Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 32 ... 226 227
YungNikopolidis

"Samuel Dumoulin is tijdens de derde etappe van de Tour de l’Ain hard ten val gekomen. De sprinter van AG2R La Mondiale verloor daardoor even zijn bewustzijn, maar de schade valt uiteindelijk mee. Dat meldt zijn ploeg AG2R La Mondiale in een persverklaring.

Uit een CT-scan bleek dat Dumoulin geen breuken heeft opgelopen. Er is wel sprake van een hoofdtrauma.

De Fransman zou volgende week van start gaan in de Vuelta, maar deze wedstrijd moet hij nu aan zich voorbij laten gaan. “Het enige voordeel is dat ik dan mijn verjaardag met mijn familie kan vieren”, schrijft Dumoulin op zijn Facebook-pagina."

Gaat hard met de sprinters zo...

nathancouw

Straks gaat De Kort nog echt sprints winnen!

jp.vanoosterhout

wat te denken van een koppeltje sunweb kelderman,barguil,oomen,andersen

Valvuillerdemoz

'@jp.van oosterhout: Dat is geen koppeltje, maar een kwartet. Wel een kwartet dat bij de consumentenbond en goede kans zou maken om als beste koop uit de bus te komen. Kwalitatief gezien zijn er nog wel betere viertallen te bedenken, m.i.

Valvuillerdemoz

De la Crux, Trentin, Jungels, Alaphillipe, bijvoorbeeld. Wel wat duurder. Of anders Drucker, Roche, Dennis, Sanchez.

Veltini

De laatste plek in mijn team wil ik vullen met een klimmer/aanvaller. Ik heb 750 000 te besteden.
De volgende renners zijn boven komen drijven.

Mas
+ Talentvolle klimmer, goede voorbereiding middels een 2e plaats in de Vuelta a Burgos, Quick Step gaat waarschijnlijk punten scoren in de eerste etappe, Quick Step scoort doorgaan veel teampunten
-onervaren (1e grote ronde), Rijdt in dienst van ander mannen

Brambilla
+ Rijdt ook voor Quick Step (zelfde redenen als Mas), afmaker, ervaring, zit altijd wel in een 1 of meerdere ontsnappingen
- Rijdt ook in dienst van anderen, rijdt voor zijn doen een matig seizoen

De Gendt
+ Op en top aanvaller die het zeker gaat proberen
- Wanneer gaat deze op en top aanvaller het proberen?, Tour in de benen

Oomen
+ Goede talentvolle ronderenner met constante subtopresultaten in korte meerdaagse wedstrijden (Polen, Dauphiné, Parijs/Nice), behoorlijke tijdrit
- Eerste grote ronde, rijdt in dienst van Kelderman

Mijn gevoel zegt Brambilla of zie ik iets over het hoofd? Of zijn er volgens jullie betere keuzes voor 750 000?

Wielerfan999

Ik zou voor Mas gaan

jp.vanoosterhout

wat het beste kwartet is zullen we pas zien wanneer de vuelta afgelopen is,blijft een gok he !

Valvuillerdemoz

Misschien voor de zekerheid 5 kwartetten meenemen :-)

Valvuillerdemoz

Of Kenny Elissonde. Goeie klimmer. Vorig jaar 3 keer top 10 in de Vuelta. En 20e in AK. 2e in BK. Plus, dan heb je ook nog de teampunten van Sky. Hmm, ik denk dat ik hem zelf neem!

vasnd

Elissonde reed vorig jaar voor eigen kansen. Dit jaar wordt het qua punten 3x niks want hij is (niet het laatste) wagonnetje in de Sky-trein.

Valvuillerdemoz

Ik dacht dat hij al wat langer bij Sky zat, maar was vorig jaar nog FDJ inderdaad. Dan wordt hij wel iets minder interessant. Maar is het in de Vuelta niet zo dat met al dat klimwerk de stalorders wat minder strak zijn en dat de betere klimmers die boven komen drijven gewoon mee blijven gaan?) (Mits de kopman ook meezit natuurlijk.)

vasnd

Yep ongetwijfeld, maar ik reken Elissonde, zeker gezien zijn prestaties tot nu toe, niet onder de betere klimmers vanuit de favorietengroep.. Om die zelfde reden overweeg ik wel Poels overigens.

Laatst gewijzigd
Pantani 1

Ik lees altijd met veel plezier de berichten op het forum, zonder me er verder echt mee te bemoeien.

Ik verbaas me echter wel over de enorme hoeveelheid berichten m.b.t. de waarderingen van de renners in het Scorito Spel, blijkbaar wil iedereen wel aan het Spel meedoen, maar zijn ze het niet echt met de opzet eens, blijft toch vreemd!

Zelf organiseer ik ook al een aantal jaren met de drie Grote Ronden een Wielerspel, zou ook deze Vuelta weer. Mijn opzet is zeer eenvoudig, kies voor aanvang van de Vuelta 15 renners en hopen maar dat ze voldoende punten voor je halen, zoals voorspellen dus bedoeld is. Bij deelname steun je ook nog het Goede Doel !!!

Interesse gekregen, stuur me dan een persoonlijk berichtje…

Lassayd

Oke

Lassayd

Ik was ook even vergeten dat Elissonde vorig jaar niet voor sky reed. Toch maar eens heroverwegen of ik hem selecteer.

Ab Normaal

'@Pantani1
Het begint inmiddels irritant te worden. Jammer voor het goede doel, maar nu doe ik zeker niet mee.
Heb al heel vaak gelezen en overwogen, maar ben er nu wel klaar mee. Denk dat iedereen het nu wel weet dat jij dit iedere ronde organiseert.
Begin een eigen topic aub.

dazzler2120

Sterker nog @Ab Normaal,

3 pagina's terug heeft hij precies hetzelfde bericht gepost...
@Pantani 1 ga ergens anders spammen/je eigen poule promoten.

nasibal

'@Dazzler

En hij blijft zich toch steeds maar weer verbazen, keer op keer. ..

Treenert

Schwarzmann of Blythe? Gewoon wild gokken of kan iemand een keuze onderbouwen?
Even duur en zonder teampunten in dit geval. Wie-o-wie?

Ab Normaal

Schwarzmann zou teampt kunnen opleveren door Majka.
Kans is klein, maar het zou kunnen.

Rawolf

Neem schwarzmann maar want ik heb blythe

Valvuillerdemoz

Neem Blythe maar want ik heb Schwarzmann.

Dumoulist

Duitse sprinters hebben bij mij sowieso een streepje voor, vergelijkbaar met Nederlandse DJ's in het buitenland.

Laatst gewijzigd
Wielerfan999

'@dumoulist leg uit

1 2 ... 32 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.