Dan verdien je mijns inziens 2 sterren Dom Tumoulin. Niet met Jungels starten is zo een beetje hetzelfde als wel met Bertje starten. Het zijn van die vingersnijders. Kan goed gaan of het kan mis gaan. Aan jou is het dan om Jungels toch te nemen.
Ik ben deze selectieronde heel erg angstig geworden van de TJ hamer. Maar ik trap er niet in.... niet doen..... toch? Nee....
Denk eerlijk gezegd dat Alaphillipe een beetje een ronde zonder doelen gaat rijden. Zoals gewoonlijk zullen veel etappes (ook heuvelritten) door aanvallers gewonnen worden, die de Scorito-punten voor de neus van Alaphillipe weghalen. Daarnaast moet je ook nog vergeten dat Quick-Step nog ene Matteo Trentin heeft, die normaal gesproken sneller als dan Ala en die je er bij heuveletappes niet afkrijgt.
De la Cruz is de AK-kopman voor QS voorafgaand aan de Vuelta. Ik betwijfel zelfs of Jungels AK-ambities heeft, en of hij uberhaupt ambieert van uit te rijden. Ik weet ook niet of al dat vinnige Spaanse gedoe iets voor hem is.
Alaphillippe heb ik ook wel twijfels over, maar er is toch budget te over deze ronde dus dan neem ik hem er maar bij, op basis van zijn puntenpotentieel.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.