De volgende verwachting komt wel redelijk uit: "Deze etappe voor het eerst een selectie waarin ik niet echt geloof".
Misschien niet eens een hele slechte ontwikkeling aangezien 7 renners sowieso punten scoren, 1 misschien 10 teampunten en 1 met een 0-score. Valt al met al redelijk mee. Alleen zal een teamgenoot van Froome wel als nummer 15 o.i.d. over de streep komen. Dus ik had beter Poels kopman kunnen maken (-:
Klopt, dat is wel het scenario waar hij op zou moeten mikken. In ieder geval proberen om Rojas te lozen uiteraard (en Theuns en Morkov maar verwacht dat dat minder een probleem moet zijn). Tempo omhoog rijden, een stukje voor de top aanzetten en hopen dat Polanc niet mee kan. Door zijn klimcapaciteiten en de renners in de kopgroep vind ik hem theoretisch gezien wel een van de grootste kanshebbers in de kopgroep.
Jammer dat verstand het toch weer van het hart verloor met betrekking tot Roson i.p.v. Cháves. Desalniettemin waarschijnlijk een decent dag door de vele zekere punten en wellicht worden Moscon en Poels wel weer mooi 15e en 16e.
Rojas is wel zuur. Zeker ook omdat ik vermoed dat de meeste mensen die Rojas in hun algehele selectie hebben, hem niet helemaal om de juiste reden mee hebben genomen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.