Zoals verwacht wat foute keuzes gemaakt, maar heb het grootste deel van de in orde lijkende namen (ga er van uit dat Aru en Bardet er nog wel doorzakken) wel in mijn selectie. Enige echte afwezige De La cruz. Maargoed, dat moeten we ook nog maar zien.
Vandaag een tikje, maar laat de rest van die bergen maar komen!
Stel je vandaag de volgende namen op±
Froome (C)
Chaves
Majka
A. Yates
Jungels
Pozzovivo
Nibali
Poels
Kelderman
Op de bank:
Roche, Woods, De la Cruz en Kruijswijk
Wat gebeurt er: Roche, Woods en De la Cruz rijden top 10
Nu wil toegeven dat bepaalde keuzes achteraf misschien niet slim was (Twijfelde tussen Jungels en De la Cruz opstellen), maar ik weet nu wel zeker: dit spel haat mij.
Mazzelen hier met Froome, Nibali, Chaves, de la Cruz, R. Costa en TJ van Garderen (en Ala als kopman). Zakarin en LL hadden er theoretisch nog ingekund, maar fuck it die paar puntjes.
Mensen met Nibali als kopman vandaag wel een hele mooie move gemaakt, complimenten allemaal.
Lijkt er voorlopig op dat ik flink wat foute keuzes heb gemaakt. Hopelijk presteren MA Lopez, Zakarin en Majka later deze Vuelta wel weer beter dan Aru, Bardet enz. Ook balen dat ik Chaves niet aandurfde, maja dat is ook achteraf.
Vandaag redden Nibali (c), De La Cruz en Roche de meubelen nog. Maar als de verhoudingen zo blijven wordt dit een lastige Vuelta voor mij.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.