Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 31 ... 226 227
Dubberdink

Uhm. Nevermind die opmerking. Zat met mijn hoofd ergens anders. Reichnbach hoeft natuurlijk niet voor Meintjes te rijden....

klassikl

Wat voor renner denk je nog nodig te hebben binnen je selectie? Lijkt me met deze namen dat je naar een aanvallende klimmer zoekt? En wellicht de teams nog eens goed nakijken.

vasnd

'@dubberdink
Als je opvulling zoekt dan is Fraile geen kwaaie klant. Krijgt hij het op zijn heupen en gaat hij weer schroeien voor die bergtrui dan heb je hem maar mooi mee. Geen plek meer voor een sprintertje?

law93

'@Dubberdink

Geen van die drie. Ik zie een aantal andere renners van 1 miljoen die in mijn ogen meer punten zullen gaan opleveren.

Lassayd

En wie dan :p ik zoek ook nog een goede klimmer/aanvaller van 1 miljoen.

Dom Tumoulin

'Reichenbach wordt de Uran van deze Vuelta'. Zo, daar gingen weer wat nekharen overeind staan.

Lassayd

Haha

vasnd

Talansky wordt de nieuwe Uran.
Perfect. Alles klopt. Zelfs de prijs.

Timdepunter

Ik stel voor dat iedereen die op het forum nog de naam van Uran noemt door Scorito 10 strafpunten per keer krijgt. Pfff Uran is Uran, dit gaat echt niet elke ronde met een renner gebeuren.

vasnd

Het is maar een grapje Tim.

Stuff

Dat zijn 20 strafpunten Tim!

grandesco

Dag allen!

Heerlijk om dit weer te lezen, machtig mooi tijdverdrijf!

Ik heb een gekke gedachte en ben benieuwd of er ervaringen mee zijn.

Wat nou als je 4-5 pure aanvallers meeneemt en die elke Heuvel/bergetappe opstelt. naast 4-5 top klassementsmannen. Grote kans op veel punten? ben benieuwd naar ervaringen.

Timdepunter

Haha okee. Maar iedereen heeft het over Uran. Zo'n bijna incidentele topper in het klassement gebeurt zelden en iedereen zoekt deze ronde naar Uran, hij heeft het geweldig gedaan en dit zal niet zomaar door een ander of hemzelf nog eens gebeuren. Beetje klaar mee...

vasnd

You and me both! Wederopstanding van Kelderman dan maar ;)?

Overigens ben ik zojuist voor het eerst wat gaan opstellen. No way dat je me gaat wijsmaken dat je met 4 (goedkope) sprinters toekomt deze Vuelta.

Laatst gewijzigd
zomaareens

Wie beschouwt de kansen van Aru ff? Ik twijfel over van alles voor die prijs..

Rawolf

Dat iemand wint of hoog eindigt die niet verwacht word gebeurt eigenlijk best vaak, Dumoulin in de Vuelta, Horner in de Vuelta en Dumoulin dit jaar in de giro was eigenlijk weer onverwacht nu winst. Ook Adam Yates in de tour. Kruijswijk in de giro.

elstupidoloco

'@timdepunter

Helemaal omdat de beste man Uran Uran heet 😂 Dat zijn dus altijd al 20 punten. Maar ik steun je initiatief volledig. Dus laten we, als we al zoeken naar een goedkope klassementsman die al een tijdje weinig heeft laten zien maar wel kan verassen, die renner de nieuwe Péraud gaan noemen ofzo. Of nog beter, laten we even bedenken dat er zoveel favorieten op de grond hebben gelegen dat een dergelijk scenario de aankomende jaren waarschijnlijk niet meer voor komt

nasibal

Dus laten we, als we al zoeken naar een goedkope klassementsman die al een tijdje weinig heeft laten zien maar wel kan verassen, die renner de nieuwe Péraud gaan noemen ofzo

Doe dan Betancur

Brengt ons bij de vraag...:

wesley1983

'@Zomaareens: Aru heeft in 2014 en 2015 bewezen dat hij 2 rondes op een jaar aankan, dit was wel de combinatie giro-vuelta. Dit jaar rijd hij de combinatie Tour-Vuelta voor het eerst, dus is het voor iedereen een beetje een vraagteken. Plus dat hij een frisse medekopman heeft met de talentvolle Miguel Angel Lopez, die zomaar kan overnemen wanneer Aru vermoeidheidsverschijnselen krijgt of gewoonweg niet goed genoeg is. Zal een beetje kijken zijn binnen de ploeg hoe de vuelta evolueert voor wie ze zullen gaan, maar ze komen aan de start met 2 kopmannen. Is niet alleen voor jou onduidelijk hoor, voor allemaal onder ons!

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@zomaareens

Over de verhouding binnen Astana schiet me te binnen dat Aru de concurrentiestrijd met een medekopman binnen de ploeg volgens mij wel altijd wint; nibali, Fuglsang
Lopez kan z'n borst nat maken

raymankapeens

Ik vind persoonlijk Ala toch wat duur maar Chavez toch wat onzeker.
Al lijkt koppel Chavez A. Yates me ook wel wat ;-)

Laatst gewijzigd
jsprunk

Wanneer heeft Aru een kopmanstrijd met Nibali gewonnen? Toen Nibali in etappe 2 gediskwalificeerd werd?

Op de één of andere manier heb ik nooit vertrouwen in Aru, hoewel zijn resultaten dat tegenspreken. Heb ruimte voor 1 van de 3.5M-mannen; dat wordt nog wikken en wegen aankomende week.

Geflitst

Tja, de strijd met Nibali gewonnen door een DSQ en de strijd met Fuglsang gewonnen door een armbreuk. Aangezien Aru nogal stevig kopje onder ging in de slotweek, had ik wel graag gezien wie het hoogst zou eindigen. De strijd met Landa kon hij winnen op (valse) voorwaarde dat Landa kopman zou mogen zijn in de Vuelta. Hij was duidelijk de mindere van de Spanjaard toen in de Giro, maar werd gelukkig toch als kopman uitgespeeld in de Vuelta.

elstupidoloco

'@jsprunk

Ik doel op die keer ja. Misschien wat vergezocht dat hij die 'gewonnen' heeft. Wat toen wel duidelijk werd was dat nibali bitter weinig hulp kreeg behalve van de volgauto.
Ik herken dat wel, ik heb ook zelden vertrouwen in Aru. Het is ook een beetje een vreemde renner met een vreemde stijl. En de ene keer zakt hij er doorheen terwijl hij de volgende kee weer enorm uithaalt. Pluspunt: het is een echte vechter

Stuff

Geen Vuelta voor samuel dumoulin na valpartij.

1 2 ... 31 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.