Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 71 ... 226 227
Betancur, Quintana, Sagan

Waar halen jullie vandaan dat de la Cruz is gevallen?

Filipo

Klassementsrenner 8 € 25.500.000
Klimmer 3 € 3.500.000
Tijdrijder 1 € 1.500.000
Aanvaller 5 € 8.500.000
Sprinter 2 € 4.250.000
Knecht 1 € 750.000
Totaal 20 € 44.000.000

Mijn verdeling voor deze ronde. Geef er maar een categorie aan per renner. Drie klimmers die voor het klassement gaan en twee aanvallers en een knecht die gaan sprinten. Succes allen!

raymankapeens

1 pagina terug op de twitter van QS

Niels22

7-3-1-5-3-1 is mijn verdeling, flink onzeker met samenstellen, benieuwd of dit de combinatie is die me richting die 99% brengt!

hupske

https://twitter.com/BMCProTeam/status/898617567832559616 TJ ziet er scherp uit jongens! Voor 1,5 miljoen heb je een topper in huis!

jsprunk

Hadden we al gezegd dat TJ de Uran van de Vuelta wordt? ;)

Dee Snider76

'@hupske
Dank, ben overtuigd en neem hem toch mee!

Papa Bart

Leuke voorbeschouwing;
http://www.steephill.tv/players/youtube3/?title=Stage+1+Preview+|+Nîmes+Team+Time+Trial&dashboard=vuelta-a-espana&id=t_dhoVlnHWY&yr=2017

Wielrennertje

Zijn er meerderen met 1 miljoen+ over hebben?

Laatst gewijzigd
jarne17

Trentin, Poels of Theuns? Wat denken jullie??

yoeri

'@wielrennertje; met 1 account zelfs 19 miljoen over. ;)

Ligt eraan wat je al hebt Jarne2017

@hupske; TJ zit er inderdaad wel erg dcherp uit zeg.

Zit werkelijk nog steeds te dubben TJ erin te doen voor Dennis. Maar hij kost me ieder jaar weer een shitload aan geld en punten, maar dit jaar wel goedkoop natuurlijk.

hupske

Mwah, dan zal ik toch echt eerder voor TJ gaan. Zeker omdat je van hem wel weet dat als hij gewoon goed is, dat hij met de beste mee kan.
Van Dennis is het echt nog steeds maar de vraag of dat zo is. Maarja, TJ heeft al lang niet veel meer laten zien xD

Zelfde vraag: https://twitter.com/OricaScott/status/898609733363310592 wat betekent het dat Chaves overtuigend als eerste het podium op komt. Wordt hij dan toch de absolute kopman en de Yates knechten?

Laatst gewijzigd
Platwalsers

Nog 250.000 over. Toch maar de keuken verbouwen? Of een grotere schuur voor alweer zo'n mooie racefiets. Lastige keuzes. Succes allemaal!!

wesley1983

'@Jarne: is te zien wat je nog nodig hebt, voor bergetappes poels en voor sprintetappes Trentin en Theuns. Tussen die 2 vond ik het ook behoorlijk lastig kiezen!

Wurffie

War verwachten jullie deze Vuelta van LL Sanchez? Pakt altijd punten en is een allrounder Sprint/Heuvels/ Ontsnappingen. Krijgt hij ruimte van Lopez en Aru?

jarne17

'@Wesley. Heb nu 4 sprinters , dus denk dan eerder aan een Theuns of Trentin. Maar vindt het lastig om tussen deze 2 te kiezen

combatseline

Denk dat Trentin nog net iets meer zekerheid op punten is met het oog op de TTT en Degenkolb

Poeksel

'@hupkse: Als hij de beste is, wel. Als Adam de beste is, dan niet.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Technisch parcours? TJ valt meteen en neemt Dennis en Caruso mee?

De bavariaan

stop eens gauw over tejay, straks weet iemand me te overtuigen en zit ik weer met de gebakken peren...

timothyvana

Ik heb net weer last-minute 3 renners gewisseld. Had 500k over, en nu nog maar 0. Last-minute wijzigingen zijn vaak de beste toch? :'D

Klassementsrenner 9 € 27.500.000
Klimmer 2 € 3.000.000
Tijdrijder 0 € 0
Aanvaller 4 € 8.000.000
Sprinter 3 € 4.000.000
Knecht 2 € 1.500.000

Totaal 20 € 44.000.000

Komende half uur nergens meer aankomen.

combatseline

De twijfel heeft me weer te pakken: Aru of Dennis en pozzo?

Gids05

Ik heb dennis eruit gehaald tj erin hoppa ik ben klaar tj gaat vlammen

Lassayd

Dennis en pozzo

Wielrennertje

Oke ik ga even niet meer op dit forum kijken tot de deadline. De verleiding is te groot om nog dingen te veranderen. Succes met de laatste minuten tot de deadline en ik hoop dat jullie door de stress geen al te domme fouten meer gaan maken ;)

1 2 ... 71 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.