Scorito Tour 2018

1 2 ... 104 ... 255 256
ivo001

Ja.

jsprunk

Allebei niet :)

jlmr1990

Verwachten jullie eigenlijk dat Pasqualon een paar top-10 plekken gaat scoren? Of gaat Degenkolb echt veel meer punten pakken?

Jeffrey81

Greipel!

Ralph123

Ik denk dat Degenkolb ouderwets gaat vlammen, ik hoop het ook trouwens

zomaareens

Hopen kan en mag. Maar waarom denk je dat Ralph? Ik zie kristoff in vrijwel alle zelfde etappes meesprinten maar dan een paar plekjes beter. Niet dan?

Laatst gewijzigd
jlmr1990

Pasqualon is naar mijn idee flink in vorm en ik vind hem denk ik sterker dan Degenkolb op het vlakke. Mee eens? Of een gekke gedachte?

kevinraar

wie gaat er bij wanty sprinen pasqualon of dupont

RemcovanderMaas

Bij Wanty sprinten er zoveel mogelijk denk ik

Ralph123

'@zomaar ik kan het niet echt onderbouwen, maar ik geloof niet dat hij zijn oude schwung helemaal kwijt kan zijn. Dat moet een keer terugkomen. Op het duits kampioenschap zag hij er aardig uit, nou weet ik wel dat dat maar een momentopname is, maar toch. En inderdaad ik hoop het gewoon. En al eindigt hij ergens rond plek 10-12, hij gaat wel vaak mee kunnen doen.

Koenniiee

'@Ralph ; Hij lijkt er inderdaad niet slecht uit te zien op dit moment. Ik heb 'm erbij. Het lijkt veel erger met Cav, Greipel en Kittel. Ik zou niet durven te voorspellen of een van deze zelfs vaak top 5 gaan halen. Ik geloof er niet zo in.

Laatst gewijzigd
Brillenpoetser

Owja ik mocht een hele leuke actie opzetten voor de tour de France voor onze winkel.

Wij geven bij iedere Nederlandse etappewinst een oakley zonnebril naar keuze bij ons in de winkel weg!!!!

Deel de link op facebook en like onze facebook pagina en maak kan!!

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2186913597992511&id=218452018172022

zomaareens

Zijn er mensen die alaphilippe de eerste bergetappe zien overleven in de favorietengroep, de finish naar grand bornand..en dus een resultaat rijden? Of ga ik nu te ver?

kaboutertje

Te optimistisch.

zomaareens

Stel hij heeft geel om de schouders.. rijden ze hem er dan uit die dag?

Primavoormij

Navarro + Moscon of De Gendt + Küng!?

kasjaar

Denk niet dat Alaphilippe er veel baat bij heeft om die trui nog langer om te hebben, dus ja.

joenique

Stel mijn oma doet mee aan de tour, rijdt ze dan top 10?

#zomaar

Laatst gewijzigd
kasjaar

'@prima, kung + Benoot

jsprunk

Hij heeft imo alleen kans als de grote mannen naar elkaar blijven kijken in die eerste bergrit.
Ik denk dat er mannen zullen zijn die zich dat eigenlijk niet kunnen veroorloven, maar dat zijn wellicht niet de mannen die graag aanvallen met een afdaling aan het eind.

jsprunk

Ik begin nu ineens Wout Poels te overwegen.
Mag heel rustig aan doen, op de tijdritten en de bergetappes na. Als hij in de bergritten bij Froome blijft, moet hij die 200 punten toch halen?

JimKro

'@jsprunk

Jij weet hartstikke goed dat het niet draait om het per se halen van 100 punten per miljoen, maar om het maximaliseren van je punten per plaats in je selectie. Is Poels geschikt genoeg voor 1 van de 20 plekken? Persoonlijk denk ik dat er betere kandidaten te vinden zijn.

Laatst gewijzigd
BigApple

Ik denk dat je elke renner die in de bergen bij Froome kan blijven moet overwegen :-)

StijnvanA_

Nibali + Cav of Valverde + EBH? Op de een of andere manier wil ik toch Boasson in mn team fietsen

Jasperdewaal11

Nou T de Gendt maar nemen die gaat voor de bollen ;)

1 2 ... 104 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.