Sportpools Tourpoule 2018

1 2 3 4 5 6 7 »
kloekie

SKY ploeg speelt het slim. Froome mag voorlopig van hun niet eerste worden en ook niet in het geel, anders wordt ie uitgejoeld op het bordes. Hij verschrok zich gisteren toen ie even voorsprong had, keek om naar Thomas, nu ben jij aan zet. Rit 17 zien we het wel met 3 SKY renners die als eerste mogen starten. Zal meteen een tijdritje worden van 65 km. Na een van de volgende ritten in de Pyreneeën, denk ik dat hij in Parijs weer op zijn plek staat .

Rechter K

'@kloekie:

In rit 17 starten ze volgens mij zonder tijdsverschillen, dus dat tijdritje zal wel meevallen. Of ze moeten een tijdrit willen rijden met Tom in hun wiel.

En hoezo DRIE Sky renners eigenlijk?

Laatst gewijzigd
alarmstrong

ik zie Landa ook nog wel wat doen in de Pyreneen. Zit er scherp bij ondanks z'n rug.

pirazzi

Mühlberger en G. Martin krijgen punten vandaag.

denise

Ik begrijp niet goed dat Sagan nog spurt voor een 8ste plaats met pijnlijke benen. Ik denk wel dat Sagan zijn 5 punten waard is. Roglic en Geraint Thomas zijn voor mij de verrassingen.

pirazzi

Peter Sagan wil in zoveel mogelijk etappes in de top vijf eindigen en als dat niet mogelijk is in de top tien.

hartstikkebedankt

Uiteindelijk dit spel afgesloten als nummer 159, voor de eerste keer lijkt me dat een prima resultaat.

Team:

3 zwarte punten: Gaviria
2: Valverde, Greipel, Landa, Démare, D. Martin, Groenewegen
1: Thomas, Majka, Colbrelli, Bernal, Fuglsang
0: Ion Izagirre

Geheim wapen: Kruijswijk
Kluns: Burghardt (0 zwarte punten; 0 punten)
Strafpunten: -15 voor 3 uitvallers

Totaal punten: 1.254

Ab Normaal

'@hartstikkebedankt
Dat is hartstikke goed!
Vind je het een leuk spel?

Maartz

'@hartstikkebedankt

Bijna hetzelfde team opgesteld.
I.p.v. Greipel, D Martin, I Izagirre heb ik A Yates, Degenkolb en Cort opgesteld en als kluns Rowe. Zelfde geheim wapen zelfs.

Totaal punten: 1.242 :)

pirazzi

Heeft iemand al het ideale team uitgerekend? Veel punten scorende nullers waren er niet, Kruijswijk (85), Pasqualon (73), Dupont (46), Ion Izagirre en Lampaert (42), Kragh Andersen (40).

1 2 3 4 5 6 7 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.