Ja, ik zocht daar dus gisteravond naar, en dat bleef 's nachts blijkbaar in mijn hoofd spoken...
Ze heeft wel iets met fietsen: https://www.inbeeldmetfloor.nl/journal/editorial-claudia-de-breij-voor-pedala-magazine
Ik vermoed trouwens dat de perfecte kluns een van de klassementrenners wordt, a la Aru in de Giro (maar dan liefst wel uitrijdend).
Heb me voor het eerst ingeschreven voor dit spel, leuk! Die kluns is wel een leuke factor met een hoop risico.
Mijn eerste ingeving bij het bekijken van de renners is wel:
- Groot gat in punten van Sagan (5) in vergelijking met zijn alternatieven.
- Best een heel aantal (zeer) interessante renners met hooguit 2, maar vaak 1 punt of zelfs geen punten, waardoor het best goed mogelijk is om binnen de 20 punten te blijven (op het eerste gezicht).
Klopt dat of is dit gewauwel van iemand zonder ervaring met het spelletje?
'@hartstikkebedankt
Nee, dat klopt wel.
Eerst was ik teleurgesteld over de weinige punten die waren uitgedeeld, maar na het nader bestuderen besef ik dat de crew gelijk had. Je kunt niet iedereen 5 of 4 maken in dit deelnemersveld.
Je moet het in verhouding zien.
Er zijn zoveel interessante renners dat ik best een behoorlijke diversiteit aan teams verwacht.
Zit overigens wel een behoorlijk zekere puntenkluns in hoor.
In vergelijk met de rest: Sagan.
Gaviria is 3.
Sagan komt in de klassieke sprints tekort op Kittel, die is ook 3.
In de typische Sagan sprints zal zeker Matthews er nog aan hangen en waarschijnlijk dus ook Gaviria.
Denk dat er maar heel weinig Sagan zullen nemen.
Cavendish en Bouhanni vind ik ook erg overpriced tov Kittel, Groenewegen en weer Gaviria.
Toch denk ik dat er veel verschillende teams zullen zijn dus is de verdeling over het algemeen wel in orde.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.