Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 81 ... 226 227
JimKro

Heeft iemand enig idee waar het officiële routeboek te downloaden is?

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Jimkro, kijk eens bij Danny Nelissen op twitter. Toevallig postte hij hem om te dlen.

Hunneman180

Zit te twijfelen tussen Nibali als kopman of Costa. Indien het koersverloop rustig is, zal er wel een groep van 20-25 man aan de finish komen en dan doe ik Costa als kopman. Maar ja...

Elpiedro

Reguigui nu al zijn geld waard geweest ;)

Trentin helaas niet als kopman, maar mag niet klagen verder

kevinraar

is jungels de beste sprinter van de klimmers?

fringale

10 renners in de top 20, maar slechts 3 ervan opgesteld :-(

Ik las "waaier" en dus Reguigui er maar uit voor Moscon, die ik er gisteren om 17u20 nog ingezet had ten koste van Oss. Zo gaan we geen vrienden blijven.

JimKro

'@Klootje

Ah wat top, bedankt!

Zadelpen

Er gebeurt echt precies waar ik op hoopte; lachende quickstep jongens haha! Ik had verwacht nu dik te zakken , maar ik stijg zelfs naar 98%. Met Cort als kopman. Dus goed opgevangen door de rest. En ik heb een klimploeg waar je bang van wordt...

Maar ok.... even rustig adem halen, vandaag zat het gewoon mee. Gewoon van genieten, niet naast mijn pedalen gaan lopen.

Morgen zullen de eerste lastige keuzes gemaakt moeten worden. Oei oei oei.... ik heb wel 15 hongerige renners die er wat van kunnen... aldus hunzelf en ik.

Zul je net zien, vandaag verwacht ik niks, en dan gaat het goed. En morgen verwacht ik een top 10 algemeen score... zal wel niks worden dan haha!

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik probeerde vrijdag Cort uit mijm team te gooien, maar zag geen goede manier om dat te doen, of althans, geen goede sprintvervanger. Twijfels of hij zijn 2.5M waard zou zijn had ik wel en die zijn er niet minder op geworden. Gelukkig wel Trentin kopman gemaakt en Chaves opgesteld, 255 punten is best ok.

janstof

hmm zware twijfels voor morgen! gaan we aanvallers opstellen of toch AK mannen. of zekerheid en doen we 50/50, maarja, dan moet je maar net de goeie opstelling. pfff

bakfiets

Vandaag was voor mij een goede dagkeuze. Volledig gegokt op quickstep met 3 man en trentin als captain. Verder blythe theuns en asbroeck van mijn 6 sprinters in de top 10. Normaal kies ik altijd verkeerd in de sprints. Nu dus met geluk goed. Sta top 600 algemeen met maar 1 bmcer in mn team. Maar idd zoals meer zeggen niet te vroeg juichen....

kevinraar

ik sta maar op plek 10200

Dumoulist

'@Jeffrey81,

In een echte massasprint had Trentin waarschijnlijk top 5 gesprint. Heeft ook mannen als Blythe en Cort verslagen in de sprint dit jaar. In een 'waaieretappe' zat Trentin hoogswaarschijnlijk ook in de voorste groep aangezien Quick-Step dit heel goed kan en hij zelf ook een aardig stukje kan hardrijden. Nu was het geen echte waaieretappe maar er werd wel goed hard door gestoempt

Trentin was gewoon de meest veilige keuze omdat hij in beide gevallen de hoogste potentie had om gemiddeld het hoogst te eindigen. Geen een andere renner had meer kans om zowel in massasprint als een waaieretappe voorin te zitten.

Knalerwtensoep

Dat is raar Kevin ;)

Had je hier nou al je team geplaatst? Anders zou ik die graag eens zien.

Wielerfan999

heb voor vandaag
degenkolb
modolo
cort
lobato
rojas
swartzman
trentin
dennis

moet er nog 1 wie doen van deze mannen?
froome
nibali
kruiswijk
kelderman
poels
barguil
pozzovivo
fraile
jungels
meintjes
de la cruz
betancur

team van kevin op pagina 76

kevinraar

in de bergen hoop ik te scoren heb best goed team voor in de bergen

wesley1983

Jammer om te zien welke 5 renners ik op het bankje moet zetten, wat een budget hadden we toch! Veel zal duidelijk worden morgen, zowiezo kan het niet anders dan dat je fouten maakt(je kan ze niet alle 14 opstellen). Hopelijk geen dure zoals vandaag sommige met Lampaert.

Pietje Precies

Nah, das niet helemaal waar Dumoulist. Degenkolb heeft normaliter in beide scenario's die jij schetst een betere kans op de overwinning dan Trentin.

Maar goed, rondom Degenkolb waren er natuurlijk wel weer twijfels door de tijdrit + überhaupt met ook Theuns in de gelederen.

Dus als je dat ook meeneemt was Trentin misschien wel de beste en veiligste keuze. In dat geval had je Degenkolb eigenlijk ook nooit in je algehele selectie moeten hebben.

Zadelpen

Die Kelderman morgen..... dat zou leuk zijn!!! Staat kort hoor.

michael210690

Kom er niet uit voor morgen. Aanvallers, klassementsmannen het zou allebei kunnen.
Majka, Lopez, Tejay, De la Cruz, Dennis staan voorlopig aan de kant

Lage rugpijn

'@ michael: Majka aan de kant?

michael210690

Ja ik zou eigenlijk niet weten voor wie ik hem op zou moeten stellen

Wielrennertje

'@Zadelpen Bij mij staat ie erin hoor!

Heb mn selectie klaar voor morgen. Ik denk dat ik maar de gok neem door grotendeels met AK mannen te starten. Ik zou namelijk ook niet meteen weten wie van mijn aanvallers al ruimte gaan krijgen en of die uberhaupt al van plan zijn aan te vallen.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Mijn bergteam is veelste sterk, heb voor morgen nog contador, chavez, Zakarin, majka, jungels, lopez(Ast), poels en Fernandez op de bank

wesley1983

'@Kevin: Fraile en Betancur(is te vroeg om aanvallers te selecteren), Meintjes(eindigt nooit echt vooraan) en alle sprinters zouden al afvallen voor mij in jouw ploeg. Dan moet je zelf nog eentje kiezen dat gaat afvallen van de 10, is toch vriendelijk van mij he? Kvind het lastiger om te kiezen in mijn team dan in de jouwe, hehe.

1 2 ... 81 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.