Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 33 ... 226 227
De bavariaan

'@domoulist bij mij ook haha, onderbuik gevoel denk ik... Tzijn en blijven Duitsers

Lage rugpijn

Even wat gratis info van de scoriti site. Doe er jullie voordeel mee en geen dank! Graag gedaan! :

Aileen met je 9 geselecteerde renners verdien je punten na een etappe. Selecteer de renners waarvan je verwacht dat ze goed zullen presteren in deze etappe.

Type etappe
Bij een vlakke etappe is het verstandig om jouw sprinters te kiezen, in de bergen moeten je klassementsrenners het doen. Lees hiervoor ook de etappe-info!

Casey

'@ Lage Rugpijn,

Niet alles verklappen! ; )

elstupidoloco

Dat Scorito verklapt ook altijd alles. Er is niks meer aan.

Lage rugpijn

Maar goed, even serieus.. Wat een helse klus is die vueltapoule zeg!

Zadelpen

Ik krijg gewoon zadelpijn van deze Vuelta queste.

Lage rugpijn

Yep, en mijn lage rugpijn wil ook niet echt verbeteren...Geld genoeg , allemaal prachtige renners maar wie ga je in vredesnaam wanneer opstellen? Heb ook het idee dat de fut een beetje uit het forum is....Een soort collectieve chasse patat.

Ab Normaal

Ik vind het Ab Normaal lastig deze keer.

nasibal

Ik neem tussendoor maar even een...

Lage rugpijn

Gelukkig...De harde kern. Nu er verder toch niemand meeleest... Wat denken jullie nu over de sprinters? Ik zit op 4 plus een halve sprinter cq aanvaller.

Zadelpen

Geldt er bij Scorito eigenlijk een no neadles policy? Je gaat toch zoeken naar houvast he.

Edit

Oh shit.... na 12-en en heb bier op.... goed de clou in de gaten houden nu voordat ik hem uit het oog verlies...

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

Nee, maar je mag wel onbeperkt vlees eten met groeihormonen.

ventertje

Ik wil toch even complimenten geven aan @veltini, zoveel onderbouwingen zie je niet vaak voordat iemand wat vraagt!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik Mas niet echt ken maar persoonlijk zou ik eerder de voorkeur geven aan jong talent die een eerste ronde rijden dan renners die het hele seizoen niet lekker presteren of renners die de tour hebben gereden!

Lage rugpijn

Over bier gesproken. Wist je dat uit onderzoek blijkt dat wanneer je dronken studeert en ook dronken examen doet de resultaten net zo goed zijn als nuchter? Dronken leren en nuchter examen werkt dan weer niet. Tip: Stel dronken je ploeg samen en stel ze ook dronken elke etappe op. Hoe dan ook, je hebt een geweldige vuelta.

nasibal

Ik heb wel eens recht uit de kroeg een examen gedaan én gehaald. Tegelijk heb ik ook wel eens nuchter een examen gedaan en níet gehaald. Ook heb ik wel eens met een kater besloten niet naar een herkansing te gaan, die ik nodig had nadat ik nuchter besloten had niet naar een tentamen te gaan.

Uiteindelijk heb ik veel te lang gestudeerd en dus ook meer gedronken, maar ook méér tentamens gedaan.

wat zegt dit alles?

Verder heb je zeker een geweldige vuelta als je theorie voor elke etappe geldt. Heb je daarna waarschijnlijk ook permanent vrij van je werk om je voor te bereiden op de Giro.

Laatst gewijzigd
vasnd

Vuelta valt midden in een maand vakantie op Mallorca voor mij. Bovenstaande beschrijft pretty much wat het hoogstwaarschijnlijk gaat worden :D.

elstupidoloco

Ik word ook helemaal loco van de Vuelta.
En ik kom 250k tekort voor mijn droomploeg
Voorlopig zit ik 3,75 sprinters zeg maar. Zonder drucker kan ik de verleiding niet weerstaan om Oss mee te nemen, hoewel hij dit seizoen nauwelijks uitslagen rijdt. En van genechten blijft door mijn hoofd te spoken om als dure sprinter mee te nemen.
Ik zou namelijk van gekkigheid niet meer weten waar ik het geld in mijn bergploeg moet stoppen

Ab Normaal

Ik verwacht eigenlijk dat er nauwelijks een fatsoenlijke sprinter meegaat.
Zo onderhand alleen Degenkolb. Ook al verwacht ik dat die na etappe 13 gaat afstappen, toch ga ik 'm meenemen voor de kopmanpunten.
Trentin gaat ook mee. Dan nog drie of vier goedkope sprinters en dan houdt het echt op.

nasibal

Nu alle sprinters beginnen af te vallen wordt Degenkolb opeens toch een serieuze optie inderdaad. Mooi hoe dat kan lopen. Paar pagina's terug was hij nog uit den bozen voor mij.

Casey

'@ Nasibal

TJ ook nog steeds in je selectie? 😏

Treenert

'@ nasibal, heb Degenkolb er net uit gekickt, te duur

@Casey, ik wel, dat wordt nl. de Uran (Tim ;) )van de Vuelta

Ab Normaal

'@Treenert
Dan ben ik benieuwd wie jouw beoogde kopman is voor de sprintetappes.
Ik vind Degenkolb ook duur, maar heb geld genoeg dus dan maakt het minder uit. Ik heb plek tekort. Geen geld tekort

JimKro

Ik ga eerst maar eens de selecties afwachten wat betreft de sprinters. Er worden nu al tal van conclusies getrokken op basis van voorlopige startlijsten.

Phoenix0000

Als het sprinters elf er zo uitziet als nu, wie garandeerd ons dan überhaupt 1 sprintetappe?

nasibal


@ Nasibal

TJ ook nog steeds in je selectie?

Nee, nooit gehad ook.


@ nasibal, heb Degenkolb er net uit gekickt, te duur

Degenkolb zelf wel. Maar als ik door hem mee te nemen in totaal op het aantal sprinters kan bezuinigen dan scheelt me dat plekken. Zie ook de post van Ab. Jongens die eerder in aanmerking kwamen voor deze rol lijken niet meer mee te gaan. Dan komt (dure) Degenkolb vanzelf bovendrijven.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 33 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.