Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 30 ... 226 227
Wouter van Diepen

Persoonlijk sowieso niet fan om het maximale aantal van vier van een ploeg mee te nemen, alleen bij BMC/SKY of QS met oog op een TTT. Maar in mijn optiek niet lonend bij UAE.

dazzler2120

Ik denk ook niet dat dat is wat @Gaitbeel bedoelde.
Het kan bv heel voordelig zijn om een Meintjes/Polanc combi te maken, waarin Meintjes voor een klassement gaat en Polanc voor ritzeges gaat. je kan ze ook nog eens opstellen in de sprintritjes, stel Modolo wint die ritten.

JvdBrink

'@dazzler2120 Dan ben ik het meer eens met @Wouter van Diepen aangezien je bij teams als BMC (Drücker in sprintetappes, Dennis in tijdrit) , QS (Trentin in sprintetappes, Alaphilippe in punch) en bijvoorbeeld een Orica (Cort in sprintetappes, Chaves of gebroeders yates in punch/berg) toch betere combinaties hebt wat betreft teampunten.

elstupidoloco

Wat betreft de discussie over koppels is het natuurlijk niet noodzakelijk om de'kopman' in de koppels ook te hebben. Dit kan wel, maar hoeft niet per se, zie Thomas en Froome en de Polanc-Costa discussie.

Wouter van Diepen

'@dazzler2120 Eens met JvdBrink. Ik kijk naar mate van zekerheden. Het genoemde van JvdBrink en mijne acht ik zekere combi's dan de combinatie Meintjes / Polanc. Neemt niet weg dat laatstgenoemde wel teampunten kunnen opleveren.

janstof

wrong post

Laatst gewijzigd
dazzler2120

Ik zeg ook niet dat het per sé mijn keuze is ;) Ik zeg alleen dat Wouter het bericht van Gaitbeel verkeerd begreep, aangezien hij reageert dat hij geen 4 man van UAE zou gaan pakken. Gaitbeel heeft het er echter over een koppel van UAE uit te zoeken aangezien ze aanvallend ingesteld zijn.
Er zijn vast en zeker andere koppels en betere koppels waar ik voor zou gaan.

Wouter van Diepen

'@dazzler2120: Om mij zelf te verdedigen haha. Ik geef aan richting hem dat UAE niet lonend is. Puur op basis van feiten. Jij geeft een combi Meintjes/Polanc aan als voorbeeld. Maar ook op feiten zou dat in mijn optiek geen goede combi zijn ook niet als voorbeeld:P maar dat is mijn mening haha

dazzler2120

Lijkt mij ook niet de beste combi, Meintjes heeft geen jongere klassement in de Vuelta. Dat is waarom het in de tour slim was hem wel te pakken.
Bij UAE zijn er andere koppels te bedenken die wel effectief kunnen zijn (Dan denk ik Costa/Atapuma combi oid). Maar inderdaad, binnen andere teams lijkt mij dat je beter renners kan koppelen.

Stuff

Ik zie hier verschillende keren het koppel Dennis/Drucker voorbij komen. Drucker rijdt de Vuelta volgens mij niet eens. En Dennis zal wel afstappen na de ITT.

dazzler2120

'@stuff als Dennis zijn 1,5miljoen niet voor die etappe waard is geweest, zal hij deze ook niet waard zijn na de ITT. Ik verwacht wel dat hij z'n geld waard gaat zijn.
Of Drücker mee rijdt... Ik hoop het wel maar ben er idd bang voor.

Lattiv

Dennis heeft aangegeven deze Vuelta ook te willen gebruiken om te kijken hoever hij in het AK kan komen om zo het vertrouwen terug te krijgen dat dat een doel kan zijn. Ik verwacht dus niet dat hij zomaar af gaat stappen na de ITT als hij nog goed staat in het AK.

Mocht hij niet goed staan in het AK verwacht ik dat hij veel in de aanval gaat.

Niballie

Ik denk dat Dennis gewoon gaat kijken hoever hij komt in het AK. Beetje net als Dumoulin in 2015. Die nam toen ook voor lief dat zijn WK waarschijnlijk minder ging zijn na een zware Vuelta. Mocht het misgaan met Dennis' AK, dan bestaat de kans dat hij er na de ITT de brui aan geeft.

JvdBrink

'@Stuff Als Drücker niet rijdt gaat die vlieger niet op inderdaad, echter heb ik net als @Lattiv gelezen dat Dennis wil gaan kijken of hij voor een AK kan rijden. Met de TTT en de ITT kan hij sowieso tijd pakken, bergop zal hij niet met de besten meegaan en de ITT is 40km, daar kan die toch wel een slag slaan.

Jasperdewaal11

En weer een selectie bekend:

Selectie Caja Rural-Seguros RGA voor de Vuelta a España 2017

David Arroyo
Fabricio Ferrari
Lluis Mas
Sergio Pardilla
Rafael Reis
Jaime Rosón
Diego Rubio
Hector Saez
Nick Schultz

hartstikkebedankt

Op PCS zijn bij Astana inmiddels o.a. Aru, Miguel Angel Lopez en Cataldo van de startlijst gehaald, opvallend

CFC

Bij mij staat Aru er nog gewoon bij? Cataldo en Lopez idd wel weg

Niballie

Astana is op Twitter bezig met het bekendmaken van de Vuelta ploeg. Elk half uur komt er een renner bij. Tot nu toe: Bilbao, Chernetckii, Stalnov, Hansen, LLS, Lutsenko, De Vreese. Nog twee dus, waarschijnlijk Aru en Lopez lijkt me.

hartstikkebedankt

Oh op die manier, er moet nu nog één inderdaad. Aru weer terug en de laatste zal dan Lopez zijn neem ik aan en dan zal Cataldo niet meegaan.

Niballie

Lopez is de volgende inderdaad, net bekend gemaakt. Aru zal er nog bij komen.

Dubberdink

Hi allen!

In de Giropoule (1e Scorito deelname ooit) heb ik me te veel laten beïnvloeden door wat ik in het Scorito forum las. Scoorde toen slechts beter dan 52,1% van alle Scorito deelnemers. In de tourepoule heb ik me helemaal niet met het forum bezig gehouden en mijn eigen plan getrokken, toen scoorde ik beter dan 88,3% van alle Scorito deelnemers. Een positieve ontwikkeling vond ik zelf. Die ervaring leert om niet al te veel van wat hier gezegd wordt als waar aan te nemen.

Toch nog een vraagje aan de heren en dames uit het Scorito topic:

Ik zit steeds te wisselen tussen een aantal renners en houd steeds 1 plek over met een restbudget van 1m. Even ervan uitgaande dat ik de rest van mijn team wil behouden. Wie zouden jullie nemen:

Reichenbach, Polanc of Fraile voor 1.000.000?

Ben benieuwd naar jullie mening!

JimKro

'@dubberdink

Ik ben juist wel benieuwd naar jóuw mening! Aangezien je het schijnbaar in je eentje een stuk beter kan dan met 'onze' hulp.

El Mel

Ik zou voor fraille gaan omdat je hem eerder zal opstellen in vluchtetappes. Reich of polanc zal wss klimmer 11/12 zijn die veelvuldig op het bankje beland.

Dubberdink

Een dergelijke reactie had ik na zo'n post kunnen verwachten :).

Heb nu Omar Fraile erin staan. Geen tour gereden. Wil na de Giro denk ik toch nog een bergtrui winnen dit jaar. En is waarschijnlijk zeer gemotiveerd de bergtrui in de Vuelta driemaal op rij te winnen.

Polanc hoeft niet voor een kopman te rijden maar heeft de tour in de benen. En Reichenbach moet wellicht voor Meintjes rijden.

Jelle van der Linden

Reichenbach voor Meintjes??

1 2 ... 30 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.