Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 40 ... 226 227
Zadelpen

ik zeg altijd maar zo, als je goed wilt afdalen, moet je eerst boven zien te komen. Doe er je voordeel mee....

Die combinatietrui, daar heb ik last van bijwerkingen van. Hoop dat het nog weg gaat. Kan er niks mee.

Laatst gewijzigd
Jori

combinatietrui is eens te meer een bevestiging dat je de beste klimmers moet hebben omdat daar nog meer punten aan verbonden zitten in nog meer etappes

kevinraar

Wie gaat quickstep inzetten de heuveletappes?

elstupidoloco

'@Ab normaal

ironie is soms wat lastig op een forum, maar ik ben blij dat je nog even duidelijk maakt wat een enorme klasbak Alaphilippe is. Om maar even bekende term te gebruiken: voor mij een no brainer ;-)

@kevinraar
Ik heb niet gelezen wat Quick Step zelf van plan is, maar op basis van hun potentieel zou ik Alaphilippe, Jungels en Brambilla noemen.

kevinraar

Heb. Me team wat aangepast

Klimmers
Froome
Nibali
Meintjes
Formolo
Poels
Jungels
Kruiswijk
Barguil
Kelderman

Tijdrijder
Dennis

Aanvallers
Trentin
Freile
Brambilia

Sprinters
Lobato
Moollo
Degenkolb
Drucker
Cort
Rojas
Swartzman

Is team zo beter?

Gaat quickstep trentin uitspelen voor de sprints?

Laatst gewijzigd
Quintana10

'@Kevin

Je hebt heel wat renners waar ik nog nooit van gehoord heb. Desalniettemin, prima team.

En Drucker gaat niet mee naar de Vuelta.

Quick step minded

Die Barbuda, dat is een goeie hoor!

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

'@kevin, Drucker doet niet mee dus die kan sowieso weg, daar zou ik een klassementsman voor in de plaats doen en geen nieuwe sprinter. En ik zou Meintjes inruilen voor iemand anders

Dom Tumoulin

Hahaha kevin je doet je naam weer eer aan. Met Barbuda ga je het verschil wel maken!

snellerfietsen

Ik zou nog wat meer sprinters nemen kevin

fietsliefhebber

Ik lees hier vrij veel mee op het forum, maar voel mij niet aangesproken als iemand die mee leest, en het wielrennen zelf weinig volgt, maar zo zijn team samen stelt. Het is echter interessant om de afwegingen hier te lezen.
Ik stel enkel renners op, die ik zelf heb gevolgt, of heb gezien in koersen.
Normaal is dat geen enkel probleem, met de sprinters in de vuelta wordt dat lastiger. De groeicurve van lobato vind ik interessant. In zijn eerste tour sprintte hij al mee in vlakke massasprints om de ereplaatsen, en hij wordt steeds beter. Die staat dus vast in mijn team. Ik ben altijd erg onder de indruk van Theuns, maar met Degenkolb in hetzelfde team heb je kans dat van de 4 sprintetappes hij er maar 2 mee doet.
Op basis van vorige vuelta staan er bij mij nu ook Van genechten en Cort in. En Debusscherre omdat die altijd voor ereplaatsen wil rijden.
Ook staat Trentin vanwege de vele etappes dat hij punten gaat pakken er vast in.
ondanks zo'n groot budget aan sprinters, heb ik toch een meer dan volwaardig bergteam.
De overwegingen voor de komende dagen zijn nog- een sprinter voor Ll sanchez, een sprinter voor de Marchi, en een renner opwaarderen.

Charlie33

Ik zweer bij koppeltjes. Cofidis zou wat dat betreft n sluwe zet kunnen zijn met Van Genechten en Navarro

Dom Tumoulin

Hahaha man man man tranen in mijn ogen kevin, bedankt. Denk dat de kans wel aardig groot is dat quick step tenten gaat uitspelen in de sprints inderdaad.

hartstikkebedankt

'@Charlie lekker doen, lijkt me zowat het best mogelijke koppeltje

Ab Normaal

Ai, zag op mijn telefoon alleen de eerste zin, was iets te snel 😬

kevinraar

Waarom nog een klassenments renners erbij heb er al 9 en he. Maar 7 sprinters anders maar 6
Wie erin doen voor meintjes

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@kevin

In de tour was het slim om veel geld aan sprinters uit te geven. Nu zijn er veel minder sprintetappes. Daarom zou ik er ook minder geld aan uitgeven. met modolo en degenkolb heb je twee hele dure sprinters. Als je die inruilt voor bijvoorbeeld Contador en Yates dan heb je weer een sterker bergteam. Als je denkt dat je dan te weinig sprinters hebt, Kun je bijvoorbeeld brambilla voor blythe ruilen.
Maar dat is natuurlijk maar mijn idee he. Als jij gelooft in dit team, dan moet je altijd je eigen plan doen

fietsliefhebber

Meintjes voor bv- daniel moreno, soler, Lopez, (tj v garderen), rui Costa.

law93

Nu aardig wat teams de selecties bekend gemaakt hebben nog steeds erg tevreden met m'n team. Het vertrouwen is zelfs aan het groeien. Kom maar op met die Vuelta!

De enige echte twijfels zitten nog bij het thuislaten van de gehele Movistar selectie en Mr. 'One More Time' Contador. Ook nog even kijken wat ik met het wegvallen van Drücker ga doen, is een BMC renner minder voor de eerste rit..

Lassayd

Gaat drucker definitief niet mee?
Ik heb hetzelfde geen movistar en contador.

law93

'@Lasdayd

http://www.wielerflits.nl/nieuws/289591/vuelta-2017-ambitieus-bmc-met-ervaren-selectie.html

nasibal

voor mij een no brainer ;-)

ben ik nog op tijd genoeg om me hier bij aan te sluiten?

Lassayd

Dat lijkt me bewijs genoeg ;) had de definitieve selectie nog niet meegekregen.

Bode80

Voor mij is Flipje ook een no brainer maar ik weet niet of ik daarmee hetzelfde bedoel als de heren voor mij. ;-)

nathancouw

Molano een no-brainer!

1 2 ... 40 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.