Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 87 ... 226 227
Papa Bart

De afdaling gaat wel langzaam, ik denk dat er nog wel wat terugkeren, dus er is hoop!

JvdBrink

'@Connotador Ik verbaas me ook al over hoe gelukkig mensen zijn met het niet nemen van Jungels en/of Alaphilippe, Madrid is nog ver.

hartstikkebedankt

Eens, je moet gewoon zorgen dat je genoeg andere mannen hebt voor het echte gebergte aka die hoog in het klassement gaan eindigen

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Pcies Connotador. Zeker kijkend naar de concurrentie op zijn terrein gaat hij nog wel zijn puntjes scoren.

Maar dat gaat onder de volgtopics ook altijd zo: 1e bergrit en veel mensen denken de definitieve verhoudingen al te kunnen vaststellen ;)

Pietje Precies

'@Starlynk, topcoach vind ik qua voorbereiding wel wat maf. Ik sta daar momenteel na twee rondes top-100 en beste ronde top-70 ofzo. Maar maatje van me staat na twee rondes ook top-100 en beste ronde top-3500.

Uiteindelijk telt enkel je beste ronde... dus ondanks dat hij het eigenlijk tot nu toe net zo 'goed' doet, begint hij vermoedelijk met een forse achterstand.

Ik zou liever zien dat al je voorbereidingsrondes gewoon tellen (maar je wel zoals nu onbeperkt mag wisselen in de voorbereiding). Vorig seizoen heb ik met Topcoach trouwens meerdere rondes 1e gestaan tussen speelronde 26-28 ofzo. Helaas kwam er toen weer zo'n super sunday en scoorde Toornstra juist die wedstrijd 4x ofzo.

Vandaag helaas zoals eerder hier uitgelegd Alaphilippe als kopman. Net als mij zullen velen ook de risico's van hun keuze hebben geweten, maar Alaphilippe het toch waard hebben gevonden. High risk & high reward strategie.

Voorlopig doet Moscon een Kwiatje zoals ik had voorspeld (klopt zich op zijn borst :p). Gaat me helaas alleen (nog) geen punten opleveren.

Laatst gewijzigd
hupske

Froome men weer te slim af.

Wielerfan999

AI chaves vandaag niet opgesteld hopelijk wordt het niet een te dure misser

De Brigadier

Bijltjesdag! Logische kopman Chaves mag het voor me waarmaken, lijkt in elk geval in bloedvorm te verkeren.

Hopelijk zijn er enkelen in mijn Uncle Sam Bewley gelul getuind :D

hupske

Er wordt iig al veel duidelijk vandaag.

hartstikkebedankt

TJ er nog bij whaha

Jelmerbelkin

Majka nergens te bekennen

hartstikkebedankt

Manman die Chaves heeft gewoon de hele Tour verstoppertje zitten spelen

Elpiedro

kijk TJ gaan :)

Wielrennertje

Vertrouwen jongens, vertrouwen. Chaves is gewoon top.

De Brigadier

Chaves heeft ook gewoon een interview gegeven aan een Colombiaanse krant/website waarin hij heel helder uit de doeken deed dat hij de Tour enkel gebruikt heeft om zich warm te rijden voor de Vuelta.

Laatst gewijzigd
Wielerfan999

Kijk tj lossen. Wat een spektakel zo vroeg in de vuelta, heb wel een aantal verkeerde keuzes gemaakt haha, maar ik denk dat ik niet de enige ben.

Pietje Precies

Vooral Aru en Bardet zijn vervelend :(

Maar goed, de vermoeidheid komt bij hen nog wel!

Wielerfan999

Hopen wij Pietje haha

wielerliefhebbervandeweek

haha ik heel blij met de vorm van Chavez

Wel minder blij met niet opstellen van de la cruz, lopez, zakarin en sanchez

Elpiedro

Mijn bank gaat wellicht beter scoren dan mijn selectie

Platje

Wat een rit.. aru en bardet volledig afgeschreven door iedereen, of ik daar door beïnvloed ben of zelf de fout heb gemaakt weet ik niet.. wel nu al spijt van majka en contador maar majka heeft wel al eerder bewezen veel punten te kunnen pakken als hij voor etappes gaat

vasnd

Wauw. Gewoon wauw.

Wielerfan999

Hoppakee nibali kopman niks mis mee

Elpiedro

Nibali!

Jasperdewaal11

Nou iig Nibali als kopman gehad dat pakt lekker uit

1 2 ... 87 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.