Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 174 ... 226 227
wesley1983

Terug gestegen na 3 slechte dagen/keuzes. Wel komiek dat ik eerst 100 plaatsen omhoog ga om er dan terug 40 te verliezen als de teampunten worden bijgerekend.

RemcovanderMaas

Gestegen van 162 naar 80 in de wielerpoule, ik ben er blij mee.
Zit nu op 99,7% geloof ik, beter dan gehoopt.
Nu nog weekje volhouden.

Pietje Precies

Ja, in de Vuelta tikken de klassements- (en daardoor vaak ook de teamgenoot) punten altijd flink aan. Renners die daar een reële kans op hebben, worden zodoende gelijk een stuk interessanter.

Misschien is dat nog wel een van de voornaamste redenen dat ik in de Vuelta bijna altijd beter presteer dan in de Giro. Samen met rekening houden met frisheid van renners.

Laatst gewijzigd
StassenR

Nu op plek 54, zijn er buiten de 1e plek nog meer prijzen te winnen?

dazzler2120

Pfoe! Wat een uitslag, niet gedacht dat ik hier 333 punten zou halen!
Van 94% naar 97% gestegen met alleen Trentin & Schwarzmann als sprinters, voor de rest vandaag Nibali, Froome, Kelderman, Chaves, Poels die punten pakken. Alaphilippe die nog wat teampunten meeneemt. Manzin dat gewoon als lood aan mijn team aanvoelt.
Kruijswijk lijkt ook een stuk sterker. Kijken wat we morgen van hem kunnen verwachten. Morgen GC dagje, zondag wellicht een kleine vlucht die het overleeft?

nasibal

'@dazzler

Hoeveel punten pakt Chaves vandaag?

dazzler2120

'@Nasibal 24 punten gepakt vandaag, 10 klassement & 14 voor etappe

raymankapeens

Blythe LLS en Cort hadden bij mij ook contador kelderman en roche kunnen zijn. Balen zeg. Nu teruggevallen naar plek 16wf en 20 algemeen

Pietje Precies

Jeetje, wat kan ik belachelijk 'gelukkig' worden van zo'n etappe :p

Zeker nadat ik net zag dat ik de 6e score van de dag heb! En nu zal ik stoppen met jullie lastigvallen met mijn blijheid :p

Om ook nog maar een beetje wat bij te dragen. Jammer dat morgen wederom zo 'makkelijk' begint. Het is zo elke keer een behoorlijke 'loterij' om mee te raken. Keer een serieuze klim in het begin van de etappe zou wel leuk zijn!

Ik zit je op je hielen Rayman! Helaas heb jij Miguel Angel Lopez..

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

98,8% en 441e al dagen tegen het bekertje aan. Vandaag Schwarzmann laten banken was niet zo goede keuze maar niet ontevreden met 285 punten. Hopelijk kunnen we de komende etappes de 99% doorbreken.

Klootje Kriekeljon

Mooie score dan Pietje!

Ik zelf vrees het volgende scenario:

Heb dan wel de beste klassementsploeg van de toppers, maar moet ze dan ook wel opstellen. Anderen hebben minimaal 1 renner niet daarvan of minder, dus kunnen iemand met ploegpunten opstellen. Ik kan dat natuurlijk niet doen, maar als een groep vluchters het haalt dan koop je niets voor je klassementsmannen.

En ik zie dat de eindpunten een lachertje zijn.

Stuff

21e van de dag en gestegen van 117 naar 43 in AK! Ook hier een blij man!

Morgen maar weer eens bergop knallen! Kijken of er nog meer winst valt te behalen.

Wielerfan999

Stond een tijd 18e, toen bij de top 100%, nu 19e, en dan ben je top 99,9%, toch grappig om te zien dat daar dan de grens ligt.

raymankapeens

Ik vond die 100% wel wat hebben. Die screenshots bewaar ik haha. @Pietje/Vincent lekkere score zeg al was moscon meer voor de teampunten vermoed ik? Pakte lekker uit

Voor de 2.5 van Cort had ik liever Woods gehad trouwens haha

DonQ.

Slechte dag voor mij. Moscon maakt nog iets goed, maar Lobato, Oss en Cort kosten me een hoop punten.
Roche, Nibali en Aru niet opgesteld. Terug naar 99.3%

dazzler2120

'@rayman ik denk dat iedereen die cort had, die keuze liever had gemaakt

JimKro

Ik denk dat ik in de komende bergetappes vol ga inzetten op klassementsmannen. Punten die ik mis ga lopen met Majka of andere vluchters die ongetwijfeld meerdere keren gaan winnen neem ik voor lief. Ik heb 9 renners in de top 14 die ik allemaal een goede kans toe dicht dat zij tot het einde bij de beste bergop zullen blijven. Deze 9 gaan het afgezien van onverwachtste omstandigheden doen voor mij in de 4-6 klimmersaankomsten die nog resten.

Pietje Precies

Jup, was vandaag in eerste instantie mee voor de lekkere teamgenootpuntjes. Vervolgens wel de hoop dat ie zich mocht gaan mengen, maar dat was vooral bonus.

Voor de ronde had ik Moscon mee voor de shitload aan teamgenootpunten die ik via Froome dacht te gaan pakken. Als Froome niet goed genoeg zou zijn, dan voor dit soort etappes. Verwachtte dat ie een soort Kwiat zou gaan worden.

Ben benieuwd naar zijn verdere carrièrekeuze. Heb iemand wel eens (een beetje gekscherend) horen roepen dat Moscon de eerste niet-Belg kan worden die de 5 monumenten wint, maar hij zou ook zomaar voor de grote rondes kunnen kiezen..

Lage rugpijn

Degenen die vandaag de hoogste scores hebben zijn dus eigenlijk geen wielerkenners want die stellen klassementsmannen op in een vlakke rit.....Jullie moeten je kapot schamen!

fietsumerin

en morgen weer een nieuwe etappe waarin ik waarschijnlijk na veel wisselen toch Majka weer opstel , zonder resultaten pfff:D

sprintgeit

Van Asbroeck en Schwarzmann niet opgesteld, om voor de mensen die vanochtend actief waren bekende redenen en toch nog 359 punten behaald. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik ze er waarschijnlijk in had gezet voor Moscon en Chaves. Uiteindelijk heeft de wissel me dus zelfs een punt opgeleverd. Dank Brailsford dat er eindelijk een soort van vrijheid mogelijk lijkt te zijn geweest onder je Stalinistisch beleid!

Van de top 10 had ik alleen Contador, dus in (onwaarschijnlijke) theorie had het nog mooier kunnen zijn ;). Plekje 25 overal.. mij hoor je niet klagen. Nog 100 punten achter op onze lijstaanvoerder Klootje. Deze Vuelta is ook voor de Scorito spelers een uitputtingsslag, de komende dagen wachten er weer tal van dilemma's. To Majka or not to Majka dat soort dingen.

Hebben ze dat zware klimmetje nou nog gedaan uiteindelijk?

dazzler2120

'@LR nja, dankje?

Platje

Voor morgen mijn 8 renners uit de top 10 en een aanvulling met majka denk ik. Kan eventueel nog een moscon of rui costa worden

Lage rugpijn

Ja, vooral jij dazzler!

dazzler2120

:') ga niet drastisch hoog eindigen en ik mag me na 2 jaar nog geen kenner noemen hoor.
Begin steeds meer te leren van jullie en stabieler te scoren ;)

1 2 ... 174 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.