Zou Wielerflits flink gesponsord worden door Scorito? Ik vind het raar overigens dat bij nieuwsberichten over verschillende Tourpools niet eens meer duidelijk gemaakt wordt dat het om advertenties gaat.
Ik speel zelf niet mee, o.a. omdat ik zelf al een pool organiseer, maar een opzet waarbij je iedere dag moet wijzigen is ook niet mijn ding.
Leuk dat AD-stukje. Eigenlijk nog nooit zo'n instructieve wielerpools for dummies gelezen; ik zou het iedere beginnende speler aanraden. In ieder geval iedereen die hier met een A-of-B-vraag komt, eerst lezen!
Volgens mij idd bekende tegenstanders bij o.a. Zweeler, sowieso Ike (edit: Rick ook, gevonden via Google).
Al veel gezegd en geschreven over Valverde en de potentiële punten. 5 miljoen blijft veel ! Wat denken jullie bij het volgende :
Valverde + G. Martin
vs
Tom/D.Martin + Kruijswijk/Barguil
Keuze lijkt te vallen op D.Martin + Kruijswijk. Martin kan de punchetappes de plek van Valverde innemen. Kruijswijk is vaak de 3e week goed, gaat waarschijnlijk wel wat tijd verliezen maar pakt in de bergen wel weer tijd terug om in top 10 te komen AK gok ik. Daarnaast denk ik dat hij bij de bergetappes in de laatste week bij de besten kan behoren. Met een beetje geluk heeft hij niet veel tijd verloren de eerste 2 weken. Wat denken jullie punt technisch?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.