Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 163 ... 226 227
Tom Aten Sap

Bahrain gaat vol rijden vandaag en van de kanshebbende vluchters is niemand nou echt overtuigend aan het langlaufen, ik ga voor de klassementsmannen met Nibali (C) en alleen ala erbij en moscon ipv. woods, succes!

Klootje Kriekeljon

Al vroeg vooraan bij de start: Wallays en Marczynski. Dacht ook Atapuma, een Yates, Reyes, Olivier en Geniez te zien..

Pietje Precies

Heb gegokt op Roson i.p.v. de zekere (of toch niet...) punten van Cháves. Gevoel won het weer van verstand. Aangevuld met 8 wel verstandige keuze's.

De top van het klassement heeft stuk voor stuk LLS. Sommigen ook Rojas. Hopelijk vallen die vandaag dus niet in de prijzen (sorry Klootje)

Verder verrassend veel met Froome of Nibali als kopman.

Laatst gewijzigd
Lowland

Roson er ook bij mij in, Pietje. Vorige keer had hij toch mooi een 3e plek.

vasnd

"Pello Bilbao heeft zojuist lek gereden en rijdt zodoende op achterstand" :D Poeksel

Klootje Kriekeljon

Ff Apeldoorn Pelle.

ivo001

'@Yoeri

Pauwels was al zeker 2 dagen ziek, dus leek me zowiezo geen verstandige keuze hem op te stellen.
Mijn team voor vandaag:
LLS (C)
Froome
Nibali
Zakarin
Lopez
Poels
Costa
Jungels
Trentin (je weet nooit of hij het weer gaat doen)

Belangrijkste thuis blijvers:
Dennis (Heeft nog geen indruk gemaakt deze vuelta)
A Yates (Zakte er hard door gister)
Visconti (want gister mee al mee)

hartstikkebedankt

Gaat hard zo, Jorge Arcas en Lennard Hofstede ook exit

Diede34

Rui Costa:

Rui Costa (UAE Team Emirates) is part of the many riders willing to go on the move today: “Today and tomorrow are days where I think the breakaway can make it. The sun is back and it's nice after complicated days. We hope we can make it in the breakaway, I'm going to try as well as others, and we'll try to fight for the stage win. The two climbs in the final are hard ones. We're getting into the second week with longer and harder climbs, but the important thing is to fight to get in the breakaway.”

dazzler2120

Hmmm, morgen lijkt me nie echt een dag waar vluchters vooruit blijven... Maarja dan moeten er wel sprintteams zijn die het gat dicht willen & kunnen rijden.

Dom Tumoulin

De officiele live ticker meldt een breakaway van 14 rijders. Nog geen namen.

Platje

Kom op met die kopgroep en de bijbehorende namen :)

Edit:
Rojas, Polanc, Theuns, Fraile.. die heb ik iig niet

Laatst gewijzigd
Dom Tumoulin

J. Rojas 58 MOV
+ 27' 39''
J. Polanc 128 UAD
+ 34' 56''
J. Hernandez Blazquez 5 TFS
+ 01h 17' 57''
A. Perez 184 COF
+ 01h 29' 19''
B. Canty 92 CDT
+ 01h 47' 12''
E. Theuns 2 TFS
+ 01h 55' 43''
O. Fraile 174 DDD
+ 01h 57' 16''
A. Schillinger 78 BOH
+ 02h 30' 59''
P. Koning 208 ABS

En meer... erg teleurstellend

LeoR 16

Rojas rijdt een prima vuelta :o

Starlynk

Die Rojas rijdt toch een lekkere Scorito.

hartstikkebedankt

Pff Rui Costa, zit er dan bij man

Ook Stef Clement schijnt erbij te zitten trouwens

Laatst gewijzigd
Platje

Theuns (Trek), Rojas (Movistar), Poljanski en Schillinger (Bora), Duval (AG2R), Canty (Cannondale), Morkov (Katjoesja), Clement (LottoNL), Polanc (UAE), Fraile (Dimension Data), Marczynski (Lotto-Soudal), Koning (Aqua Blue), Arroyo (Caja Rural), Perez (Cofidis).

ben_pronk

T.R.I.E.S.T. zo'n kopgroep!

Klootje Kriekeljon

Al boven de minuut. Dit wordt zo een hele slechte dag..

Edit: al boven de 2min.

Laatst gewijzigd
Flipper01

Fraile zit er eindelijk een keer bij.. net als hij bij mij op de bank is gezet ten gunste van een klassementsman.

mschuts

Geen Quickstep, Astana.... slag gemist of nog plannen op het einde?

SanderM21

Zou me inderdaad niks verbazen als met name Quickstep tempo gaat rijden omdat ze zelf in de kopgroep willen. Dit is anders wel echt een kopgroep waar weinig mensen gelukkig van worden.

fietsliefhebber

Opvallend zeg...
Quickstep, astana en Bmc accepteren deze kopgroep.

Starlynk

Mijn maximale output van deze kopgroep is 10 punten als Poljanski of Schillinger wint! :D

Karsten

Fraile mee? Mooi mooi! Ging mij niet gebeuren dat ik hem een keer niet zou opstellen en hij vervolgens in de punten zou rijden. Dus voorlopig blij dat ik hem mee heb genomen vandaag!

1 2 ... 163 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.