'@Pietje
Wij hebben nagenoeg hetzelfde team vandaag haha. Ik heb zelf D. Moreno ipv Dennis. Ook voor Ala gegaan als kopman! Klein risico maar hij lijkt me de grootste favoriet en ik zag niet zo snel een heel zeker alternatief. Ben benieuwd hoe het gaat vandaag. Dit zijn de lastige etappes qua dagselectie. Veel kanshebbers en mogelijke scenario's en daarnaast een overtal aan opties in deze fase van de ronde.
C. Froome
V. Nibali
I. Zakarin
E. Chaves © (met teampuntjes achter de hand als een Yates wint)
B. Jungels (had eerst voor de teampuntjes bij winst Alaphilippe
óf Jungels ook Trentin meegenomen maar toch uiteindelijk op BMC 'gegokt'.)
T. van Garderen
W. Poels
R. Dennis
R. Costa
@ Colbrelli, ms nog teampuntjes? Ik hoop het voor je ;)
Pfoe, vond vandaag wel een erg lastige dag om in te vullen. Aanvallers of toch de AK mannen.
Ben blij dat ik vooral voor AK ben gegaan, gezien de groep die nu weg is. Verwacht dat op die voorlaatste klim nog het e.e.a. gaat gebeuren.
So far wel een goeie koers, met 3 man BMC, 2 man QS, 2 man Sky en 1 man Sunweb veel punten gehaald tijdens de ploegentijdrit. Stond op 96,7%. 2de dag gestegen naar 98.6%. Wat een heerlijke etappe :)
Toch jammer dat ik vrijdag wat gewijzigd had, haalde Blythe en Oss eruit voor 2 andere sprinters...
Ook zo mooi dat je bij het aanmaken van je ploeg relatief zelfverzekerd bent. Je vervolgens op sommige etappe-dagen dan opeens heel onzeker wordt in je keuzes. En na afloop van de etappe er al snel een 'zeker'gevoel komt van: stom, ik had die en die moeten kiezen.
Het is nu net de kunst om vertrouwen in je keuzes te hebben en niet door angst gedreven last minute-veranderingen door te voeren. Iets waar ik me vandaag wel schuldig aan gemaakt hebt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.