Extreem lang getwijfeld over mijn 20ste renner. Uiteindelijk is het Moscon geworden. Het is pas zijn eerste grote ronden maar is al zeker van een mooi aantal truipunten. Hij mag denk ik in de heuvel etappes voor eigen kansen gaan. Ook was Moscon in de Vuelta a Burgos al ijzersterk en kan ook aardig doortrappen, zie Parijs-Robaix en NK tijdrit. Met Alaphilippe en Woods toch drie hele leuke renners voor de heuveletappes. Hopelijk dat van Garderen hier uiteindelijk ook voor gaat.
Mijn team bezit 3 renners van zowel Quick-Step als Sky en 2 van BMC. De tijdrit gaat denk ik gewoon naar Quick-Step omdat ze net wat explosiever zijn dan BMC en de tijdrit is maar 13.7 km.
'@Elstupido
Ik hou het nog even spannend haha. Ga inderdaad de gok met Dennis aan. Wilde nog een BMC'er er bij en hij was van de mogelijke opties de beste. Ik verwacht hem overigens inderdaad maar 2 of 3x op te stellen. Maar ach, budget te over. Blythe is er niet ingekomen bij mij. Ook nooit in gezeten.
'@yoeri: http://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/vuelta-a-espana-scorito-budgetspel
Het is (specifiek voor dit spel) bij wijze van uitzondering toegestaan een extra account te maken.
Ook heel geschikt als je twijfelt tussen twee renners: doe je de ene in je gewone team, de ander in je budgetteam.
Algemeen klassement:9 €29
Klimmers: 4 €4.5
Tijdrijders: 0
Aanvallers: 3 €4
Sprinters: 3 €5.5
Knechten: 1 €0.75
Totaal €43.75
Geen bmc mee, heeft me nog nooit geluk gebracht.
Persoonlijk had ik wel meer deelnemers verwacht. Het is nu maar de helft van de tour.
Ik wens iedereen een mooie vuelta met wat meer actie dan in de tour en minder val partijen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.