Haha, door dat twitter bericht zit ik er serieus over na te denken om De La Cruz er maar uit te halen. Maar kan serieus niet een renner vinden voor zo weinig, wat het zelfde als hij kan presteren.
Dan maar hopen dat die valpartij echt geen enkel schrammetje heeft opgeleverd.
Ook nog sterk in twijfel om Yates te vervangen voor Chaves. Echter weet je dat je met Yates sowieso mee gaat doen in het klassement en Chaves is een grote twijfel.
Doet Chaves het wel goed, dan is hij 100% beter dan Yates om te hebben. Dilemma's!
Nog een laatste wissel gedaan, Pozzovivo eruit en Bobtje erin. Was eens verder aan het kijken om op te stellen per etappe en zou teveel moeten kiezen in de bergetappes, daarom gekozen voor die wissel omdat ik denk dat Bobtje veel punten gaat opleveren in de eerste week. Hopelijk pakt de wissel goed uit. 9 klassementsmannen, 3 klimmers, 0 tijdrijders, 4 aanvallers, 3 sprinters en 1 knecht is mijn verdeling. Succes allemaal!
Ik behoud De La Cruz gewoon in mijn team! Vertrouw erop dat het allemaal wel mee valt. Tevens is het bij inrijden, dus zo heel hard kan het niet gegaan zijn. Tevens ziet zijn fiets er nog normaal uit op de foto :)
Froome, Nibali, Zakarin, Kruijswijk, Majka, Yates, De La Cruz, Roche, R. Costa, Fraile, Kragh, Reguigui, Cort, Lobato en Genechten moeten het gaat doen voor mij. Als je kan tellen kom je erachter dat er nog wat namen missen. Maarja ga niet alles verklappen :P
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.