Scorito Tour 2018

1 2 ... 114 ... 255 256
Willemt

Ik zit al een week met 1 keuze die nog gemaakt moet worden.

Nibali-Cobrelli

Of

Roglic-cav

Als nibali nu gewoon een normale Dauphiné had gereden.....

Willemt

'@mike 21

Ik zou voor bardet jungels gaan.
Al hoewel ik ook veel van yates verwacht.

Vind zakarin de minst interessante.

En wat je zelf al aanhaalde jungels heeft kans op teampunten.

Bardet heeft in alle berg ettappes kan op top 5 of hoger. Vanwege zijn daal en klim capaciteiten.

Nylz

Ik zie de toegevoegde waarde van Roglic niet zo, zeker niet voor die prijs. Er zijn klassementsrenners voor dezelfde prijs die ik hoger inschat in de bergen en die ook kunnen punchen.

Of hij moet verrassen natuurlijk, maar gaat hij dan echt zoveel meer punten halen dan die andere renners?

Dupoepin

'@kasjaar

Mwah ik verwacht daar eigenlijk niet zoveel van. Sky is erbij gebaat om de hele ploeg bij elkaar te houden. Die zullen alleen reageren wanneer andere ploegen gaan. Anders wachten ze denk ik gewoon tot het peloton bij elkaar is.

Reus

Na drie weken puzzelen zit ik in de fase dat ik het gevoel heb dat het niets uit maakt welk koppeltje je kiest of dat je de ene topper voor de andere inruilt.. Er fietst zo vreselijk veel kwaliteit mee dat je voor 56 miljoen altijd een goed team hebt.... Of... dat je het gevoel hebt dat je nou net die ene renner mist.... en zo begin je weer opnieuw...

Je moet maar hopen dat jouw gekozen renners nou net niet bij die massale valpartij liggen....

Of juist wel waardoor ze de rest van de tour een vrijgeleide krijgen en 3 bergetappes winnen......

Pfffffff

Brillenpoetser

Zoo ik heb al meer dan 48 uur niets aan mn team aangepast. Nog een paar uurtjes volhouden. Ik heb alleen twijfels over roglic vs yates. Ik verwacht een betere punch en klimwerl van yates maar roglic heeft een betere tijdrit maar zal miss moeten knechten.

ivo001

Begin toch te twijfelen door de interviews van kruijswijk en roglic. Zit ook eigenlijk op 11 man voor de bergen en 9 voor het vlakke. (waarvan 2 twijfelachtig)

Eigenlijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik Latour er graag in zou hebben, maar wil hem eigenlijk niet op de plek van Moscon zetten. Na wat schuiven ben ik tot de volgende optie gekomen:
Roglic -> Kruijswijk
Navarro -> Latour
Kragh -> Pasqualon

Kon er niet echt uit wat nu slim zou zijn.

kasjaar

God wat kost het veel moeite om aan Porte vast te houden. Zo weinig vertrouwen in hem vanuit zoveel hoeken. Ik weet eigenlijk zelf ook wel dat Valverde waarschijnlijk meer punten gaat halen maar ik gun 't die man zo erg. Vorig jaar leek hij eindelijk goed op weg en dan breekt hij zowat z'n nek, neemt ie een van m'n andere favoriete renners ook gelijk mee naar de grond. Wat was dat k*t zeg..

Ik hoop voor deze tour dat iedereen gewoon een keertje op z'n fiets blijft zitten (of maximaal een keertje schuiven zonder gevolgen). Vraag me ook af of er hier nou andere forumgebruikers zijn die graag zien dat Froome van z'n fiets afgeduwd wordt. Ach we gaan 't allemaal mee maken, deze tour wordt onvoorspelbaar...

TomTriomfeertTour

Ja Porte heeft het bij mij niet meer volgehouden helaas. Ik gun hem ook wel een goed resultaat.

Wat betreft Froome: bij mij hebben die kinderachtige Fransen er haast voor gezorgd dat ik hoop dat die Brit die tour gewoon weer gaat winnen. Helemaal klaar met dat gezeur, maar uiteindelijk hoop ik dat hij er gewoon op kwaliteit afgereden wordt.

@Ivo, als je de 'balans' van de rest van je team niet teveel verstoord kan het wel, maar ik zie Kruijswijk toch niet heel veel punten pakken. Latour zou ik er zelf ook graag nog in willen, maar dat zou ten koste van Moscon gaan en dat wil ik ook weer niet.

BasV

Vraagje over Yates. In welke etappe's zal hij scoren? Ik kom niet hoger dan 120 punten voor hem uit, en dan is hij toch aardig duur.

Dupoepin

'@BasV

Ik vind 120 nog aardig positief, ik zou em niet nemen als ik jou was.

kasjaar

120 punten maar? Vraag me af wie er bij jullie dan wel zo hoog scoren?

ronvisser

'@Tompot Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt, maar Yates werd 7e. En dat was ook nog 's z'n tweelingbroer.

mschuts

'@Ronvisser. ik denk dat hij zich in het jaartal vergist. A. Yates was in 2016 wel 4e in de Tour.

tiemenb

Laatste wissel, Boasson Hagen of Colbrelli?

Marsthinaikos

Potverdikkie....heb nog een luxe probleem. Heb 3,5M over maar nu wie gaat die. Thomas, Dumoulin, Yates, Martin, Zakarin, Bernal of Roglic. Ja, de keuze kan lastiger:). Wat als Froome uitvalt door een dwaas langs de kant bijvb. Blijft team Sky dan fietsen en is Thomas de man?

Kan Tom het nog een keertje aan?
Kan Martin met deze ploeg weer zoveel punten pakken?
Zakarin...valt altijd wel een keer hard
Bernal...jaartje te vroeg
Roglic....kan hij 3 weken aan

Potverdikkie wat lastig

ronvisser

'@zico Ik heb op dit moment mijn laatste 3,5 miljoen aan Tom uitgegeven (en heb Thomas al in mijn team). Ik denk toch dat hij wel sterk zal zijn als ie aan de start staat. Bovendien reed ie in afgelopen Giro in de eerste week alleen maar top-20, dus hij zit er altijd wel kort bij.

Matti

Grootste pijnpunt is nu of Matthews OOK in de vlakke ritten gaat meesprinten. Het feit dat hij niet voor de tussensprints gaat voorspelt niet veel goeds. Dan heeft sprinten in de vlakke ritten ook niet veel zin meer, daar hij toch niet meedoet voor het groen dan.

J0rdiii

Barguil, Kruiswijk of Majka voor de laatste 2 miljoen?

Jun Allrich

Majka omdat het kan en voor de teampunten

barceman

Greipel en Laporte of Cavendish en Degenkolb?

Marnix92

Iemand die zijn verdeling AK - Sprint wil delen?

Zit zelf nu op 8 AK-renners à 30M - 8 sprinters à 23M en het voelt uit balans...

j.ouwerling_351742

'- 7 AK mannen á 25 miljoen
- 7 sprinters á 22.5 miljoen
- 2 klimmers á 2 miljoen
- 4 aanvallers á 6,5 miljoen

Wellicht te veel dure aanvallers maar wil geen sprinters mee nemen die uit vorm zijn. Zo onvoorspelbaar wordt het dan.
Aanvallers zijn ook onvoorspelbaar maar toch wel een paar zekere etappes uitgekozen.

elstupidoloco

'@marnix

Mijn verdeling is redelijk vergelijkbaar en voelt ook uit balans, gezien het aantal sprintetappes. Tegelijkertijd is het wel zo dat ik kittel niet 4x zoveel punten zie pakken als laporte en Matthews niet 2x zoveel punten zie pakken als colbrelli.
En ik zie bardet wel 4x zoveel punten pakken als Latour en Porte 4x zoveel als van Garderen.
De opties voor het AK onder de 2 miljoen zijn gewoon niet zo interessant omdat hun kans op een structurele top10 in etappes (vanuit de groep der favorieten) gewoon niet zo groot is in dit deelnemersveld

RemcovanderMaas

Mijn verdeling is als volgt:
Klassement 7 renners 24,5 mln
Klimmers 2 renners 1,75 mln
Aanvallers 3 renners 3 mln
Sprinters 8 renners 26,5 mln

1 2 ... 114 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.