Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 222 ... 226 227
Pietje Precies

Wauw.... Kelderman over Contador in het klassement. Dat kost me even veel punten (in combi dan ook achter Lopez).

adriv

klootje, feli met 2e plek!

Pietje Precies

Jep, gefeliciteerd man!

Als Contador geen tijd had verloren was ik 19e geëindigd, nu 26e. Kleine teleurstelling, maar ja shit happens. Al met al een mooie ronde achter de rug!

steefje9

Gefeliciteerd met jullie puike prestaties! Voor mijn 1e vuelta dik tevreden met 98.4%. Op naar weer een mooi nieuw wielerseizoen 2018!!!

ditisdavid

Dat was dan dat voor dit jaar qua Scorito. Nog 300 plekken verloren vandaag en ternauwernood bij de beste vijf procent gebleven. Wat behoorlijk goed is aangezien ik met name voor de Vuelta amper tijd had, anders had ik wel geweten dat etappe 13 te zwaar zou zijn voor veel sprinters, Cort en waarschijnlijk ook Theuns weggelaten, vermoedelijk voor iets als Contador en Kragh (of Cort voor Lopez - Lopez en Contador waren de 2 klassementsrenners die het laatst afvielen bij mij). Nu zat ik met teveel sprinters en pakken mijn twijfelgevallen sowieso erg slecht uit, echt zonde dus, anders had ik wellicht voor het bekertje kunnen gaan. Volgend jaar beter.

raymankapeens

Klootje gefeliciteerd met plek 2. Ik best tevreden met plek 3 maar helaas geen 2e en 3e prijs he?

JimKro

Nou, ik heb mijn vooropgestelde doel om 6000 punten te halen behaald. Daarmee ook mijn hoogte puntenaantal in Scorito wielrennen ooit. Helaas is 6000 dit jaar bij lange na niet voldoende voor een top 10 plek. De laatste dagen afgezakt tot rond plek 60. Al met al ben ik toch tevreden met hoe het gegaan is en met name met de manier waarop ik het maken van mijn team heb benaderd. Ik ga dit zeker meenemen naar de volgende keren.

Contador, Moscon en Woods waren de belangrijkste renners die ik niet had. Eén daarvan in mijn team had een hoop gescheeld. Verder had ik pech met Pozzovivo en Betancur. Ruben Fernandes is met afstand m'n slechte keuze gebleken.

Mijn felicitaties aan alle mooie prestaties van de forumleden. Er staan een behoorlijk aantal forumleden in de top 20! En uiteraard extra felicitaties aan Klootje voor een prachtige 2e plaats.

Dat was dan weer Scorito dit jaar, wat betreft het wielrennen. Wordt toch even afkicken, maar gelukkig hebben we Topcoach nog ;). Tot volgend jaar!

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Bedankt allemaal! Ray ook gefeliciteerd.. je lag er ff af tijdens de berekeningen om uiteindelijk toch weer op de 3e plek te eindigen. :)

Laat die Giro maar snel weer komen. Zin an!

Laatst gewijzigd
klassikl

Laatste week behoorlijk afgezakt. Uiteindelijk 320e geëindigd. Kelderman niet nemen was wel mijn slechtste keuze deze scorito.

Jammer dat het scorito seizoen voor het wielrennen weer voorbij is. Tot de volgende keer!

raymankapeens

Haha @klootje. Thanks. Ik schrok ook even van die 4e plek. Maar contador redde me door combiklassement

Wielrennertje

Winnaar heeft verdiend gewonnen in mijn ogen. Klootje en Rayman ook goed gedaan.

Ik heb het redelijk gedaan, helaas niet zo goed als gehoopt. Zakarin, Poels en DLC waren de renners die ik het meest mistte. Zakarin verwachtte ik niet met die steile dingen. Poels had ik erin staan maar uiteindelijk eruit gehaald. DLC was gewoon dom dat ik die niet had genomen. Ben wel weer met de feiten op de neus gedrukt wat betreft Skyrenners. Renners zoals Nieve, Moscon etc. pakten gewoon echt veel punten. Voortaan moet ik echt een Skyknecht erbij pakken als Froome meedoet.
Het was ook alweer de laatste wieler-Scorito van dit seizoen. Ik ben flink gegroeid, grotendeels dankzij dit forum. Bedankt daarvoor. Ik hoop dat ik jullie weer allemaal zie bij de klassiekerpool!

wesley1983

Hier 256e plaats, Contador zijn 4e plaats verloren en daardoor naar plek 3 in combiklassement scheelt toch rond de 40 plaatsjes denk ik in mijn nadeel doordat alles zo kort op mekaar staat. Maar het hoofddoel, het bekertje binnenhalen is gelukt!
Proficiat Klootje, Ray en anderen die een topnotering gehaald hebben!

RemcovanderMaas

Mooie Vuelta, 51e plek bij de wielerpoule en 78e algemeen (99,8%).
Ben er tevreden mee :-)
Volgende ronde doen we weer vrolijk mee, eens kijken of er nog progressie geboekt kan worden.

Connotador

Felicitaties aan klootje en rayman!

Het was een mooie ronde zo, dit forum bevalt me ook meer en meer. In discussies mooie inzichten voorbij zien komen én gekregen.

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Uiteindelijk 352ste geworden dus net binnen de 99% voor het eerst :) En dat met een hele slechte keus: Degenkolb...

RemcovanderMaas

En, de welgemeende felicitaties aan de winnaars uiteraard!

Edd1e

Uiteindelijk toch een beetje een anti-climax, met 70 punten buiten de top 1% geëindigd, terwijl ik er de laatste week in stond. Het niet hebben van Zakarin en Contador heeft me toch te veel punten gekost op het eind.
Ook het niet durven weglaten van Cort uit mijn selectie heeft me genekt, aangezien ik hem drie keer kopman heb gemaakt.
Maar ja iig weer een doel voor het volgende spel. Iedereen bedankt voor alle posts hier en tot de volgende!

Ornor

376e.. met 5 punten te weinig om bij de beste 1% te horen ( al staat er nu wel 99%, maar dat komt door afronden). Ai ai ai, had ik maar had ik maar..

Pietje Precies

Voor de ronde heb ik het hier niet meegekregen (enkel daarna vlot teruggelezen), maar tijdens de ronde inderdaad een hoop leuke discussies en dergelijke. Chapeau mannen!

Gevoelsmatig hebben 'we' ook beter dan normaal gepresteerd. Misschien wel door het beperkt aantal uit- en wegvallers en dus verkleinde geluksfactor!

Ik geloof dat @Starlynk altijd na afloop nog even het sterkst mogelijke team post. Ik reken weer op je ;)

Laatst gewijzigd
Casey

Klootje en Rayman chapeau!
Ik heb mijn tweede gouden bekertje binnen gehaald, 27e algemeen en 23e WF.
Super!

jsprunk

221e, dus een nieuwe gouden beker. Erg tevreden na een aantal mindere rondes.

wesley1983

Ornor: als er 99% staat bij je Scorito index heb je het bekertje behaald denk ik. Vlug eens gekeken en tot plaats 389 staat er 99% bij hun Scorito index. Dus proficiat ook aan jou!

Simonissimo

Na een paar dagen flirten met de 99%-grens (telkens circa 98.6-98.9%) nu toch naar plek 303 gestegen... Was m'n eerste serieuze poging en dus goed geslaagd.

Starlynk

Hier ook met hangen en wurgen het bekertje binnen gesleept. Gemis van Contador en MAL viel erg zwaar in de laatste week, maar goed, volgend jaar heeft niemand het daar meer over en staat het bekertje mooi in de prijzenkast ;)

kaboutertje

Prachtige ronde. Ook qua scorito. Laatste twee weken ruim in de top-100 gestaan, met een mooi bekertje als gevolg. Grootste tegenvallers in mijn selectie A. Yates en Cort. Grootste misser MAL en een extra sky-man (nieve/moscon).

1 2 ... 222 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.