Scorito Tour 2018

1 2 ... 107 ... 255 256
elstupidoloco

'@imbatido

Ik houd op dit moment 1 miljoen over, maar heb mijn sprintteam gevoelsmatig iets teveel uitgekleed. Geen Gaviria, kittel en Cav, maar wel colbrelli en laporte.
Ik krijg op dit moment met geen mogelijkheid Gaviria er in ten koste van colbrelli zonder dn greg, Flipje of de 8e klassementsman op te offeren

Dupoepin

Haha die 80% berekening slaat natuurlijk helemaal nergens op. Dat is je eigen theorie zo mooi mogelijk te laten li(j)ken. In dat scenario is er geen rekening gehouden met een evt. valpartij binnen de 3 km of een renner die nog net wegspringt voor het peloton uit. Ik zie Lampeart of een Valgren dat nl zo doen. Er zijn zoveel renners op te noemen die de 1e gele trui als doel hebben. En men moet ook niet vergeten dat er een tussensprint is waar ook seconden te verdienen zijn.

Niballie

'@Imbatido

Als ik geld over hou, dan is het 250k.

Pietje Precies

50/55% kans dat Gaviria of Groenewegen wint is inderdaad een realistischer percentage

zeewolde

Als Lampaert het doet is er niets aan de hand.
Krijg je zelfs nog vette teampunten voor Gaviria

BergjeopBergjeaf

Ik vind die laatste 750k plek wel lastig hoor. Veel gegadigden voor een plek in mijn selectie, maar kan er toch maar 1 kiezen. Worden het dan toch de teampunten, de potentiële jongerentrui, de potentiële bollentrui of een renner in vorm die een paar etappes gaat proberen te pakken..

Mindless

Impey. Die kan alles dit jaar.

BergjeopBergjeaf

Shit, dat is waar ja. Of toch 1m aan TJ

elstupidoloco

'@bergjeopbergjeaf

Misschien een mooi moment om bevin nog even te hypen. Stel je voor dat hij mee gaat sprinten!

Jeffrey81

Dupoupin, druk je eens normaal uit man....."slaat helemaal nergens op".... als 80% mijn inschatting is, dan is dat mijn inschatting. Ik blijf daar ook gewoon achter staan. En uiteraard ga ik dan gewoon uit van een normale massasprint. Dat is namelijk wat ik verwacht de eerste etappe.

Als ik valpartijen, waaiers, haperende oortjes, hongerklop, wel of geen sex voor de wedstrijd of met het verkeerde been uit bed gestapt allemaal moet meerekenen dan is het geen doen natuurlijk.

Denk eens na voordat je iemand probeert belachelijk te maken!

Poeksel

Maar als je dus echt denkt dat het 80% kans is, ben je een dief van je eigen portemonnee als je geen geld op Gaviria en Groenewegen inzet.

Jeffrey81

Dat klopt :)

kooltje

Stel dat Sky eerste wordt in de ploegentijdrit. Wie pakt dan het geel?
Degene die als eerste over de streep komt of degene die over drie dagen de beste klasseringen heeft?

Dupoepin

Oke oke Jeffrey het slaat als een tang op een varken. Beter? En het was niet om jou belachelijk te maken hoor. Dan had ik je naam er wel bij gezet. Ik kan ook niet weten dat jij van die lange tenen hebt. En als jij van je theorie overtuigd bent, lekker toepassen. Maar ik denk dat je er niet zo van overtuigd bent. Je zoekt nl naar bevestiging door je theorie met ons te delen.
Geeft niks hoor, maar ga dan niet op de achterste benen staan wanneer je theorie wordt neergehaald.

baspott

Bardet v.s. Nibali wie verlost mij uit m'n twijfels?

Phoenix0000

Beiden niet Baspott

dazzler2120

Bardet is sterker bergop, nibali is sterker bergaf. Ik zou zeggen kijk naar het parcours en maak op basis daarvan je keuze!

Phoenix0000

dat laatste kooltje

Mindless

Weet iemand of Sunweb in de vlakke etappes nog gaat sprinten met Arndt, Theuns of SKA? Aangezien Matthews aangegeven heeft dat niet te gaan doen.

Dupoepin

Bardet vs Nibali is een lastige inderdaad. Bardet heeft een betere voorbereiding gereden, maar Nibali staat er om bekend te staan op momenten dat het er toe doet. Daar begint het dilemma en de onzekerheid al. Qua prestaties valt er voor beide wat te zeggen. Wanneer je kijkt naar de Tours van Bardet, zit daar duidelijk een stijgende lijn in. Bardet is een uitstekende klimmer en kan bijna net zo goed dalen als Nibali. Nibali heeft echter een betere individuele tijdrit en kan goed de steentjes over. Bardet heeft dan weer een iets betere punch in de benen.

Ik zou deze op gevoel kiezen.

BergjeopBergjeaf

Qua scorito punten denk ik Bardet. Zal proberen een plekje hoger te eindigen en kan dat ook met zijn punch. Ook zie ik hem als serieuze kanshebber voor de eindzege.
Handig op de kasseien, kan punchen voor de boni's in de eerste week en weinig tijdrit kilometers.

Nibali daarentegen wel weer het voordeel van de afdaling, maar dat heb ik ook al een tijdje niet meer gezien. Froome en anderen heb ik wel uitzonderlijk zien dalen de afgelopen jaren..

Laatst gewijzigd
Poeksel

'@Mindless: Matthews heeft aangegeven zich niet met tussensprints te bemoeien. Over vlakke sprints heeft hij zich zover ik weet niet uitgelaten.

Dupoepin

'@Mindless

Wanneer Sunweb echt voor een goed klassement van Dumoulin wil gaan, verwacht ik dat niemand gaat sprinten behalve Matthews. Je gaat niet je halve ploeg in de waagschaal leggen als je top 10 wil rijden met je kopman. Zeker niet nu Kelderman is afgevallen.

Jori

Matthews heeft SKA en Arndt mee voor het sprinten, de rest moet dus bij Dumoulin blijven.

Jeffrey81

Dupoupin, je hoeft niet iemands naam te vermelden zonder dat duidelijk is wie je belachelijk maakt. Overigens ga je daar in je laatste post ook nog eens gewoon mee door....dus nu ben je ook nog aan het provoceren. Zeker ook onbewust allemaal?

Lezen is trouwens ook een kunst, want het hele 80%-verhaal was in eerste instantie vooral een rekenvoorbeeld, als hulp bedoeld aan iemand die een vraag stelde. Ik gaf eerder ook al aan dat het een losse pols inschatting was. Dus hoezo "ik zoek bevestiging?" en "je theorie is onderuit gehaald"?

Anyhow, troll vooral lekker verder. Ik ga in negeer-Dupoupin modus. Daahaag!

1 2 ... 107 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.