Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 178 ... 226 227
Pietje Precies

Ondanks dat ik betwijfel of Lopez daadwerkelijk een grotere kans heeft om voor Froome te eindigen dan omgekeerd, vind ik het een verstandige keuze. Als je al 'expected points' inlevert, dan zijn het er in ieder geval niet veel en je krijgt er wel een behoorlijke jackpot kans voor terug.

Majka! :)

sprintgeit

Had ik toch voor Costa moeten gaan. Maar goed, Majka is in ieder geval mee.

wesley1983

Klootje: van mij mag enkel Majka voorop blijven en winnen want heb hem als kopman.

wesley1983

Zijn er trouwens nog veel met Majka als kopman?

Pietje Precies

Denk het niet. Bij velen zal het gevoel wel flink 'JA' geroepen hebben, maar was er vervolgens het verstand dat 'NEE' terugriep. Die etappes beginnen simpelweg veel te makkelijk qua terrein, waardoor het te veel een loterij is om mee te zitten.

Wellicht blijven er maar 6 of 8 vooruit, dan pakt je GC-kopman toch nog behoorlijk wat punten.

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@Pietje: achja snap ik maar ik wil gewoon mijn punten terug van verleden week waar ik hem ook kopman had en toen niet meezat, blijven gokken dus. Maar pas op, kunnen nog bijgehaald worden en dan is het terug niks.

Pietje Precies

Oja, iedereen moet voor zich die afweging maken of het vanuit zijn/haar positie binnen de algehele poule & zijn/haar positie binnen sub-poules verstandiger is om 'beredeneerd te gokken op een type Majka' of juist heel degelijk voor een GC-renner a la Froome te kiezen. Of dus voor een Lopez.

Denk echter dat er weinig andere renners zijn waar je op had 'mogen' gokken. Majka, Froome, Lopez of Nibali als je het mij vraagt.

Laatst gewijzigd
sprintgeit

'@wesley
Ze lijken wel behoorlijk te laten begaan. Denk dat je een mooie slag slaat vandaag :) Gedurfde gok, betaalt zich uit.

sprintgeit

'@Pietje
Toch zijn er weer 1200 kenners die op Kelderman hebben gegokt als kopman :D

Elpiedro

Vamos costa en majka!

wesley1983

'@Pietje: zal alleszins meer verliezen dan anderen ook al wint Majka vandaag, toen die dag niks van dubbele punten en de favorieten allemaal voorop terwijl nu de favorieten punten krijgen vanaf plaats 11 en ze kunnen er nog terugpakken ook. Dus is inderdaad veiliger om beredeneerde kopman te nemen, maar ik was van verleden week al bezig om de top 10 te halen (veel te vroeg)door zo te gokken en inmiddels gezakt naar rond de 200, dus doe je gewoon voort met de ingesteldheid 'het zal wel een keer lukken gezien de reputatie van Majka'.
@sprintgeit: ziet er inderdaad goed uit!

Pietje Precies

Ja, dat vind ik geen kenners maar chauvinisten :p

Ben benieuwd of ie de hitte aan gaat kunnen. Ik heb wel mooie verwachtingen van hem, al is zulk nieuws qua Oomen een flinke domper voor de ploeg. Niet te hopen dat er meerdere renners last van hebben.

Ik zelf heb overigens helaas ook al lelijk mis gezeten met Majka en Alaphilippe als kopmannen.

Laatst gewijzigd
nasibal

Top, vandaag geen Majka mee.

Zadelpen

2 kansrijke Zadelpen aanvallers in de kopgroep, hieperdepiep hoera!!!

wesley1983

'@zadelpen: Majka en Costa?

Zadelpen

Yep.

Pietje Precies

Baal je al dat je aan ons hebt verklapt dat zij vandaag gaan shinen?

Volgens mij hebben we het overigens wel aardig stil gehouden, dat dan weer wel. Doet me gelijk aan Hans Teeuwen denken, tijd om even te genieten.

Laatst gewijzigd
Phally

Haha, na ~10x Costa te spelen en 10x niets is hij vandaag uiteraard mee als ik hem de eerste keer passeer, net zoals ik Majka 1x heb gepasseerd toen hij 3e was! Had beter Costa zijn blog niet gelezen.
Aan de andere kant zijn het de frustrerende momenten die dit juist zo leuk maken voor mij :)
Nog nooit zoveel foute keuzes en toch elke dag meer plezier in het halfuurtje zoeken naar wie te selecteren.

Gelukkig Majka mee en hopen dat MA Lopez het idd waarmaakt, ook mijn captain en de hoop voor m'n bekertje!

Laatst gewijzigd
Phally

Overigens wel een mooie kopgroep, denk buiten Majka dat de meeste aan elkaar gewaagd zijn.

ivo001

Ik heb vandaag eens M A Lopez kopman gemaakt ipv Froome.

sprintgeit

'@phally
Zeker, ben wel benieuwd naar de ontknoping. Zowel in de kopgroep als groep der favorieten. Balen dat Sam is afgestapt trouwens.. zo zie je maar 3 weken dit werk is geen sinecure.

Papa Bart

Ik zie dat veel mensen hier op Scorito kunnen lezen wat anderen doen. Uhm hoe?

JimKro

Kelderman zal spoedig ook wel ziek worden. Volgens mij al de tweede Sunweb die ziek uitvalt in 2 dagen tijd.

Laatst gewijzigd
sprintgeit

Koersverloop verandert nu toch wat. Contador, Nibali en Lopez hebben plannen en zetten een mannetje op kop. Wordt gelijk een minuut van de voorsprong afgeklapt.

Tom Aten Sap

Bij bekijk ranking en subpoules, kan je op de naam van een deelnemer klikken en dan op bekijk voorspelling.

1 2 ... 178 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.