Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 79 ... 226 227
wesley1983

Nu al spijt dat ik Dennis eruit geknikkerd heb, hopelijk doet Alaphilippe wat ik verwacht van hem morgen en dat Quickstep overneemt.

GaitBeel

Wat betreft onderscheidend zijn
Ik zie bijna niemand met Soler in z'n selectie.
Ik weet het, 2 Miljoen is veel geld voor een renner die het nog niks heeft laten zien in een grote ronde, maar als hij buiten verwachting presteert dan zijn er weinig 'kenners' die hem in hun team hebben.
En die kans is best reëel aangezien jonge, beloftevolle renners wel eens uitschietes willen hebben.
Ik had ipv de combi Soler+Dennis ook kunnen kiezen voor de combi Chaves+Vliegen/De Marchi/Ventoso. Maar Chaves was ook allerminst zeker dus ik ben maar gegaan voor het eerste koppel, gewoon om onderscheidend te zijn. Ben tot nu toe nog blij met deze keuze :)
Meer mensen die Soler hebben, of een andere discutabele renner?

kevinraar

Is dit voor morgen wat?
Froome
Poels
Nibali
Kruiswijk
Kelderman
Barguil
Jungels
Pozzovivo
Meintjes
Of word dit voor aanvallers moet ik er een paar uit doen heb deze aanvallers
Trentin
Betancur
De la cruz
Fraile

wesley1983

Kevin, jij hebt toch ook Dennis in je ploeg?

kevinraar

Ja morgen is toch veel klimmen te lastig toch voor Dennis?

Welk 9 zou jij nemen?

wesley1983

Kevin, Als er nog geen vuurwerk is tussen de klassementsmannen zie ik hem gewoon meesprinten voor winst om z'n trui te verdedigen, kan een aardig stukje klimmen hoor Dennis, is een beetje de Dumoulin van zijn land. Dan zou ik opvullen met klassementsmannen voor de overige plaatsen.

wesley1983

Kevin, Oss is nu voorlopig nieuwe leider maar Dennis gaat toch proberen om te volgen hoor morgen.

kevinraar

Welke klaasement/klimmers er bij gebruiken?
Froome
Nibali
Poels
Kelderman
Kruiswijk
Pozzovivo
Overige 2?

wesley1983

Dat ga je zelf moeten beslissen hoor, eerste bergetappe is zowiezo eerst kijken wie goed is en wie niet dus voor iedereen moeilijk in te schatten, maar ik stel voor degene op te stellen waar je het meeste in gelooft!

kevinraar

Ik weet het echt niet zoveel keuzes heb ik

Wie ga jij opstellen?

Laatst gewijzigd
wesley1983

Moet toch ook een beetje leuk blijven voor jezelf he en na de eerste etappe ga je al meer zien wie goed is als je fouten maakt, dat gaat heus iedereen doen! Ik stel voor om de duurste renners te nemen, daar kan je niet veel mee missen.

kevinraar

Oke Jungels als kopman?

wesley1983

Dat is ook een goede optie, zal ook wel kunnen volgen en zal net als Dennis vooraan finishen als er geen vuurwerk is, maar laten we nu eerst genieten van de laatste kilometers van de etappe.

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

'@kevinraar Waarom speel je uberhaupt als je zelfs dagopstellingen gaat vragen.

Edd1e

'@Pietje
En dit geloof je?

nathancouw

WOW Quickstep, geweldig einde. Lampaert kiezers, gefeliciteerd!

nasibal

Super!

Al m'n quicksteppers opgesteld, behalve: Lampaert.

Wielerfan999

En dan heb je precies geen lampaert opgesteld, hele dure punten weg

wesley1983

1 en 2 Lampaert en Trentin en Quickstep neemt nu al over, prachtige prestatie van de mannen van Lefevere!

JimKro

Woe quickstep! Stellen nooit teleur.

wesley1983

Genieten was dit!

Klootje Kriekeljon

Bam, Lampaert in de ploeg en Trentin kopman. Heerlijk als zo'n keuze goed uitvalt.

ditisdavid

Cort als kopman pakt slecht uit, maar mag met Trentin, Blythe en Theuns niet klagen.

Zou me verrassen als iemand van zijn 20 vandaag de beste 9 heeft gekozen met zoveel klassementsrenners in de toptwintig.

Laatst gewijzigd
fringale

Dat is dan weer meteen de eerste ritwinnaar op de bank...

Wielerfan999

En nog 4 top 20 renners op de bank...

1 2 ... 79 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.