Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 177 ... 226 227
kevinraar

alleen jungels als klimmers ben betancur pozzovivo fraile en barguil al kwijt

Lage rugpijn

Jungels heeft nog kansen op teampunten Kevin.

Phally

Ploeg voor vandaag:

Froome
Chaves
Nibali
Lopez
Majka
Zakarin
Woods
Poels

Costa / Alaphilippe / A. Yates / Roche voor laatste plaats, denk voorlopig toch Yates te nemen al heeft die ook nog niets laten zien deze Vuelta...

Daarnaast wie als kopman, Lopez is 1 van de weinigen die misschien nog wat ruimte krijgt en heeft een eindschot als Sky te sterk moest zijn om aan te vallen. Of toch maar weer Froome en op veilig spelen maar met deze beperkte ploeg voel ik aan dat ik waarschijnlijk toch wat risico moet nemen ...

Phally

'@Kevin, zou dan toch Jungels nemen ipv Meintjes, kans dat die top 15 rijdt is miniem of kans dat iemand van UAE wint is ook zeer klein.
Jungels wss zelf ook niets al is er een kans dat hij via de vlucht top 10 kan rijden maar toch 6 ptn met zekerheid en eventueel +10 als DLC wint of Ala wint uit de vlucht.

Karsten

Volgens BN DeStem is Sam Oomen ziek. Zal vandaag enkel de etappe proberen uit te rijden. Hamilton en Kämna nu de laatste helpers voor Kelderman.
http://www.bndestem.nl/vuelta/zieke-sam-oomen-wil-vooral-finish-halen~a8126a04/

kevinraar

als froome eerste of tweede word krijg jungels geen punten van trentin

Dom Tumoulin

A. Yates of Alaphilippe? Alaphilippe krijgt in ieder geval 6 teampunten maar daarnaast schat ik de kans dat hij zichzelf in de punten rijdt of een QS de etappe wint niet hoog in. Yates kan als knecht óf als aanvaller punten scoren maar de kans dat hij 0 punten gaat halen is ook wel redelijk aanwezig. Neig zelf toch naar Yates met de hoop dat hij in etappe 11 gewoon een erg slechte dag had.

Lage rugpijn

'@ kevin: Dat klopt maar meintjes lijkt me helemaal geen punten te gaan halen en ik zie froome deze etappe niet winnen.

Klootje Kriekeljon

Wielergoden, geen Majka meer deze Vuelta.

Phally

'@Kevin
Was even vergeten dat Froome gisteren ptn had behaald voor ptn klassement.
Idd geen zekerheid dus van de 6 ptn voor QS renners, ik zou toch nog steeds voor Jungels gaan.

@Dom Tumoulin
Zou ook voor Yates gaan, kan mss ook in vlucht meegaan waar hij dan heel hoog zou scoren en als hij bij favorieten blijft kan hij ook top 15 rijden als hij eindelijk zijn niveau terugvindt.

Pietje Precies

Thanks @Karsten! Fraaie info :)

Teams lijken zo extreem op elkaar ondertussen. Vergeleken met de top-3 heb ik 8 dezelfde renners. Zij hebben echter alledrie M A Lopez waar ik met Majka, Zakarin en Contador dus 1 verschillende renner heb. Nog iets extremer, praktisch met de hele top-10 maar 1 of 2 afwijkende keuzes. Alle 10 hebben een Astana bij zich en maar liefst 8 hebben er Lopez. Oftewel hopen op een slechte dag van de Astana boys :p

Ik heb door de vlakke start toch maar voor Froome als kopman gekozen. Twijfelde vooral tussen hem en Nibali/Contador vanwege zijn mogelijke last van valpartij + in de Vuelta vaak wat minder op lange klimmen dan tussen hem en Majka. Vind het ook wel opvallend dat er niet meer voor Lopez gegaan zijn inderdaad. Al weet ik niet wat ik zelf had gedaan..

Laatst gewijzigd
wesley1983

Vandaag Majka kopman gemaakt, grote gok maar verwacht toch een 4/5tal aanvallers die gaan overleven uit de vlucht. Dan denk je aan Majka, Atapuma en Bardet vooral. Morgen zie ik eerder een rit voor etappewinst onder de klassementsmannen, kortere rit en steilere aankomst.

Klootje Kriekeljon

Tot mijn grote verbazing heeft de hele top10 Froome als kopman gespeeld... dat is toch wel opvallend na vd week. Maar goed, laat Miguel Angel Lopez dan maar zijn duivels ontbinden! Venga Miguel!

Laatst gewijzigd
Pipi112

Ik heb vandaag ook gegokt op MAL als captain . Hik al de gehele vuelta tegen de 98, 5 % aan.
Enkele vreemde captain gokjes hebben me al behoorlijk wat puntjes gekost maar wie niet waagt, wie niet wint.

wesley1983

'@klootje: goed voor jou toch als je denkt dat Lopez beter gaat zijn, ik vind het trouwens grote gok als je in top10 staat en geen Froome kopman maakt, ook al met de gedachte dat er toch nog 2 astanarenners hoog staan, Aru zelfs hoger nog. Wil maar zeggen je weet de tactiek niet van Astana he.

sprintgeit

Er zijn meer mensen die Kelderman kopman hebben dan Lopez..

Zelf ben ik ook voor MAL gegaan. Pakt zowel goed uit als hij beter is dan Froome, maar ook als Froome gewoon lekker besluit bij Nibali te blijven omdat Lopez geen bedreiging vormt.

Klootje Kriekeljon

Wesley ja ben ik met je eens. Maar na de dag van gister moet ik wel wat denk ik. Ik voel het gevaar van Majka en als ik naar de andere ploegen kijk dan ga ik met safe spelen sowieso niet winnen.

Maar Froome ook opvallend omdat hij gevallen en licht gekwetst is.. ook omdat hij wat van zijn pluimen lijkt te verliezen. En.. hij kan alleen maar minder worden als Tour-rijder waar de frissere jongen steeds meer boven komen drijven. En wie is dan nog de meest frisse van het stel?
Lijkt me sowieso een slecht plan van Astana om voor Aru te rijden.. die is ook wel klaar.

Laatst gewijzigd
Ilgatto

Voorlopig zit je goed Wesley, Majka zit erbij vandaag!

steefje9

Mijn 2 vluchters in de kopgroep! Hou stand aub. ..

Klootje Kriekeljon

Fuck daar gaan we al.

Connotador

'@ klootje kriekeljon,

Hopen op het terughalen door Trek, Bahrain en wellicht Astana.

wesley1983

'@klootje: als het een beredeneerde gok is om te stijgen kan het heel goed uitpakken maar je kan zomaar naar beneden kelderen ook, Gezien de ervaring in grote rondes van Lopez. Hopelijk is de tactiek nu niet na de overwinning van Lopez om Aru te ondersteunen. Maar denk wel dat ze alle 2 mogen gaan voor het klassement, dus zie niet zoveel plaatsen verschil tussen Froome en Lopez maar om die gok te nemen als je zo hoog staat met al die argumenten...alvast meeduimen dan maar dat het goed uitpakt!

Laatst gewijzigd
Karsten

Costa mee, jawel! Dat wordt afwachten in spanning.

Yskoud

Hoppa de groep Majka pakt al meet dan 4 minuten. De dagzege zit voorop

Klootje Kriekeljon

Wesley ben er eigenlijk vrij zeker van dat Lopez vanaf nu bergop sterker is dan Froome. Mijn twijfel zit hem vooral in de vraag blijven er wel of niet aanvallers vooruit.

1 2 ... 177 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.