'@Starlynk, topcoach vind ik qua voorbereiding wel wat maf. Ik sta daar momenteel na twee rondes top-100 en beste ronde top-70 ofzo. Maar maatje van me staat na twee rondes ook top-100 en beste ronde top-3500.
Uiteindelijk telt enkel je beste ronde... dus ondanks dat hij het eigenlijk tot nu toe net zo 'goed' doet, begint hij vermoedelijk met een forse achterstand.
Ik zou liever zien dat al je voorbereidingsrondes gewoon tellen (maar je wel zoals nu onbeperkt mag wisselen in de voorbereiding). Vorig seizoen heb ik met Topcoach trouwens meerdere rondes 1e gestaan tussen speelronde 26-28 ofzo. Helaas kwam er toen weer zo'n super sunday en scoorde Toornstra juist die wedstrijd 4x ofzo.
Vandaag helaas zoals eerder hier uitgelegd Alaphilippe als kopman. Net als mij zullen velen ook de risico's van hun keuze hebben geweten, maar Alaphilippe het toch waard hebben gevonden. High risk & high reward strategie.
Voorlopig doet Moscon een Kwiatje zoals ik had voorspeld (klopt zich op zijn borst :p). Gaat me helaas alleen (nog) geen punten opleveren.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.