Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 167 ... 226 227
DonQ.

Proficiat @kevin.
Dus Fraile en Rojas opgesteld. Wie was kopman?

Starlynk

'@Imbatido: Van die 6 was het wel 2x een vlucht (waarvan 1x zelfs bergop) en 2x een groep van een man of 50 en maar 2x een echte sprint (5e en 9e), maar idd, twee jaar geleden deed ie dus nog wel enigszins een poging. 2016 was het zowel in de Giro als de Vuelta helemaal niks meer qua sprinten en in 2017 Giro ook niks.

@Connotador: Ja, iedereen van Movistar mocht, maar je ziet toch vaak dat de jonkies één keer, misschien twee keer meezitten. Zeker als het hun eerste grote ronde is, zoals bij Carapaz. Vaak zijn het toch de wat meer ervaren renners die vaker meezitten in de ontsnapping en het neusje hebben voor de juiste ontsnapping die tot een top 10 rijdt. Dat zijn de aanvallers die je wilt hebben. Overigens selecteer ik zelf bijna nooit aanvallers. Het is het gewoon bijna nooit waard om daar een plekje voor vrij te maken in je selectie, tenzij er maar een paar kanshebbers op voorhand zijn met een zacht prijsje (zoals Costa en Sanchez in de Giro dit jaar).

kevinraar

rojas was mij kopan jammer net niet de beste van de dag heb nog nooit zo goede dag gehad

wesley1983

'@Donq: weet niet als hij zal kunnen meesprinten maar heb hem alleszins mee voor deze etappe dus stel ik hem op. In de ronde van Polen in die ene etappe toch ook meegesprint en er niet af dus wil het risico niet nemen om hem niet op te stellen, ze hebben al zo weinig kansen.
@Kevin: mooi man, proficiat!

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

Voortaan maar in elke rit waar ook maar een heuveltje in zit Contador opstellen denk ik. Je weet het nooit met hem ;)
Iemand nog een middeltje voor kwakkelende scoritospelers zoals mij? Kan me geen slechte dag meer veroorloven of ik zit niet meer bij de beste 90%. Denk dat het zadelpijn of zoiets is.

Starlynk

Gefeliciteerd Kevin! Heel leuk om te zien dat het stukje bij beetje steeds beter gaat :)

DonQ.

'@wesley
Begrijp je redenering en Nibali heb ik ook overwogen ipv Jungels. Jij acht de kansen voor LLS weer nihil, die ik weer wel in de top 15 verwacht.
Dat maakt het spel zo boeiend.

Voor morgen: Froome, Moscon, Jungels, Trentin (c), Cort, Lobato, Oss, LLS en Rojas.

Dom Tumoulin

'@kevin gefeliciteerd!

wesley1983

'@Donq: mooi team voor morgen, begrijp je twijfels ook wel. Manzin is trouwens de mindere in het rijtje dat je hebt voor zo'n aankomst, denk dat je veel punten zal pakken. Maar of Moscon gaat meedoen is nog maar de vraag, zit toch in het team Sky he, maar je hebt wel al de teampunten achter de hand dus zeker rechtvaardig om hem op te stellen.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

In etappe 4 werd Manzin toch knap 7e in een heuveletappe. Hoop dat hij morgen weer mee kan anders ga ik veel verliezen t.o.v. de mensen met Kragh en Blythe..

Starlynk

Mijn teampje voor morgen:

Trentin (c), Lobato, Van Asbroeck, Kragh, Blythe, Alaphilippe, De la Cruz, Froome, Poels

Bank: o.a. Nibali, Chaves met allebei 10 zekere punten, Roche
Strafbank: Jungels

Denk dat het lastig gaat worden voor Blythe, maar ben het helemaal met Wesley eens dat je nu gewoon je sprinters op moet stellen. Die 10 zekere punten zullen hopelijk het verschil niet maken tussen een bekertje en geen bekertje ;) Heb zo'n raar voorgevoel dat Roche zich er ook tussen gaat mikken, maar dan ga ik toch maar met mijn verstand voor de 11 zekere punten van Poels.

bartje

Trentin (c), Cort, Lobato, Froome, Poels, RC, LL, Theuns, team puntje Jungels, die moeten het morgen maar voor me doen.
En toch, die laatste ferme pukkeltjes zitten me dwars, toch maar iemand wisselen? D Moreno? Caruso?

DonQ.

'@bartje
Al gestegen?
Moreno had ik nog niet overwogen, nu sluipt de twijfel er weer in...

Karsten

Met dank aan de heren Fraile en Contador de dagoverwinning in de vriendensubpoule, de leiding in die subpoule verstevigt en de top 100 weer in in de algemene poule. Ik ben weer helemaal terug!
Voor morgen dan:
Trentin (c)
Blythe
Schwarzmann
Modolo
Froomey
Nibali
Chaves
De la Cruz
Costa

Edit: LLS even over het hoofd gezien (vergeef mij). Nog even doorpuzzelen.

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@Donq: mijn mening over Moreno is dat hij rondrijdt als een natte dweil, al een paar keer opgesteld voor in de aanval te zitten en dan punten gemist van iemand anders omdat ik hem toch maar keer op keer het voordeel van de twijfel gaf. Rijdt een beetje zoals een Meintjes, gewoon volgen en op het laatste tijd verliezen en juist buiten de top 20 finishen.

zomaareens

Denkt er dan helemaal niemand dat gezien het aanvallende karakter van de klassementmannen...de blythes van deze wereld er niet bij zullen zijn morgen door die laatste pukkels?

Starlynk

'@zomaareens: ja het gaat zeker lastig worden voor Blythe, wat ik al zei.. pak er morgenochtend nog wel even google streetview bij om het goed te bekijken ;)

wesley1983

'@zomaareens: zaterdag en zondag zijn toch lastige ritten hoor, denk dat ze het gewoon aan de sprinters overlaten morgen. Aan de andere kant kun je ook stellen dat er sommigen gevoeld hebben dat het in lastige etappes niet lukt om verschil te maken dat ze het morgen zouden kunnen proberen, dan moet je de vraag stellen zijn die eventuele secondjes het wel waard om je niet te sparen voor het weekend, dan zeg ik neen het is het niet waard. Roche voor die lastige etappe vol in de aanval in de afdaling heeft het ook ferm mogen bekopen, alhoewel die al wist hoe laat het ging zijn denk ik in de aankomst bergop de dag erna.

zomaareens

400 m aan 10 procent.., dan ist klaar zeker met blythe als alaphilippe aangaat?

wesley1983

'@zomaareens: je bedoelt dus niet de klassementsmannen maar de puncheurs dus, dat is een moeilijkere vraag. Valt te bezien hoe goed Quickstep zal kunnen controleren lijkt me, ik zie het echt niet helemaal uiteenspatten, maar kan altijd natuurlijk.

kevinraar

Hopelijk morgen weer zo dag?

wesley1983

'@kevin: Je hebt er alleszins de renners voor, Trentin Rojas Lobato Cort Modolo behoren tot de grote favorieten voor morgen.

DonQ.

'@wesley1983
Idd 1 van de miskopen samen met Majka, Cort en Pozzo. Gisteren zakte hij gelukkig ook weg. (niet opgesteld)
Verwacht 'm ook niet echt morgen, en Rojas wordt hoogstens 2e dus voor teampunten ook niet interessant.

Morgen de top 100 in.

kevinraar

Cort mocht steeds niet mee doen heb hem niet voor morgen heb deze 9 renners

Trentin
Jungels
De la cruz
Froome
Poels
Lobato
Modolo
Rojas
Swartzman

Starlynk

Als iemand nog wil kijken: https://www.google.nl/maps/@37.3778484,-6.0338049,3a,75y,350.29h,86.91t/data=!3m6!1e1!3m4!1spuVF_JxLTdegHJaJ5M6-sQ!2e0!7i13312!8i6656

Deze straat helemaal "uitrijden" is dat oplopende stuk zeg maar tussen 3-2 km voor de meet. Na de bocht wordt het een stukje steiler. Staat op een gegeven moment ook een bord "9%".

Laatst gewijzigd
1 2 ... 167 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.