Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 69 ... 226 227
Dumoulist

Extreem lang getwijfeld over mijn 20ste renner. Uiteindelijk is het Moscon geworden. Het is pas zijn eerste grote ronden maar is al zeker van een mooi aantal truipunten. Hij mag denk ik in de heuvel etappes voor eigen kansen gaan. Ook was Moscon in de Vuelta a Burgos al ijzersterk en kan ook aardig doortrappen, zie Parijs-Robaix en NK tijdrit. Met Alaphilippe en Woods toch drie hele leuke renners voor de heuveletappes. Hopelijk dat van Garderen hier uiteindelijk ook voor gaat.

Mijn team bezit 3 renners van zowel Quick-Step als Sky en 2 van BMC. De tijdrit gaat denk ik gewoon naar Quick-Step omdat ze net wat explosiever zijn dan BMC en de tijdrit is maar 13.7 km.

Laatst gewijzigd
De Haai van Doetinchem

Hulp:

Kruiswijk vs Adam Yates ??

kevinraar

ik heb kruiswijk genomen

elstupidoloco

'@nasibal

Dat scheelt weer!! 😜 Als het weer nagenoeg hetzelfde was dan konden we de volgende keer wel samen met 1 account doen haha!

Maar bij je gaat de gok wagen met Dennis? En Cort zoals verwacht. 2 knechten? Blythe en? Bystrom, duval, haller? Ik ben benieuwd waar je mee komt!

Dumoulist

'@Elstupidoloco, Moscon is ook een 'knecht':)

elstupidoloco

'@dumoulist

Ik zou er bijna een teelbal onder willen verwedden dat de 750k knecht van nasibal een knecht is! Bijna 😜 Mas van quickstep maakt een klein kansje. Moscon geloof ik niet, puur omdat yoeri hem in zijn pouletips heeft

Dumoulist

'@elstupidoloco,

Ah dat heb ik nog niet eens gezien. Misschien mijn keuze maar eens even heroverwegen dan haha:)

De Haai van Doetinchem

En Modolo of Degenkolb, zijn de laatste twijfels

Poeksel

ditisdavid schrijft

Had eigenlijk graag een lager budget gezien, heb een aantal renners die ik te duur vind mee en een aantal koopjes weg moeten laten.

Die koopjes kun je toch mooi in je budgetteam doen?

Milanos Kateros

Nevermind.

Laatst gewijzigd
nathancouw

Ben uitgekomen op:
Klassementsrenner 8 € 25.500.000
Klimmer 3 € 3.750.000
Tijdrijder 1 € 1.500.000
Aanvaller 3 € 6.500.000
Sprinter 3 € 5.250.000
Knecht 2 € 1.500.000
Totaal 20 € 44.000.000

jp.vanoosterhout

nou kap ik ermee,1000 x veranderd..en nu heb ik het winning team !?

nasibal

'@Elstupido

Ik hou het nog even spannend haha. Ga inderdaad de gok met Dennis aan. Wilde nog een BMC'er er bij en hij was van de mogelijke opties de beste. Ik verwacht hem overigens inderdaad maar 2 of 3x op te stellen. Maar ach, budget te over. Blythe is er niet ingekomen bij mij. Ook nooit in gezeten.

Laatst gewijzigd
yoeri

'@Poeksel hoe en waar doe je eigenlijk budgetteam? Eens uitproberen.

jsprunk

Maar Blythe is de McLay van de Vuelta! ;)
Ik weet alleen nog niet of hij de McLay van 2016 of 2017 is..

Verdeling hier:
Klassementsrenner 9 € 27.500.000
Klimmer 4 € 5.500.000
Tijdrijder 0 € 0
Aanvaller 2 € 5.500.000
Sprinter 3 € 4.000.000
Knecht 2 € 1.500.000

Poeksel

'@yoeri: http://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/vuelta-a-espana-scorito-budgetspel
Het is (specifiek voor dit spel) bij wijze van uitzondering toegestaan een extra account te maken.

Ook heel geschikt als je twijfelt tussen twee renners: doe je de ene in je gewone team, de ander in je budgetteam.

Laatst gewijzigd
Lebbes

Algemeen klassement:9 €29
Klimmers: 4 €4.5
Tijdrijders: 0
Aanvallers: 3 €4
Sprinters: 3 €5.5
Knechten: 1 €0.75
Totaal €43.75
Geen bmc mee, heeft me nog nooit geluk gebracht.
Persoonlijk had ik wel meer deelnemers verwacht. Het is nu maar de helft van de tour.
Ik wens iedereen een mooie vuelta met wat meer actie dan in de tour en minder val partijen.

Quick step minded

https://twitter.com/cycling_podcast/status/898861958409146368

TimvdZ78

Aru of Chaves?

nasibal

Begint goed!

JimKro

'@nasi

Nou!

vasnd

1e week lekker tijd verliezen, alle ballen op Jungels voor GC en dan in de 2e en 3e week in de aanval. Dikke prima toch.

Ben meer benieuwd wie van Cannondale op de grond gelegen heeft.

Laatst gewijzigd
steefje9

Ohje ..zal dit van invloed zijn?

Zadelpen

Klas 10
Klim 3
Tijd 0
Aanval 4
Sprint 2
Knecht 1

Ik hoop op een bekertje.

Laatst gewijzigd
Lassayd

Hoe gaat de top 4 eruit zien vandaag denken jullie?

1 2 ... 69 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.