Scorito Tour 2018

1 2 ... 113 ... 255 256
BigApple

Dumoulin start met nummer 32...beetje aarzelende kopman ;-)

lennym

Ik ga het ook gewoon doen. Laatste twijfel: Fuglsang of Jungels?

jsprunk

Die is al vaak langs gekomen. Het enige juiste antwoord: allebei! Succes met puzzelen ;)

Jori

Heeft er iemand nog een linkje naar de ploegenpresentatie van de tour? altijd leuk om nog even de kopmannen te aanschouwen en kijken of er en passant nog nuttige informatie wordt gedeeld. Ik heb het helaas moeten missen :(

dogoe

Wie is nou uiteindelijk de hoofdsprinter vam wanty?

jsprunk

Allebei. Hoe zwaarder de etappe, hoe meer het naar Pasqualon gaat. Op het vlakke meer voor Dupont.

https://kw.knack.be/west-vlaanderen/sport/wielrennen/timothy-dupont-hoopt-op-top-vijf-in-de-sprint/article-normal-327879.html.amp

Rutger98

Is er ook zoiets als een pikorde onder de aanvallers in een team? Ik zit namelijk heel erg te twijfelen over Martinez, heb om de een of andere reden een goed (bijna Carapaz-achtig) gevoel bij hem, maar hij heeft natuurlijk ook Rolland nog in zn team zitten, doe veelvuldig in de aanval zal gaan. En ik weet niet of hij zich leeg moet rijden voor Rolland, mochten ze beiden in de kopgroep zitten, wat nadelig zou zijn voor zijn eigen punten...

Gids03

Nu eurosport2 ploegen presentatie begonnen

rosencrantz

Iemand nog 2.5 miljoen nodig? Ik krijg ze maar niet gespendeerd dit jaar

nasibal

Kennen jullie dat gevoel dat alles opeens op z'n plek valt?

Ja?

Nou, dat heb ik dus nog steeds niet.

Poeksel

Rutger98, ik zou eerst nog eens het bericht van de teamselectie van Education first goed lezen...

@Nasibal: Ik ook niet :( Ik heb opeens Kwiatkowski in het team, maar wil hem eigenlijk helemaal niet...

Laatst gewijzigd
Mindless

'@ronvisser dat lijkt mij een enorm slechte wissel.

nasibal

'@Poeksel

Heel herkenbaar. Ik had Moscon, maar daar inmiddels maar Poels van gemaakt. Heb nog een rondzwevende miljoen (nu niet meer dus).

Het vervelende is een beetje dat ik tot nu toe rond deze tijd altijd wel al tevreden was over mn team, maar ik ben nu bang dat ik het niet rond ga krijgen voor zaterdag.

Zadelpen

Haha nasi 😁. Ik zit al bijna 48 uur op een roze wolk euforisch te zijn.

nasibal

Pm me je team even door zadelpen, kan ik ook die roze wolk op :D

Zadelpen

In het kader van de transparantie kunnen wij daar niet aan beginnen, :-).

Laatst gewijzigd
Fcmitch

Zojuist de woorden van Stef Clement:

- Roglic kan goed over kasseien
- Martinez van EF gaat verrassen

Zadelpen

Die ‘nieuwe’ etappe die ze gaan doen. Dat mensen vooraan eerder mogen starten. Vervalt in het klassement dan ook het tijdverschil?

Zoja, dan staat de eerste groep die aan komt helemaal weer gelijk met dezelfde tijd als de gele trui drager.

Zonee, dan is het toch helemaal oneerlijk? Mensen die al een voorsprong hebben, om die nog eens extra tijd te geven in die etappe.

Is het al precies bekend hoe dat gaat?

Laatst gewijzigd
Rutger98

'@Poeksel, ja ik lees het nu idd, dat is dus Martinez out.
Maar het punt van een pikorde onder aanvallers blijft in andere ploegen, zoals bij Benoot en de Gendt bv. Bij Gaudu en Vichot heb je ook wel zo'n soort probleem, maar heeft geen van de twee nu echt een bevestigde status als rasaanvaller.

panyalcohol

Nog een leuke. Zeg het maar?

Jungels - Yates
vs
Bernal - Martin

jsprunk

'@nasibal: het probleem is mijns inziens dat er te weinig te halen is in de categorie 1-2M, zeker qua sprinters. Dan kies je dus maar een goedkoper iemand dan je kunt betalen en gaat daarna iets zoeken voor het geld dat je over houdt, ook al ben je voor jezelf overtuigd dat duurder lang niet altijd beter is.

Nee, je probleem komt me totaal niet bekend voor ;)

Dupoepin

'@Zadelpen

Daar zitten geen minuten tussen hoor. Zie het als het opwarmrondje van de formule 1 opstelling. Er start een groep volgende groep staat klaar en start er meteen achter en zo verder. En nee het tijdverschil vervalt niet. Het is wel een voordeel voor de ploeg die de meeste renners bij de 1e groep renners heeft ja.

Baiskeli

'@Poeksel @Rutger98
Wat lezen jullie over Martinez dan? Ik heb het persbericht van EF en wat Wielerflits zelf heeft gepost even doorgelezen maar zie niks anders dan dat hij gaat knechten in de bergen voor Uran. Dat lijkt me vrij voor de hand liggend en niet per se een reden om hem niet te nemen toch?

kasjaar

'@dupoepin, die etappe wordt wel leuk. Dan zullen waarschijnlijk Sky en wellicht Movistar meteen keihard op kop gaan.

Mike21

Ik heb nog wel een leuke
Wie gaan er meer punten halen volgens jullie en waarom?

Yates & Zakarin
Of
Bardet & jungels

Ik heb al een eventuele opvullen voor gaviari

Laatst gewijzigd
1 2 ... 113 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.