Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 39 ... 226 227
Zadelpen

Dan verdien je mijns inziens 2 sterren Dom Tumoulin. Niet met Jungels starten is zo een beetje hetzelfde als wel met Bertje starten. Het zijn van die vingersnijders. Kan goed gaan of het kan mis gaan. Aan jou is het dan om Jungels toch te nemen.

Ik ben deze selectieronde heel erg angstig geworden van de TJ hamer. Maar ik trap er niet in.... niet doen..... toch? Nee....

Laatst gewijzigd
hupske

Jungels is wel een renner die niet opgeeft. Top 10 moet hij kunnen rijden.
Niet vergeten dat er 40km! tijdrit in zit.

Laatst gewijzigd
Lassayd

'@Poeksol twijfel vooral tussen nieve en moscon.

Teun van Asten

Iemand enig idee welke truien er worden uitgereikt na etappe 1? En heeft diegene ook een bron daarvan?

Papa Bart

Vanwege de prijs is het of Jungels of Alaphillipe. De tijdrit geeft wat mij betreft de doorslag.
Mijn hart zegt Contador, mijn verstand zegt Nibali. Wat te doen?

hartstikkebedankt

'@ bartje neem ze lekker allebei joh (Nibali en Contador), zoveel budget

Zadelpen

Ik volg mijn hart noch verstand. Ik ga weer bij Il Don in het wiel zitten denk ik. Al is die pas nog gesignaleerd in De Pacha in Lloret. Die komt nooit fit aan de start. Al je zekerheidjes vallen zo af he. En waar is Kwiat wanneer je hem nodig hebt???

Kingstown

'@ Teun van Asten:

Ja en ja.

Poeksel

'@Lassayd: Nieve is de op twee na duurste Skyrenner, maar dat terzijde. Ik vermoed dat Moscon eerder uit de trein gaat, maar ook beter presteert in de muuretappes.

michael rasmussen

Pozzi of A Yates?

Karperdrol

Welke 2 sprinters van 750.000 raden jullie aan?

Hunneman180

Denk eerlijk gezegd dat Alaphillipe een beetje een ronde zonder doelen gaat rijden. Zoals gewoonlijk zullen veel etappes (ook heuvelritten) door aanvallers gewonnen worden, die de Scorito-punten voor de neus van Alaphillipe weghalen. Daarnaast moet je ook nog vergeten dat Quick-Step nog ene Matteo Trentin heeft, die normaal gesproken sneller als dan Ala en die je er bij heuveletappes niet afkrijgt.

Lassayd

'@poeksel: ik heb budget dus misschien beter voor nieve gaan want hij zal toch de man achter poels en froome worden.

@rasmussen ik zou pozzi gaan maar sws iemand van orica selecteren.

@karperdrol Schwarzman, Blythe, Garcia (kies er maar 2)

michael rasmussen

Zie Alaphilippe juist heel veel punten halen deze Vuelta. Gaat meesprinten in de vlakke etappe's en hij gaat voor de heuveletappes
Tevens wordt ie 1e of 2e in etappe 1 en heeft ie kans op groen
Liet ook in Burgos zien dat hij weer in vorm komt

Laatst gewijzigd
jp.vanoosterhout

ik denk dat alaphilippe niets gaat presteren,na zijn ziekte ook nog niet veel uitslagen gehaald

Poeksel

Eh?

Teun van Asten

'@Kingstown
Toen ik mijn post zag wist ik dat er iemand zo ging antwoorden :’)

Wielrennertje

Veel twijfelgevalletjes in m'n team nu. Wilde er eigenlijk niks meer aan doen en heb ook al 3 dagen er niks meer aan gedaan. Het blijft alleen knagen..

Mardai

Zijn er bij de tweede etappe bonificatieseconde te verdienen?

elstupidoloco

Slechte keuze om Alaphilippe te nemen. Die gaat ook nooit in de aanval, kan maar matig afdalen en heeft Trentin voor zich in de sprint en Jungels in de bergen. Je kunt beter modolo nemen ofzo, of Theuns.

Zo, dat scheelt weer een paar concurrenten voor de top 100

Quick step minded

De la Cruz is de AK-kopman voor QS voorafgaand aan de Vuelta. Ik betwijfel zelfs of Jungels AK-ambities heeft, en of hij uberhaupt ambieert van uit te rijden. Ik weet ook niet of al dat vinnige Spaanse gedoe iets voor hem is.
Alaphillippe heb ik ook wel twijfels over, maar er is toch budget te over deze ronde dus dan neem ik hem er maar bij, op basis van zijn puntenpotentieel.

PeterPaprika

Tejay staat in mijn team. Iemand help me aub :s

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Alaphilippe matig afdalen???
Alaphilippe saalt fantastisch. Kijk MSR nog maar eens terug.
Hij heeft weinig wedstrijdritme, maar dat had hij na zijn pfeiffer ook. Toen stond hij er ook meteen.

Lage rugpijn

'@ Ab normaal: Volgens mij was dat ironisch...

hartstikkebedankt

'@PeterPaprika, er staat zo'n klein rood kruisje achter een renner als je hem geselecteerd hebt, probeer daar eens op te klikken

Laatst gewijzigd
1 2 ... 39 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.