Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 83 ... 226 227
Dumoulist

Verwacht ook niet dat hij bij de eerste 5 zit maar een top 10 zou moeten kunnen en een top 15 al helemaal. Waarschijnlijk staat hij daarna in de top 3 van het AK en daarmee zou je zijn eventuele 15de plek kunnen compenseren. Achja, waarschijnlijk pak je hier hooguit een paar punten extra mee.

Gids05

Froome nibali jungels alaphilipe chaves pozzo roche costa kelderman . Op de bank woods zakarin poels dela cruz lopez van garderen zeg t maar moeilijk te zeggen voor morgen

wesley1983

Dumoulist: tussen 5 en 20 is zeker mogelijk voor TJ in de eerste week.
Phoenix: Hoe kom jij aan 34 punten dan voor Trentin?

Phoenix0000

'@ Wesley

Als Jungles of A la Philippe de etappe pakt...

Trentin zelf: 6 punten (puntentrui)
Teampunten: 10 (etappe), 8 (rood), 6 (puntentrui), 4 (combitrui)

34 punten

wesley1983

'@Phoenix: opletten met teampunten puntentrui, Nibali zit al in de punten en kan Alaphilippe of jungels/Lampaert voorbij als hij 2e eindigt, maar zal wel niet. Teampunten combitrui is overigens 3 punten, maar 33 punten is idd heel hoog als Alaphilippe of Jungels wint.
Edit: Plus de winnaar steekt zowiezo ook Trentin voorbij, dus heeft hij 4 punten nog als 3e dan, dus 31 punten.

Laatst gewijzigd
Connotador

Ik verwacht voor morgen dat een vroege of late vlucht vooruit blijft. In beide scenario's zie ik Alaphilippe als dé kanshebber.

Denk dat de etappe en de laatste klim niet selectief genoeg zijn voor de echte toppers en ze naar elkaar kijken. Wellicht dat een Yates of een MAL er vandoor mag muizen mochten de toppers bij elkaar blijven.

Laatst gewijzigd
wesley1983

Connotador: Hij kan het afmaken in de sprint ook in het uitgedunde peleton, zolang hij maar kan volgen is het de topfavoriet op alle mogelijk denkbare scenario's! @Phoenix: dus het gokje met Trentin valt zeker te overwegen, al ben ik daar geen voorstander van om renners op te stellen waar ze normaal gezien niet uit de voeten kunnen.

Connotador

'@ wesley 1983

Helemaal mee eens wat betreft alaphilippe!

Daarnaast neem ik ipv Trentin De La Cruz mee morgen.

Laatst gewijzigd
ConINGtador

De La Cruz, Jungels, Roche, Costa of toch Poels. Ik heb maar plek voor twee. Lastig, lastig ...

eropenerover

Gekozen voor een team met en Roche en Woods en Rui Costa. Dan zitten mannen als Majka, Pozzo, Aru en Zakarin nog op de bank. Blijft een mooie ronde die Vuelta, kijken of ik dat morgen tegen etenstijd nog steeds vind.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Tip van de sint. Volgens mij heeft Dennis het al weken over deze etappe volgens sommige bronnen al zie ik dat zelf lastig worden voor hem

Knutsel

Mannen,

Ook ik volg dit forum al een paar jaar met veel plezier! Mooie discussies over onze toreadors in de wielerarena. Ik vindt het ook super dat we hier met respect over wielrennen kunnen discussiëren. Dat is op andere fora (lees: sporten) wel is anders. Vandaag niet helemaal gelukkig gekozen, maar toch een nette 210 punten. Ik zal toch nog even mijn team delen:

AK:
Froome
Zakarin
Majka
Yates
Lopez
Pozzo
Kelderman
Soler
Van Garderen
De La Cruz

Klimgeiten:
Poels
Roson

Tijdrijder:
Dennis

Aanvaller:
Alaphilippe
Trentin
R. Costa

Sprinters:
Cort
Theuns
Lobato
Blythe

Vandaag lastige keuzes. Ik ga denk ik voor een mix van aanvallers en ak mannen met een goede afdaling. Succes allen!

BigApple

Weet iemand wat er gebeurd in het puntenklassement als de winnaar van vandaag ook op 25 punten komt ? Houdt Lampaert dan de trui of krijgt de winnaar van vandaag de trui ?

GaitBeel

'@Knutsel, ik heb vrijwel hetzelde team
Ik heb alleen Nibali, Roche, Molano en Schwartzmann in plaats van Van Garderen, Rui Costa, Lobato en Theuns

Awesem

Reminder voor diegenen die aanvallers willen opstellen: Het peloton laat aanvallers echt niet lopen met de huidige tijdverschillen. Kies verstandig.

pedro

'@BigApple

Vroeg ik me ook af, maar t meest logische is dat degene die vandaag wint dan de trui wint(want zo werkt t in t algemeen dat de laatst behaalde prestatie zwaarder telt).

snellerfietsen

Gister dagwinnaar en 10e algemeen gaat lekker. Helaas op t laatste moment Oss verkocht en Manzin gekocht anders stond ik nou dik eerste :(

Casey

Etappe 3...

Mijn gevoel zegt alleen maar AK mannen opstellen vandaag.
Het zou zomaar kunnen dat Nibali na vandaag in de rode trui rijdt, wil hij dat?

jort101

Zoo, Gewoon TJ erin geflikkerd en Alaphillippe kopman.

janstof

Lastig deze etappe, mijn team voor vandaag;

Kelderman
TJ
Jungels
Chaves
Majka
Zakarin
Nibali
Froome
Alaphilippe

Hoop dat Alaphilippe wel kan bij blijven vandaag. en hij heeft een goed eindschot, de meeste mensen die ik opgesteld hebben, hebben een goed eindschot!
Nu op de bank: Costa, Moreno, De La Cruz, Yates.
Costa en Moreno zijn voor mij toch meer aanvallers, hopen dat ze snel wat meer tijd verliezen.
Twijfel nog tussen het opstellen van Yates, De La Cruz, TJ en Alaphilippe. Wat zouden jullie doen? Of toch Zakarin eruit aangezien hij niet de beste daler is.

elstupidoloco

Voor mij worden het vandaag;
Froome, Nibali (c), Aru, Chaves, Majka, Yates, Dani Moreno, Alaphilippe en Costa. Op de bank zitten nog: Lopez, Contador, De La Cruz, Roche en Poels.
Mijn verwachting is dat de koers hard gemaakt wordt en dat de kopgroep in het vlakke/dalende gedeelte onvoldoende tijd kan pakken om de klassementsmannen voor te blijven. Toch heb ik gekozen om met Costa en Alaphilippe ook een vroege of late aanval niet uit te sluiten. Mochten ze wel bij de klassementsmannen blijven zitten hebben ze met hun goede afdaling en eindsprint nog steeds kans. De Col de la Rabassa is naar mijn verwachting niet stijl genoeg om deze mannen er echt af te rijden. De lengte van de Alto la Comella lijkt me ook voordelig voor types als Alaphilippe en Dani Moreno. De keuze voor Nibali als kopman is ingegeven door het zoeken naar zekerheid. nog altijd een van de beste klimmers én dalers van het peloton dus hij zal sowieso vooraan te vinden zijn.

Lage rugpijn

Zo te zien hebben we vandaag veel teams met dezelfde samenstelling. Veel zal afhangen van een min of meer toevallige volgorde van binnenkomsg bij de toppers.

SlamSam111

Team vandaag:

Nibali (kopman)
Froome
Majka
Chaves
A. Yates
De La Cruz
Trentin
Roche
Costa

Op de bank: Zakarin, Contador, Pozzo, Dennis, Poels, LLS

hartstikkebedankt

Hmhm lastige etappe. Ik verwacht een sprint van een groter groepje favorieten (20-25 man misschien wel).

Ik kies vandaag sowieso voor de volgende 6 namen:

- Froome, Nibali (C), Kelderman, Jungels, Alaphilippe, Rui Costa; door een combinatie van zekerheid, snelheid aan de meet, dalerscapaciteiten en klassementsposities.

Maar dan hebben we even een stressmomentje, voor 3 plekjes heb ik keuze te over:

- Zakarin, Majka en Adam Yates zullen normaal gesproken in het voorste groepje klassementsmannen zitten en zijn niet traag.

- De la Cruz. Ben bang dat ik spijt krijg om hem te laten banken (waarschijnlijk ook voorste groepje + teampunten), maar voor wie zet ik hem dan in. Adam Yates kan sowieso aardig aankomen. Dus Zakarin of Majka op de schopstoel?

- MA Lopez, Pozzovivo en Poels laat ik maar even banken door de vlakke aankomst.

- LL Sanchez en Woods zitten vandaag ook op de bank, die belanden later in de basis als een vlucht meer kans heeft.

JimKro

Ik zou Woods vandaag niet onderschatten voor een peletonsprint.

1 2 ... 83 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.