Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 165 ... 226 227
raymankapeens

De meeste hadden Rojas voor de sprints vermoed ik ja

Cerebral36

Echt hoor, kan die Costa niet gewoon afstappen. Wat een miskoop is dat zeg...Gewoon weer niet mee in de vlucht en weer 0 punten...Zelfs Barguil en Pozzo die niet eens meer meedoen hebben meer punten dan die zwabber...Verder drama qua punten vandaag. Niemand van de vluchters mee. Hopelijk eindigt mijn top 5 vandaag 15 t/m 19 :)

Edd1e

Misschien omdat het peloton alleen natte zwabbers laat gaan?

Dom Tumoulin

De volgende keer mijn ploeg maar volgooien met Sky en lekker teampunten vangen in alle vluchtetappes.

Edd1e

Ik gun Kevin zijn punten met Rojas als er maar een Pol wint ;)

hartstikkebedankt

Peloton is nog niet begonnen of ome Alberto en onze Ierse krijger willen er vandoor. Steil hoor die klim, poh

Edit: Ons blik Guinness is inmiddels ontploft en moet Contador laten gaan

Laatst gewijzigd
Wielerfan999

Dat had ik juist niet, Rojas heeft bewezen in meerdere grote ronden in de aanval te gaan, en zeker met dit Movistar team zag ik kansen. En ja een ik heb hem ook gekozen omdat hij in dit schaarse sprintveld een van de op het oog betere sprinters was, anders had ik hem niet genomen maar ik heb hem zeker niet genomen voor puur de sprint.

Edd1e

Rojas heeft in jaren geen massasprint gereden, dus niemand met enig verstand van wielrennen heeft hem hiervoor meegenomen. Alleen maar hulde als je hem hebt.

Wielerfan999

'@edd1e dat is zeker waar, maar met dit sprintersveld en de ploeg van Movistar was het toch niet totaal ondenkbaar.

fietsliefhebber

Eens met Ed, ook al heb ik hem niet. Degene met Rojas zijn de punten ook zeker gegund.

Connotador

Tot nu toe heeft Rojas (maximaal) 121 punten bij elkaar gefietst voor een team. Tel daarbij op dat je hem ook gaat opstellen of hebt opgesteld wanneer hij niet in de vlucht van de dag zat en hij je dus punten gaat kosten.

Wat mij betreft nog vroeg om te oordelen of Rojas een goede keus is. Ik vind een prijskaartje van 1.5 miljoen voor iemand die zelden wint als hij in een vlucht zit en zich niet vaak in massasprints mengt behoorlijk gortig. Daarnaast zitten binnen Movistar veel mannen die ze kunnen uitspelen in de vlucht en is het zelden alle ballen op Rojas.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Froomey wat ben je aan het doen joh....

Wielerfan999

Dat zijn dure seconden

hartstikkebedankt

Goed hoor die Marczynski, maar goed daar hebben we niet zoveel aan

Ik zie Froomey nog wel terugkomen dadelijk maar 2 keer vallen dat is niet mis natuurlijk

Hm MA Lopez nog even op plek 15, jammer

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Seconden? Minuten ;-)

Michel091

Tjongejongejonge die fraile maar een keertje niet opgesteld hoor kan ie ineens weer fietsen

Klootje Kriekeljon

Het schuift als een harmonica in elkaar bovenin. De Top 4 WF binnen 5 punten op dit moment.

Kevin, had je Fraile/Rojas vandaag?

Laatst gewijzigd
Filipo

Onvoorspelbare bout etappe zeg

bartje

Whoehahaha, dat is me nog niet gebeurt: geen punt uit de daguitslag. Natuurlijk voor zo'n beetje het eerst Contador er uit gelaten. Tja....

Edd1e

'@Connotador

Rojas staat op 167, daarnaast geldt dit voor elke aanvaller. Van Alaphilippe, Majka, LL, Costa weet je ook niet wanneer je ze op moet stellen en die doen het toch een stuk minder.

Cerebral36

Ok snel naar morgen :) De grote vraag voor mij, nu de Yates broertjes allebei moeten knechten voor Chaves, zal Cort nu eindelijk een keer mee mogen sprinten of zal het echt bij de laatste etappe blijven? Het is of Cort of de zekere 11 punten van Poels.

Lage rugpijn

'@ klootje: Gisteravond twijfelde kevin aan fraille, had nog niks laten zien , waar hij jatuurlijk gelijk in had. :-)

raymankapeens

Ja kan iemand Cort even op een terrasje even aanspreken?
Poels of Cort is ook mijn dilemma

snellerfietsen

Leuke discussies over aanvallers. Ik baal enorm dat ik Alaphillipe mee heb.. in de 2 vluchten waar hij punten pakte had ik hem niet opgesteld en in 3 etappes waar hij niet mee zat had ik hem captain en nam hij de plaats in van een Aru/dlc/Kelderman waarmee ik dure punten misliep.

Vandaag had ik hem ook weer captain al bleef de schade (anders Froome) beperkt.

Had ik maar gewoon terpstra voor 500k meegenomen voor etappe 1 en 2. En wist ik zeker dat ik em daarna niet meer op hoef te stellen.

Desalniettemin draai ik nog op volle toeren mee. Het hebben van zo ongv alle klassementsmannen aangevuld met goedkope sprinters + Lampaert (;)) levert me momenteel plek 17 op. 2 plekjes gezakt tov gister.

Morgen hoop ik top10 te halen want met blythe trentin schwarzmann asbroek en manzin heb ik de puntenpakkende sprinters mee.

Klootje Kriekeljon

LR, ja denk dat velen die pech vandaag met hem hebben.

Wow, zelfs met een slechte dag nog een goede zaak in het klassement. Vaag.

1 2 ... 165 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.