Dag allen!
Heerlijk om dit weer te lezen, machtig mooi tijdverdrijf!
Ik heb een gekke gedachte en ben benieuwd of er ervaringen mee zijn.
Wat nou als je 4-5 pure aanvallers meeneemt en die elke Heuvel/bergetappe opstelt. naast 4-5 top klassementsmannen. Grote kans op veel punten? ben benieuwd naar ervaringen.
'@timdepunter
Helemaal omdat de beste man Uran Uran heet 😂 Dat zijn dus altijd al 20 punten. Maar ik steun je initiatief volledig. Dus laten we, als we al zoeken naar een goedkope klassementsman die al een tijdje weinig heeft laten zien maar wel kan verassen, die renner de nieuwe Péraud gaan noemen ofzo. Of nog beter, laten we even bedenken dat er zoveel favorieten op de grond hebben gelegen dat een dergelijk scenario de aankomende jaren waarschijnlijk niet meer voor komt
'@Zomaareens: Aru heeft in 2014 en 2015 bewezen dat hij 2 rondes op een jaar aankan, dit was wel de combinatie giro-vuelta. Dit jaar rijd hij de combinatie Tour-Vuelta voor het eerst, dus is het voor iedereen een beetje een vraagteken. Plus dat hij een frisse medekopman heeft met de talentvolle Miguel Angel Lopez, die zomaar kan overnemen wanneer Aru vermoeidheidsverschijnselen krijgt of gewoonweg niet goed genoeg is. Zal een beetje kijken zijn binnen de ploeg hoe de vuelta evolueert voor wie ze zullen gaan, maar ze komen aan de start met 2 kopmannen. Is niet alleen voor jou onduidelijk hoor, voor allemaal onder ons!
Tja, de strijd met Nibali gewonnen door een DSQ en de strijd met Fuglsang gewonnen door een armbreuk. Aangezien Aru nogal stevig kopje onder ging in de slotweek, had ik wel graag gezien wie het hoogst zou eindigen. De strijd met Landa kon hij winnen op (valse) voorwaarde dat Landa kopman zou mogen zijn in de Vuelta. Hij was duidelijk de mindere van de Spanjaard toen in de Giro, maar werd gelukkig toch als kopman uitgespeeld in de Vuelta.
'@jsprunk
Ik doel op die keer ja. Misschien wat vergezocht dat hij die 'gewonnen' heeft. Wat toen wel duidelijk werd was dat nibali bitter weinig hulp kreeg behalve van de volgauto.
Ik herken dat wel, ik heb ook zelden vertrouwen in Aru. Het is ook een beetje een vreemde renner met een vreemde stijl. En de ene keer zakt hij er doorheen terwijl hij de volgende kee weer enorm uithaalt. Pluspunt: het is een echte vechter
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.