Scorito Tour 2018

1 2 ... 112 ... 255 256
kasjaar

'@david, sprinters lijken in je poule nu al minder geld waard dan klassementsrenners. Dus minder sprinters mee

Zadelpen

Zie veel puntenberekingen, 7+2 regels ed. Maar niemand houdt er rekening mee dat als Sky of BMC de TTT wint, het bijna 100% zeker is dat die ook het wit pakken. En dat kan nog al schelen als je de ritten er na je potentie in puntjes wil uitrekenen. Dit is trouwens ook een extra reden dat ik meen het zonder Gaviria te kunnen stellen.

Ik zit wat dat betreft 100% gedekt. Ik sta sowieso heel hoog na de TTT. Dat kan niet missen. Aldus de theorie, :-).

Deze tour is de eerste keer dat ik echt vertrouwen in mijn team heb, ipv kletspraat. Zou me tegenvallen mocht het niet zo zijn. Op naar het ‘bekertje’ !

Laatst gewijzigd
NordinJKok

Quintana of Valverde
Dumoulin of Yates
Jungels of Fuglsang

Wie zouden van deze meer punten pakken in de etappes en eindklassement.

Fcmitch

Sylvie Meis of Yolanthe?

Nylz

'@NordinJKok

Wat denk je zelf?

Cerebral36

'@nordin https://www.procyclingstats.com/ Zou zeggen leef je uit.

Marsthinaikos

Froome komt bij de presentatie aangereden en het publiek begint te gillen en boe te roepen. En dan moet de koers nog beginnen.
Mensen, pas je poule nog aan nu het nog kan...Team Sky rijdt de Tour niet uit :) :).

wesley1983

België of Brazilië
Uruguay of Frankrijk
Kroatië of Rusland
Zweden of Engeland
😂😂😂😂oops ja is over de tour hier

Mindless

'@Zadelpen heel goed, 4 renners van SKY is het devies. Bekertje is hier al binnen dus ik kan het weten. ;) C-sprinters heb je niet nodig ivm die TTT.

Mardai

ik verwacht erg veel van Cristiano Ronaldo dit jaar. Vooral in de bergen! Gratis tippie

ronvisser

Ik denk er nu ook serieus over na om Gaviria eruit te gooien om zo in de breedte een beter sprintteam te kunnen neerzetten.

In dat geval wordt het Cort-Cavendish-Kristoff i.p.v. Gaviria-Degenkolb-Laporte. Maar ik weet niet goed of ik met dat drietal kan leven. Zijn toch alledrie zeker geen zekerheidjes. Nachtje over slapen (lees: wakker liggen) dan maar.

Dupoepin

'@Mardai

Neymar schijnt weer beter te kunnen dalen. Al rollend.

BlackManager

Jungels VS mollema?

Dupoepin

'@Ronvisser

Ik zou dan eerder aan een Greipel, Demare denken om eruit te gooien. Gaviria is ook nog wel goed voor de teampunten. En kan ook nog voor de witte trui mee gaan spelen ivm bonificatieseconden in de eerste 9 etappes.

ronvisser

100 procent Jungels

ronvisser

'@dupoepin

Dat is waar. En winnaar van etappe 1 pakt sowieso extra puntjes met truien enzo. Misschien moet ik maar gewoon s stoppen met sleutelen.

Greipel heb ik overigens niet. Geen Duitse sprinters, m.u.v. Degenkolb omdat hij bijna gratis is.

Ralph123

In hoeveel meer sprints gaat Kristoff mee kunnen doen dan Cavendish?

jsprunk

Hier nog eens 5 spelers gewisseld vandaag.
Even opstellingen maken en kijken of ik dan eindelijk tevreden ben.

BigApple

Gekkenhuis de laatste dagen. Ik heb weken besteed aan het maken van een Excel matrix - EV-berekeningen etc, etc. En net gewoon effe hup iemand in mijn team geknald die in geen enkele berekening naar voren kwam.

Maar het voelt gewoon goed. Hij gaat rijden als een gek, en op 1 of andere manier moet hij het gaan maken, en punten voor me pakken. Ik voel het.

Laatst gewijzigd
zomaareens

Ralph ik denk gelijk. Misschien dat kristoff er in 5 nog bij is, maar daar moet ie wel in vorm voor zijn..
En kasseien wellicht...maar zou Cav ook nog bij kunnen zijn. Niet dan?

Dupoepin

'@Ralph123

Dat ligt eraan na welke etappe Cavendish wordt gediskwalificeerd of valt.

zomaareens

Ralph en greipel?

jsprunk

Ik vermoed dat Cav op de kasseien gaat knechten voor EBH (dat was althans het plan voor Parijs-Roubaix voordat Cav zich blesseerde). Maar hij is niet slecht op kasseien, dus hij zou er bij kunnen zitten.

Jeffrey81

Ik heb zo het vermoeden dat straks iedereen wel een goed gevoel heeft bij de renners die hij gekozen heeft. Want dat zullen waarschijnlijk allemaal goede renners zijn. Het probleem zit m meer in al die andere goede renners die je *niet* hebt gekozen :D

Ralph123

Ja maar dan heb je ook die sprint die heuvelop loopt, daar is cav wel in het nadeel t.o.v. Kristoff. Ik vind het maar lastig

1 2 ... 112 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.