Echt hoor, kan die Costa niet gewoon afstappen. Wat een miskoop is dat zeg...Gewoon weer niet mee in de vlucht en weer 0 punten...Zelfs Barguil en Pozzo die niet eens meer meedoen hebben meer punten dan die zwabber...Verder drama qua punten vandaag. Niemand van de vluchters mee. Hopelijk eindigt mijn top 5 vandaag 15 t/m 19 :)
Dat had ik juist niet, Rojas heeft bewezen in meerdere grote ronden in de aanval te gaan, en zeker met dit Movistar team zag ik kansen. En ja een ik heb hem ook gekozen omdat hij in dit schaarse sprintveld een van de op het oog betere sprinters was, anders had ik hem niet genomen maar ik heb hem zeker niet genomen voor puur de sprint.
Tot nu toe heeft Rojas (maximaal) 121 punten bij elkaar gefietst voor een team. Tel daarbij op dat je hem ook gaat opstellen of hebt opgesteld wanneer hij niet in de vlucht van de dag zat en hij je dus punten gaat kosten.
Wat mij betreft nog vroeg om te oordelen of Rojas een goede keus is. Ik vind een prijskaartje van 1.5 miljoen voor iemand die zelden wint als hij in een vlucht zit en zich niet vaak in massasprints mengt behoorlijk gortig. Daarnaast zitten binnen Movistar veel mannen die ze kunnen uitspelen in de vlucht en is het zelden alle ballen op Rojas.
Leuke discussies over aanvallers. Ik baal enorm dat ik Alaphillipe mee heb.. in de 2 vluchten waar hij punten pakte had ik hem niet opgesteld en in 3 etappes waar hij niet mee zat had ik hem captain en nam hij de plaats in van een Aru/dlc/Kelderman waarmee ik dure punten misliep.
Vandaag had ik hem ook weer captain al bleef de schade (anders Froome) beperkt.
Had ik maar gewoon terpstra voor 500k meegenomen voor etappe 1 en 2. En wist ik zeker dat ik em daarna niet meer op hoef te stellen.
Desalniettemin draai ik nog op volle toeren mee. Het hebben van zo ongv alle klassementsmannen aangevuld met goedkope sprinters + Lampaert (;)) levert me momenteel plek 17 op. 2 plekjes gezakt tov gister.
Morgen hoop ik top10 te halen want met blythe trentin schwarzmann asbroek en manzin heb ik de puntenpakkende sprinters mee.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.