'@jori
Die puntenverdeling kan me gestolen worden. Natuurlijk is rekening houden met ongelukken niet te doen, maar geen rekening houden met die hectische eerste weg lijkt me het andere uiterste. Wie punten wil scoren zal eerst de finish moeten halen. Valverde en Nibali hebben daarin een streepje voor op Porte en Martin (om er maar twee te noemen). Pas daarna ga ik rekenen.
Paar vraagjes:
Wie zal er vaker top 10 rijden en het hoogst eindigen in het AK en de overige klassementen? Uran, Yates of Landa.
Hoe staat het met de vorm van Uran? Zal Landa voor het AK of de bollen gaan? En Yates, gaat hij nog in de top 5-10 rijden?
Zal Dèmare de Tour uitrijden? Het is natuurlijk gissen, maar wellicht heeft iemand een idee.
Dus ik kijk voor de zoveelste keer op scorito om voor de zoveelste keer de ene renner voor de andere te wisselen en toen viel mij iets wonderlijks op....
Volgens mijn scorito pagina doen er maar iets van 175 wielerflitsers mee in de wielerflits poule. Is dat niet iets van 12 duizend minder dan anders?
En als dat zo is en we hebben hier al DRIEDUIZEND commentaren zijn die dus van 175 spelers. Da's een beetje overdreven toch? Bijna 20 commentaren PP en de race moet nog beginnen..😂😂
Benny zou je een daar een kaartje naar de cursus "Welke godsgruwelijk irritante vragen vooral niet stellen in het Wielerflits Scorito topic" willen kopen? Dank.
--
Lees op aardig wat plekken een best plausibel verhaal dat Valverde wel eens de uit te spelen kaart zou kunnen worden. Geinige invalshoek.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.