckt. Tejay, Poels, Zakarin (en in mindere mate Contador) moeten vandaag het verschil gaan maken. Gemiddeld denk ik twee andere renners vergeleken met die luitjes.

Met Klootje enkel Majka om Miguel Angel Lopez (Klootje).

Laatst gewijzigd
Edd1e

Nog heel lang getwijfeld om Kruijswijk erin te zetten vandaag. Met hem had ik echt verschil kunnen maken als hij het goed doet. Toch niet aangedurfd.

Dumoulist

Ook vandaag was het weer flink puzzelen. Gisteren helaas gezakt van 22 naar plek 50 in het algemeen. Ik ga in deze etappe voor de wat betrouwbaardere klimmers. De la Cruz, Woods en TJ zouden vandaag wel eens weg kunnen zakken. Poels, Zakarin en Kelderman schat ik vandaag hoger in. Toch gaan wederom de vluchters winnen dus hopen dat Majka er bij zit. Pozzovivo bewaar ik voor de derde week.

Ook nog getwijfeld over de truipunten van Moscon en Trentin omdat ik een grote groep voorop verwacht, maar toch een te groot risico.

Klassement:
- Froome
- Chaves
- Roche
- Nibali
- Zakarin
- Kelderman
- Poels

Aanvallers:
- Majka (c)
- Alaphilippe

Bank:
- van Garderen
- De la Cruz
- Woods
- m. López
- Pozzovivo

- Moscon
- Trentin

Laatst gewijzigd
Starlynk

Ah we zijn van start zie ik. Kan dus niet meer wisselen.. helaas/gelukkig! :p En Alaphilippe heeft er zin in blijkbaar. Hoop dat hij zich desondanks een beetje koest houdt ;)

Platje

Zelf voor Froome, Contador, Nibali, Chaves, Lopez, Zakarin, Kelderman vol voor de klassementsrenners gegaan
Majka en Pozzo als aanvulling waardoor Yates en DLC en teampuntenpakkers op het bankje zijn gebleven
Nu maar hopen dat er niet 20 man voorop mogen blijven en zo weer een aantal plekken zakken doordat de rest veel Sky en Quickstep hebben opgesteld

Platje

Laat maar zien Pozzo

It's still raining on the race. Domenico Pozzovivo (AG2R-La Mondiale) reflected on the weather conditions this morning with lavuelta.com: “Two days consecutive of rain at La Vuelta, it's strange. It's not my favourite weather. I prefer the sun. But it's not too cold so I think it's not so difficult to race with the rain and 20°C. I think the final is a climb that suits me well. Today it's important to be in the breakaway.”

fietsliefhebber

Gekozen voor:
Froome (c)
Zakarin
A. Yates
Chaves
Nibali
Roche
Poels
Moscon
Kelderman

Bank oa. DlC, Alaphilippe, jungels, Costa

Ga voor een bekertje, en sta nu op 99,6. Goed op weg, maar moet door het missen van Contador consolideren in de echte bergetappes.

timothyvana

De tour (en giro) zijn wat dat betreft wat makkelijker te voorspellen. Dan heb je / ik hooguit 10-12 (klassementsrenners + aanvallers) en dan zou ik niet zoals nu DLC, Costa, Fraille, Alaphillipe, Jungels, Trentin en Moscon op de bank hebben zitten haha.

Zadelpen

Gisteren echt mentaal geknakt. Ik dacht dat ik goed gegokt had op de ak mannen. Het ging veel te snel, niemand kan weg. En dan ineens een plaspauze, 18 man rijdt door, en het peleton doet helemaal niks meer. Pfffff....

Daaaaagggg team Zadelpen! Kansloze zaak lijkt me nu. En om zout in de wonde te strooien, het waren al mijn aanvallers die op de bank zaten die mij de vernieling in rijden. Dit was niet de afspraak!

Laatst gewijzigd
jp.vanoosterhout

we zijn pas op de helft,ik weet van de tour de france dat ik na 10 dagen ergens rond plek 4000 zat en toch nog bij de beste 300 geeindigd !

LeoR 16

'@ jp, idem, vooral met dank aan een geweldige EBH ;)

edit: al denk ik dat het in de vuelta lastiger gaat zijn om terug te keren, aangezien de ploegen veel meer op elkaar lijken. Bijna iedereen heeft pakweg 8 a 9 van de 10 beste klimmers in zijn team, dus echt veel opschuiven is moeilijk na een mindere dag.

Laatst gewijzigd
Platje

Rui Costa niet opgesteld dus ben blij dat ze weer zijn teruggepakt :)

kevinraar

kopgroep is weg met jungels uit mij team ook bardet erbij anton hoogstgeklasserd op 5.54 en twee nederlanders erbij tolhoek en hofstede

hebben een voorsprong van ruim 3 minuten

Laatst gewijzigd
Hunneman180

Ik ben hopelijk niet de enige die Majka toch kopman heeft gemaakt?

Pietje Precies

Ik vind het een opvallend matige kopgroep. Ik heb vandaag helaas gegokt en verloren met mijn kopmankeuze. Het hart zei Majka, het koppie zei Froome. Helaas!

Hopelijk houdt een Sky het redelijk kort vanwege Anton en gaat vervolgens een ploeg als Trek er werk van maken....

Laatst gewijzigd
Starlynk

Zou heel mooi zijn als het daadwerkelijk Jungels is.. Op andere plekken staat weer Capecchi van Quick-Step

sprintgeit

Afgezien van Jungels lijkt me niet dat de namen in de kopgroep in veel lijstjes voorkomen. Klein voordeeltje voor de mannen met Jungels in de gelederen, maar ook voor teams met veel klassementspunten.

Afgezien van Scorito, zou het mooi zijn als Tolhoek hier wat kan flikken. Al lijkt Bardet met overmacht de sterkste in deze groep.

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Ik zie behalve Bardet niemand een kans maken op de etappe. Jungels heeft zich gespaard de afgelopen dagen, maar heeft nou niet bepaald getoond dat hij deze Vuelta een vuist kan maken bergop. Ook niet in Andorra, toen hij een gerede kans had de rode trui te veroveren. Ik kan me niet voorstellen, dat met deze groep voorop, met dit weer, de AK mannen niet iets sluws bekokstoven...

hartstikkebedankt

Jammer, ik wilde geen plekje opofferen voor Jungels vandaag. Ach, het gaat toch al niet van een leien dakje en de dag is nog lang.

LeoR 16

'@ hunneman, meer dan 2000 anderen deden dat ook ;)

Starlynk

OK, mooi, geef deze kopgroep maar een minuutje of 20 jongens :p maar één team boven mij die ook de gok met Jungels heeft genomen, maar hij heeft Majka als kopman, dus ik zou hele goede zaken kunnen doen als de kopgroep vooruit blijft...

Zadelpen

In mijn prestaties begint zich een Trent(in) te vormen. Op dagen dat ik niks verwacht scoor ik steeds beter dan op dagen waar ik heel veel verwacht.

Zal wel niks worden dan vandaag, want ik ga uit van een topscore haha! 95,5% nog maar over....

Platje

Op dit moment blij dat ik voor de klassementsrenners ben gegaan maar het duurt inderdaad nog lang.. gisteren gaf bijna niemand de vlucht meer een kans na 2 uur een harde koers en we weten hoe dat afliep..

mschuts

Als ze het kort houden kan het nog interessant worden. Wellicht Majka die toch nog op een berg weg gaat springen, Flipje in zijn wiel ;)

1 2 ... 153 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.