Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 86 ... 226 227
Treenert

Zei ik vanochtend al 2 x 0 = 0
Heb m ook niet, teveel risico voor dat geld.
Volgend jaar neem ik m weer mee, dan is ie vast weer goedkoper. :)

Laatst gewijzigd
hupske

https://www.vrt.be/vrtnu/ via deze link kan je zelf geheel live mee kijken overal waar je bent?

Dumoulist

Ik ben benieuwt hoeveel mensen vandaag het risico hebben genomen om Alaphilippe kopman te maken. Ik heb hem vandaag ook in mijn team zitten hoor maar Nibali eindigt in veel situaties sowieso voorin en geeft dus meer garantie.

Laatst gewijzigd
dazzler2120

Achja, tenminste vanaf vandaag 1 dilemma minder voor in de bergen... Wel een duur dilemma!

pjeir

krijg je eurosport?

Klootje Kriekeljon

Ik verwacht in ieder geval veel told you so-reacties. Maar vanmorgen was Alaphillipe voor mij nog steeds de beste keuze. ;)

hupske

22% heeft hem als kopman gekozen, netzo veel Froome en Nibali. Dus veel mensen hadden er vertrouwen in.

Volgende verassing? Soler er ook al af.

Wielerfan999

ai ai ai soler er ook al af

hupske

Costa gaat tempo maken. Wordt alleen ernstig slecht in beeld gebruikt. Laat dan ook even zien hoe het er achter uit ziet bij hem.

GaitBeel

Ik heb Zakarin kopman gemaakt vandaag, zou wel eens kunnen verrassen. Wie niet waagt, wie niet wint😁

Wielerfan999

ja hoor jungels er ook al af

Jelmerbelkin

Jungels... gelukkig gaan mijn mannen nog goed

hupske

Jungels er ook af. Jemig gheb hem op het laatste moment vervangen voor De La Cruz! Blij!

BarryE1

'@Jasper Er is gewoon een livestream via de NOS site.

Wielerfan999

Enige van mijn team die er nu af is is ala.. gelukkig

BarryE1

https://nos.nl/livestream/2188938-vuelta-a-espana-etappe-3-prades-conflent-canigo-andorra-la-vella.html

hartstikkebedankt

Dennis wappert er ook af samen met onze vriend Jungels

Heb Alaphilippe en Jungels het voordeel van de twijfel gegeven maar dat wordt even een heroverweging in de volgende etappes. Gelukkig genoeg back-uppers.

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

Volgens mij zijn er flink wat mensen met Jungels en Alaphillipe in hun selectie vandaag (of zelfs kopman). Gelukkig rijden al mijn renners nog gestaag door.

vasnd

Sky sky sky. Dat wordt weer een gekke ronde.

ajvs

Last minute Alaphillipe kopman af gemaakt, achteraf blij mee pff. Maar eens met Klootje, Alaphillipe was voor mij ook de topfavoriet, maar toch voor meer zekerheid gegaan en Nibali kopman gemaakt.

Jasperdewaal11

'@ Barry ! Top had ik nog niet eens aan gedacht ;)

JvdBrink

Al 3 man van mn team gelost, Dennis Jungels en Alaphilippe, gelukkig nog een bankie (Zaka, Pozzo, Poels, Roson). Vanaf nu opletten geblazen met selecteren.

Starlynk

Ik heb nu al geen zin meer in de Vuelta Scorito... Al mijn dure gokjes vallen tegen :p Gelukkig gaat het bij Topcoach een stuk beter! ;) Bij de Vuelta maar lekker de Nederlanders aanmoedigen :)

timoo

geen jungels en alaphilippe in mijn team gelukkig

Connotador

Hear, hear klootje!

Ik vind het echt te snel om alaphilippe al enigszins af te schrijven voor deze vuelta. Voor vandaag had ik op meer gehoopt en zeker ook verwacht, maar zie nog legio kansen voor hem.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 86 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.