Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 85 ... 226 227
Tourminator

'@Pietje Precies ik hoop dat je een top score gaat behalen vandaag:-) heb namelijk op Poels (heb zelf Costa opgesteld) na exact dezelfde dagopstelling.

Pietje Precies

Laten we het hopen Tourminator! En geel kan ze denk gestolen worden sprintgeit, we zitten niet meer in Frankrijk ;)

Platje

Bij mij zijn het de klassementsmannen geworden met Costa en De La Cruz als aanvulling
Nibali (c), Froome, Chaves, A. Yates, Majka, Kelderman, Zakarin (omdat niet iedereen hem zal opstellen vandaag)

sprintgeit

'@Pietje..
Scherp, gaat snel zo'n wielerseizon :P.

Laatst gewijzigd
Colbrelli.

Voelde me gisteravond een lefgozer om De Marchi op te stellen voor de vlucht. Nu sla ik me alvast voor mijn kop.

JimKro

'@Pietje

Wij hebben nagenoeg hetzelfde team vandaag haha. Ik heb zelf D. Moreno ipv Dennis. Ook voor Ala gegaan als kopman! Klein risico maar hij lijkt me de grootste favoriet en ik zag niet zo snel een heel zeker alternatief. Ben benieuwd hoe het gaat vandaag. Dit zijn de lastige etappes qua dagselectie. Veel kanshebbers en mogelijke scenario's en daarnaast een overtal aan opties in deze fase van de ronde.

Laatst gewijzigd
Treenert

C. Froome
V. Nibali
I. Zakarin
E. Chaves © (met teampuntjes achter de hand als een Yates wint)
B. Jungels (had eerst voor de teampuntjes bij winst Alaphilippe
óf Jungels ook Trentin meegenomen maar toch uiteindelijk op BMC 'gegokt'.)
T. van Garderen
W. Poels
R. Dennis
R. Costa

@ Colbrelli, ms nog teampuntjes? Ik hoop het voor je ;)

Laatst gewijzigd
De Brigadier

M'n team vandaag lijkt het meest op die van Treenert. Enkel in plaats van Costa, Dennis, Poels, Zakarin, Chaves, Nibali en Froome heb ik 7 anderen.

Zadelpen

Dat is wel heel toevallig brigadier, haha.

Treenert

Je hebt wel v. Garderen, maar wie nog meer dan? Vol gegokt op Alaphilippe en andere aanvallers?

Edd1e

Voor mij vandaag
Froome
Nibali
Chaves
Majka
De la Cruz
Roche
Kelderman (C)
Costa
Alaphilippe

Op de bank zitten nog
Lopez
A. Yates
Pozzovivo
Poels
Kruijswijk

Lastig, lastig, Yates op de bank omdat hij me gisteren punten heeft gekost.

Laatst gewijzigd
dazzler2120

Pfoe, vond vandaag wel een erg lastige dag om in te vullen. Aanvallers of toch de AK mannen.
Ben blij dat ik vooral voor AK ben gegaan, gezien de groep die nu weg is. Verwacht dat op die voorlaatste klim nog het e.e.a. gaat gebeuren.
So far wel een goeie koers, met 3 man BMC, 2 man QS, 2 man Sky en 1 man Sunweb veel punten gehaald tijdens de ploegentijdrit. Stond op 96,7%. 2de dag gestegen naar 98.6%. Wat een heerlijke etappe :)
Toch jammer dat ik vrijdag wat gewijzigd had, haalde Blythe en Oss eruit voor 2 andere sprinters...

Jasperdewaal11

Iemand nog linkjes voor het live volgen van de koers ?

Zadelpen

Jasper, je kan op de scorito site live zien waar ze in koers zitten. Met wat details, niet bijzonder verder. Maar wel handig.

dazzler2120

Ik vind zelf de liveticker van Sporza fijn. Scorito kan ik op werk niet openen aangezien het gekoppeld wordt met gokspellen ;)

Klootje Kriekeljon

Ook zo mooi dat je bij het aanmaken van je ploeg relatief zelfverzekerd bent. Je vervolgens op sommige etappe-dagen dan opeens heel onzeker wordt in je keuzes. En na afloop van de etappe er al snel een 'zeker'gevoel komt van: stom, ik had die en die moeten kiezen.

Het is nu net de kunst om vertrouwen in je keuzes te hebben en niet door angst gedreven last minute-veranderingen door te voeren. Iets waar ik me vandaag wel schuldig aan gemaakt hebt.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Haha okay sorry ik heb het niet goed omschreven. Ik ken de live tickers maar meer met Livestreams bedoelde ik :)

Pipi112

Dat is het nadeel van gokken klootje. Je hoopt dat de renners die je hebt opgesteld het goed gaan doen
waardoor je gaat hopen dat de renners die je niet hebt genomen door het ijs zullen zakken.
Door al die spelletjes ga je toch anders naar de koers kijken.

Wielerfan999

Alaphilippe eraf

hupske

Haha, daar gaat je 3,5 miljoen!

Jeffrey81

Nou, daar lost 3,5 miljoen uit het peloton....... :(

Wielerfan999

Heb net voor het begin gelukkig nibali kopman gemaakt ipv ala .... Whew

Klootje Kriekeljon

Yup, helaas. Maar toch geen spijt van de keuze om Ala kopman te maken. Tis niet anders.

Wielerfan999

'@jasperdewaal als je weet op welke engelse zender het wordt uitgezonden kan ik je misschien helpen

SlamSam111

Geen Alaphilippe in mijn selectie, dat is een mooie bevestiging.
Al moet het wel balen zijn voor hem.

1 2 ... 85 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.