Scorito Tour 2018

1 2 ... 115 ... 255 256
Poeksel

'@Matti: Of hij gaat niet voor de tussensprints om zich te sparen voor de echte sprint...

Ceramiche Ariostea

Ik kan me niet voorstellen dat Matthews niet gaat meesprinten en denk ook eerder dat die zich eventueel spaart voor de eindsprint ipv onnodig energie te verspellen. Als je het parcours nader bekijkt dan KAN Matthews in theorie 14x top 20 halen gezien zijn capaciteiten. Ik denk dat er verder weinig renners zijn die ook aan 14x komen.

Laatst gewijzigd
foqu1ta

Ik heb 1 mil over, en mijn autisme om het op te maken speelt enorm op!
Wil iemand even een slotje op mijn team zetten?

Marnix92

'@elstupidoloco

Ik deel jouw gevoel/mening wel. Daarnaast heb ik zo weinig vertrouwen in een Kittel/Greipel/Kristoff en in mindere mate Matthews (vooral in vlakke sprints) dat ik hen eigenlijk niet mee wil. En tegelijkertijd zijn er ook zo veel sterke AK-renners om te kiezen...

RemcovanderMaas

Het valt me op dat er weinig vertrouwen is in vrij veel sprinters.
Kittel, Cavendish, Greipel, Kristoff, Matthews .....
Verder hebben we vraagtekens bij Colbrelli, Degenkolb, Hagen, Struyven en noem ze maar op.

Maar, wie gaan er dan in vredesnaam top 10 sprinten?
Ik denk toch dat de mannen die je het sterkst mag achten toch "gewoon" voorin gaan eindigen.
De rest is simpelweg niet goed genoeg lijkt me.

elstupidoloco

'@marnix
Al die mannen gaan met enige regelmaat lekker top 10 rijden. En dat zal soms voor de winst zijn en soms voor plek 8 t/m 10.
Kristoff gaat gewoon 8x naar plek 6 sprinten. Niks mis mee. Cav ligt net zo vaak op de grond als Gaviria, en dat voor de helft van de prijs.
Als een sprinter tegenvalt wordt hij 12e. Als een AK man tegenvalt wordt hij 59e.

Marnix92

'@elstupidoloco

Ja, dat is zeker zo. Maar toch heb jij ook een verdeling die vergelijkbaar is met de mijne. Wat is jouw beweegreden daarvoor als ik vragen mag?

Poeksel

'@foqu1ta: Opmaken, vort! Anders blijf je de hele maand juli "1 miljoen, 1 miljoen..." denken.

dspiky

Cort Nielsen lijkt voor de witte trui te gaan! Lijkt me dan dat hij het dragen van de witte trui bedoelt in de eerste paar dagen en niet het eindklassement van de witte trui. Gaat hij dan toch meesprinten op het vlakke? Dat zou hem, gezien zijn heuvel en kasseienkwaliteiten, een (nog) interessantere renner maken.

https://mobile.twitter.com/i/status/1014929426268741632

Bertvd

Zou iemand Poels hebben? Voor 2 miljoen... Lijkt me niet, maar ik was toch even nieuwsgierig.

Poeksel

Dat, of Cort maakt een grap.

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@marnix

Ik zie Matthews in de sprintetappes niet significant meer punten pakken dan colbrelli bijvoorbeeld. Matthews is daarentegen wel weer in de tijdritten op te stellen, maar daar heb ik de bezetting al wel rond. Die gaat zijn 2 miljoen extra in mijn ploeg dus niet waard zijn.
Laporte is qua EV een potentieel koopje, met name doordat bouhanni niet mee gaat.
Degenkolb zou goed het koopje van de Tour kunnen worden.
Stel dat je dus colbrelli, laporte en degenkolb neemt voor 4 miljoen heb je nog 4 a 6 plekken over. Stel dat je dan Gaviria, sagan, Groenewegen, demare, en Kristoff neemt, ben je voor 24,5 klaar en heb je een heel behoorlijk ploegje. En als je kittel neemt i.p.v. Gaviria ben je voor 23,5 klaar.

04398

'@dspiky, als hij in de eerste sprint top 10 rijdt en groenewegen en gaviria worden 1 en 2 dan heeft hij de witte trui ook al binnen normaal gesproken, niet dat hij dan eerste staat maar dan mogen die andere 2 de gele en groene trui aan en dan krijgt hij het wit.

jp.vanoosterhout

wie zegt dat impey niet mee gaat sprinten,die heeft dit jaar toch al redelijk voorin gesprint !hij word bijna niet genoemd,maar toch ???

nasibal

'@Bertvd

Poels is in al zijn afgelopen rondes gewoon zijn geld waard geblekeb. In de 3e week is hij gewoon altijd een top 10 klimmer en de teampunten van Froome tikken aardig aan. Ook in de eindafrekening.

Redenen om Poels niet te nemen hebben denk ik weinig met Poels zelf of met zijn prijs te maken.

Vjatsjeslav

Impey moet Yates beschermen in het sprintgeweld

thewout79

Twijfel:
Froome, rowe, martinez
Of
Alaphillipe, Impey, G. Martin

raymankapeens

Haha dat scheelt nogal budget

Wielerfan999

achja Hayman heeft de witte trui ook als doel blijkt maar weer:
https://i.gyazo.com/946ed316b2c7f2f8667f82dc369750ed.png

Vjatsjeslav

Twijfel om mijn team om te gooien zodat ik Bardet erin kan fietsen ipv Roglic. Ik ben er vrijwel van overtuigd dat Roglic zijn geld waard is mocht hij voldoende vrijheid krijgen, zelfs als hij het geen 3 weken volhoudt. Wat mij echter zorgen baart is dat Kruiswijk de aangewezen kopman is bij TLJ en dit ook zo duidelijk uitgesproken heeft. Wordt Roglic dan een dure gok? Bardet kan uitstekend klimmen en dalen en voldoende punten pakken om zijn keuze te rechtvaardigen. Twijfel twijfel...

fringale

Impey
******
Ik denk dat er met Bauer, Howson en Durbridge genoeg mensen zijn om Yates de eerste 9 dagen in bescherming te nemen. Anderzijds zou het wel gek zijn om Ewan thuis te laten en dan Impey in de vlakke massasprints (letterlijk) zijn vel te laten riskeren voor een top 10 notering. Sowieso zie ik het de ploeg niet toejuichen voor de TTT. Rit 5 lijkt mij wel een kolfje naar de hand van Impey, als het peloton wat uitgedund is. Maar verder zal het vooral werken zijn, denk ik, al zie ik de ploeg nooit in een situatie komen dat zij de koers moeten dragen. Ideaal mannetje vooruit wel, denk ik, in ritten met een lange vlucht.

Mijn Scorito
************
Thomas + Bernal of Dumoulin + Roglic ?

ploep

Wie gokken jullie dat de gele trui mag dragen van Sky? En is het zo dat de eerste etappes daarin meetellen, ook als iedereen in dezelfde tijd binnenkomt?

Froome - heeft vaker vroeg geel gepakt en niet meer weggegeven, maar zou dat nu wijs zijn?
Thomas - droeg al eens geel
Moscon - heeft het minder verdiend en pakt al wit
Rowe - heeft het niet per se verdiend
Bernal - twijfel of hij er nog aan hangt
Kwiato - droeg nooit geel en de meeste sporen verdiend?
Castro - heeft het niet per se verdiend

Op basis van dit idee dus Kwiato.. eens?

Matti

'@Pierlo Poels ;)

ploep

Och heden, vergeet ik nog ffkes degene die het misschien wel het meest verdiend obv bewezen diensten!

Primavoormij

Ja Poels of Kwiato lijkt mij ook.

1 2 ... 115 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.