Is er ook zoiets als een pikorde onder de aanvallers in een team? Ik zit namelijk heel erg te twijfelen over Martinez, heb om de een of andere reden een goed (bijna Carapaz-achtig) gevoel bij hem, maar hij heeft natuurlijk ook Rolland nog in zn team zitten, doe veelvuldig in de aanval zal gaan. En ik weet niet of hij zich leeg moet rijden voor Rolland, mochten ze beiden in de kopgroep zitten, wat nadelig zou zijn voor zijn eigen punten...
'@Poeksel
Heel herkenbaar. Ik had Moscon, maar daar inmiddels maar Poels van gemaakt. Heb nog een rondzwevende miljoen (nu niet meer dus).
Het vervelende is een beetje dat ik tot nu toe rond deze tijd altijd wel al tevreden was over mn team, maar ik ben nu bang dat ik het niet rond ga krijgen voor zaterdag.
Die ‘nieuwe’ etappe die ze gaan doen. Dat mensen vooraan eerder mogen starten. Vervalt in het klassement dan ook het tijdverschil?
Zoja, dan staat de eerste groep die aan komt helemaal weer gelijk met dezelfde tijd als de gele trui drager.
Zonee, dan is het toch helemaal oneerlijk? Mensen die al een voorsprong hebben, om die nog eens extra tijd te geven in die etappe.
Is het al precies bekend hoe dat gaat?
'@Poeksel, ja ik lees het nu idd, dat is dus Martinez out.
Maar het punt van een pikorde onder aanvallers blijft in andere ploegen, zoals bij Benoot en de Gendt bv. Bij Gaudu en Vichot heb je ook wel zo'n soort probleem, maar heeft geen van de twee nu echt een bevestigde status als rasaanvaller.
'@nasibal: het probleem is mijns inziens dat er te weinig te halen is in de categorie 1-2M, zeker qua sprinters. Dan kies je dus maar een goedkoper iemand dan je kunt betalen en gaat daarna iets zoeken voor het geld dat je over houdt, ook al ben je voor jezelf overtuigd dat duurder lang niet altijd beter is.
Nee, je probleem komt me totaal niet bekend voor ;)
'@Zadelpen
Daar zitten geen minuten tussen hoor. Zie het als het opwarmrondje van de formule 1 opstelling. Er start een groep volgende groep staat klaar en start er meteen achter en zo verder. En nee het tijdverschil vervalt niet. Het is wel een voordeel voor de ploeg die de meeste renners bij de 1e groep renners heeft ja.
'@Poeksel @Rutger98
Wat lezen jullie over Martinez dan? Ik heb het persbericht van EF en wat Wielerflits zelf heeft gepost even doorgelezen maar zie niks anders dan dat hij gaat knechten in de bergen voor Uran. Dat lijkt me vrij voor de hand liggend en niet per se een reden om hem niet te nemen toch?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.