Sportpools Tourpoule 2018

1 2 3 4 5 6 7
alarmstrong

hij was wel top 2 in bergen (bergop dan hè :) ) , klunstechnisch is dit dan helaas voor hem, maar voor anderen in de poule best prima!

stievun

Rojas was een van de meest gekozen klunzen (waaronder door mij), -76 is wel een duur zwart puntje geworden helaas maarja dat is het spel...

aart-sportpools

Porte blijkt zo een best goede kluns! Rojas een veel mindere idd.

Milanos Kateros

Porte prima kluns inderdaad, niks mis mee. Rojas daarentegen..

Degenkolb, my dark horse, lekker man!

stievun

Inderdaad wel een troost dat mijn laatste punt, de Rojas-klunspunt dus, uitgerekend aan Degenkolb besteed heb. En wat is het hem sowieso gegund!

pirazzi

Nu heeft Rojas geen zwart punt meer. (Inmiddels hersteld)

Laatst gewijzigd
domidomidomi

Na lang twijfelen toch voor Nibali ipv Porte gegaan als kluns. Toch een beetje jammer, of gaat Nibali niet aan de punten van Porte komen?

https://imgur.com/i6Jx2aH

Rechter K

Dat lijkt me wel. Te beginnen met de rit van morgen.

Ajvenema

Niet ontevreden met Porte als kluns, vooraf zou ik getekend hebben voor die -76 ofzo. Nu denk ik vooral, was nog een paar etappes doorgereden, maar al met al kan het zat rotter. Je zou hem bijvoorbeeld maar hebben meegenomen ipv Froome ofzo

pirazzi

domidomidomi in die afbeelding zijn maar 14 renners te zien :)
De bovenste is Laporte, 1 zwart.

Laatst gewijzigd
domidomidomi

Scherp Pirazzi. Geen bewustje trouwens. Mijn scherm was te klein en de vraag ging over de kluns.

Onbekende gebruiker

Nvm

Laatst gewijzigd
Spaakje

Niet vaker meedoen? Dit is toch geen aankondiging van jouw afscheid bij Sportpools Sammy? ;)

Onbekende gebruiker

Haha, na mijn nakende winst van deze Tour dan toch! Stoppen op je hoogtepunt... Nee, ik ga door tot het bittere eind, tot ze me van het asfalt moeten schrapen!

pirazzi

Nvm is nevermind natuurlijk. :)

aart-sportpools

Zijn er nog renners buiten tijd gefinisht?

aart-sportpools

Dat waren dus
Renshaw (DD), Cavendish (DD), Kittel (KAT) en Zabel (KAT)

pirazzi

Zabel mag blijven.

Milanos Kateros

Wat een dag zeg..

Onbekende gebruiker

Ik verlies vandaag 7 zwarte punten... Drama, maar vooral dat Kruijs niet wint verdomme.

Mijn excuses aan diegene die Gruzdev heeft genomen als kluns, normaal is dat echt een middenmootrenner, ik weet niet wat er is gebeurd met hem.

hartstikkebedankt

Ik doe voor het eerst mee en heb Burghardt omwille van 'de middenmoot' als kluns gekozen. Het gaat best goed moet ik zeggen, nu op plek 155

Laatst gewijzigd
pirazzi

Nibali misschien niet meer van start morgen, dat zou -64 zijn als kluns, in totaal -94.

Milanos Kateros

Yes, Nibali out.
Mn poultje valt compleet in het water sinds gister..

ivo001

Thanks sammy ;) je had me overtuigd gruzdev te nemen ipv ten dan als kluns.
-77 voor Gruzdev vandaag, en gaviria en groenewegen weg, houdoe!

shyguy

Duur dagje dit na de exit van: Groenewegen, Gaviria en Nibali.
Het is vanzelfsprekend vooral zonde voor de koers dat deze en nog enkele klasbakken niet meer mee (kunnen) doen.

1 2 3 4 5 6 7

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.