Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 164 ... 226 227
hartstikkebedankt

Als niemand gelukkig wordt van de kopgroep dan maakt het nog niet zoveel uit. Polanc hebben sommigen misschien opgesteld + Rojas en de believers van Fraile wellicht, dan houdt het wel op.

mschuts

Enig idee wie op dit moment tempo peleton bepaalt? Gewoon Sky al op kop?

Edit: zie het al gewoon Sky. Zal het gat wel snel groter worden.

Laatst gewijzigd
De bavariaan

2 man van bora, dit is het masterplan van majka... Fietsen voor oe zakgeld kurwa mac!

JimKro

Ik vind dit soort kopgroepen altijd wel prima. Ik heb toch het maximale aantal 'zekere' punten opgesteld. Ik zal dus weinig verliezen tov mijn concurrenten. Mijn budgetteam draait tot nu toe bijna alleen maar op dit soort punten.

Dom Tumoulin

Voor de mensen met klassementsrenners en veel zekere punten is dit natuurlijk een goede kopgroep. Daarnaast bestaat er ook nog een kans dat de mannen van het AK gaan strijden om de plekken 10-20.

mschuts

Nou Clement pak deze etappe dan maar :)

BarryE1

De volgende verwachting komt wel redelijk uit: "Deze etappe voor het eerst een selectie waarin ik niet echt geloof".

Misschien niet eens een hele slechte ontwikkeling aangezien 7 renners sowieso punten scoren, 1 misschien 10 teampunten en 1 met een 0-score. Valt al met al redelijk mee. Alleen zal een teamgenoot van Froome wel als nummer 15 o.i.d. over de streep komen. Dus ik had beter Poels kopman kunnen maken (-:

BarryE1

Team Sky controleert de boel vanuit het peloton.

hartstikkebedankt

Veelt te vroeg voor dit soort conclusies, die tweede berg is 7,nogwat kilometer tegen bijna 8 procent. Als een paar mannen zin hebben om hun eigen benen en die van de rest te testen dan gaan we best nog wat verschillen kunnen zien.

Starlynk

Ja bij de klassementsrenners gaat er best nog iets gebeuren, maar ik kan me niet voorstellen dat ze die kopgroep nog terug gaan halen.

vasnd

Nouja er zitten wel een paar bakstenen in de groep

Klootje Kriekeljon

Zeker niet, winnaar zit gewoon vooraan.

ivo001

Ik hoop dat er nog een groep tegenaanvallers komt op de eerste beklimming.

Abdoe

Winnaar zit sowieso vooraan, vraag is alleen nog of iedereen uit de kopgroep vooruit blijft ofwel hoeveel kruimels er nog zijn voor evt sterke AK-mannen vandaag.

Wielerfan999

nummer 14 in algemene ranking heeft rojas als kopman, die kan een zeer grote slag slaan

Abdoe

Valt wel te verwachten ja, Rojas klimt beter dan ooit deze Vuelta. Nu nog zijn sprintersbenen terugvinden :)

raymankapeens

Pfff sta 12e maar na vandaag niet meer....

Ala kopman
Froome
Poels
Chaves
DLC
Nibali
Trentin
LLS
Lopez

7min 36......

Laatst gewijzigd
Dom Tumoulin

'@rayman dat zal wel meevallen, 7 van de 9 renners halen gewoon punten

Lage rugpijn

Hopelijk heeft kevinraar inderdaad rojas kopman gemaakt! Zou ik hem wel gunnen. Komop Kevin!

Wielerfan999

Volgens mij wel, zou een leuke meevaller voor hem zijn haha

sprintgeit

Als Polanc nou eens wint, dan heb ik in ieder geval nog 8 man in de punten.

Clement zou ik ook mooi vinden, maar kans is klein.

Klootje Kriekeljon

edit WF: niet op de man

Laatst gewijzigd
Wielerfan999

Clement heeft een kleine kans maar niet onmogelijk, ik bedoel als hij net voor de top van de laatste beklimming nog de benen heeft om aan te vallen kan hij met zijn tijdritcapaciteiten zomaar voorblijven.

hartstikkebedankt

Klopt, dat is wel het scenario waar hij op zou moeten mikken. In ieder geval proberen om Rojas te lozen uiteraard (en Theuns en Morkov maar verwacht dat dat minder een probleem moet zijn). Tempo omhoog rijden, een stukje voor de top aanzetten en hopen dat Polanc niet mee kan. Door zijn klimcapaciteiten en de renners in de kopgroep vind ik hem theoretisch gezien wel een van de grootste kanshebbers in de kopgroep.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Jammer dat verstand het toch weer van het hart verloor met betrekking tot Roson i.p.v. Cháves. Desalniettemin waarschijnlijk een decent dag door de vele zekere punten en wellicht worden Moscon en Poels wel weer mooi 15e en 16e.

Rojas is wel zuur. Zeker ook omdat ik vermoed dat de meeste mensen die Rojas in hun algehele selectie hebben, hem niet helemaal om de juiste reden mee hebben genomen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 164 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.