Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 18 ... 226 227
eropenerover

En ook Bonifazio zo te zien, ik wacht nog wel even met verder puzzelen in de sprintploeg.

elstupidoloco

'@nasibal

De iets knappere variant hoop ik toch? 😜

nasibal

'@Elstupido

Veel lelijker wordt lastig ;)

Platwalsers

Is die Vuelta niet iets voor Peter Sagan? Zijn agenda is nog leeg in die periode

Awesem

Ik hoorde dat hij druk bezig was met een nieuwe cooking revolution helaas.

ONCE

Die startlijst moet je sws nog even niet te veel waarde aan hechten. Ik zie bij BMC Hermans er ook nog steed op staan

Lebbes

Ik heb nog wat moeite met het opstellen van mijn sprinters team, want wie gaat de vuelta rijden? Ik hoop niet dat dat pas op de laatste dag bekent gaat worden.
Ik heb me wel voorgenomen wat meer dan wat minder sprinters mee te nemen, maar hoevoel gaan we er aan uitgeven?

siht

Reguigui bedoelt tie

ONCE

Konig na Polen nu ook van de ronde van Tsjechie gehaald, dus ik denk de Vuelta m ook niet wordt

Betancur, Quintana, Sagan

'@Once,
Je bedoelt de ronde van de Slovenie..
Konig rijdt gewoon top 5 in de Vuelta hoor, pas maar op.

ONCE

Czech cycling tour is in mijn woordenboek nog steeds de ronde van Tsjechie

en met de Vuelta niet worden, bedoel ik dat ie dus dat ie niet eens start. Nog teveel last van zn knie obv

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@siht

50.000 man zit nu driftig PCS te door te spitten ;-)

Flowtosti

Rewiewie? 😎Ondertussen hebben jullie al m'n dark horse sprinters wel opgenoemd. Kan ik weer een andere strategie bedenken....

Jasperdewaal11

Klassementsrenner 10 € 30.000.000
Klimmer 3 € 3.250.000
Tijdrijder 1 € 1.500.000
Aanvaller 2 € 3.000.000
Sprinter 2 € 5.000.000
Knecht 2 € 1.250.000

Voorlopige verdeling maar gaat nog genoeg geschoven worden uiteraard. Maar denk dat ik qua verdeling wel aardig in de buurt zit. Nu even kijken hoe iedereen de hoogte stage overleefd hehe....

elstupidoloco

'@Flowtosti

Reijnen ook al van je lijstje afgehaald?

nasibal

'@Elstupido

Dat is geen darkhorse meer, meer een pitch black horse haha. Reguigui, is dat trouwens familie van Karim?

Zadelpen

Ik merk ineens op dat ik voor het eerst dat ik met Scorito mee doe niet 1 Nederlander in mijn team heb. Denk ook niet dat het er nog van komt, tenzij Froome ziek wordt. Dus geen friet van piet op de costa's voor mij deze Vuelta.

Tevens begint bij mij op te vallen dat ik zowat elke ronde op dezelfde aanvallers uit kom. Ik kom zo nooit in aanmerking voor de originaliteitsprijs.

Tommytom

Nou hèhè, hij is ook eindelijk benoemd. Voor die prijs iemand die je wel want punten in de sprints op gaat leveren.

Kragh Andersen ook een leuke optie. En wat zullen Rojas en Oss nog kunnen? Als drucker niet meegaat...

wesley1983

dank u Siht :-)

yoeri

Oh, dacht dat ik Reguigui al genoemd had, daarom dacht in dat het wel Kluge moest zijn. Want een ander eventuele sprinter kon ik niet bedenken.

Laatst gewijzigd
Treenert

Beutje veul Klaas Vaaks hier. Bijv. dark horses die forever in de dark zullen blijven, teams met 3 sprinters etc. etc.
Foei!!!

nasibal

Oh, dacht dat ik Reguigui al genoemd had

Had je ook. ;)

svsalads

welke klassementsman moet je dit jaar echt niet vergeten (behalve Froome)
komt er een Urannetje denken jullie?

Bode80

'@svsalads

Een paar pagina's terug vind je een mooi lijstje met toelichting zelfs. Wat wil je nog meer? ;-)

Poeksel

De kans is groot dat er een bijna-Urannetje komt denk ik. Denk jij dat ook, svsalads?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 18 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.