Zie veel puntenberekingen, 7+2 regels ed. Maar niemand houdt er rekening mee dat als Sky of BMC de TTT wint, het bijna 100% zeker is dat die ook het wit pakken. En dat kan nog al schelen als je de ritten er na je potentie in puntjes wil uitrekenen. Dit is trouwens ook een extra reden dat ik meen het zonder Gaviria te kunnen stellen.
Ik zit wat dat betreft 100% gedekt. Ik sta sowieso heel hoog na de TTT. Dat kan niet missen. Aldus de theorie, :-).
Deze tour is de eerste keer dat ik echt vertrouwen in mijn team heb, ipv kletspraat. Zou me tegenvallen mocht het niet zo zijn. Op naar het ‘bekertje’ !
Ik denk er nu ook serieus over na om Gaviria eruit te gooien om zo in de breedte een beter sprintteam te kunnen neerzetten.
In dat geval wordt het Cort-Cavendish-Kristoff i.p.v. Gaviria-Degenkolb-Laporte. Maar ik weet niet goed of ik met dat drietal kan leven. Zijn toch alledrie zeker geen zekerheidjes. Nachtje over slapen (lees: wakker liggen) dan maar.
Gekkenhuis de laatste dagen. Ik heb weken besteed aan het maken van een Excel matrix - EV-berekeningen etc, etc. En net gewoon effe hup iemand in mijn team geknald die in geen enkele berekening naar voren kwam.
Maar het voelt gewoon goed. Hij gaat rijden als een gek, en op 1 of andere manier moet hij het gaan maken, en punten voor me pakken. Ik voel het.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.