Scorito Tour 2018

1 2 ... 119 ... 255 256
Jun Allrich

thomas, demare en kittel....

Malathion

'@jori
Die puntenverdeling kan me gestolen worden. Natuurlijk is rekening houden met ongelukken niet te doen, maar geen rekening houden met die hectische eerste weg lijkt me het andere uiterste. Wie punten wil scoren zal eerst de finish moeten halen. Valverde en Nibali hebben daarin een streepje voor op Porte en Martin (om er maar twee te noemen). Pas daarna ga ik rekenen.

Cerebral36

'@Malathion Je bedoelt de Martin die in ieder geval vanaf 2012 nog nooit de Tour niet heeft uitgereden ?

Dumoulist

Lopez, Viviani en Ewan....

Nylz

Wat te denken van Mitchelton-Scott tijdens de ploegentijdrit?
Ik heb nu alle ballen op Sky en nog een halve bal op BMC, maar MS heeft toch ook wel een heel sterk team?

Nylz

Post verwijderen Tompot?

Treenert

Heb ik toch zomaar Gaviria de deur gewezen, boos dat ie is. Geeft niets, het wordt toch de Tour van Groenewegen.

Laatst gewijzigd
Nylz

'@Treenert

Hij belde me idd huilend op. Overweeg nu ook om ‘m eruit te gooien!

Bertvd

'@ Tompot: toen IAM stopte reden ze beter dan ooit tevoren.

Als dat voor BMC geldt, zit ik verkeerd.

Kris Vroem

Uran + Porte
Of
Valverde + Jungels

Bergbeklimmer

Paar vraagjes:

Wie zal er vaker top 10 rijden en het hoogst eindigen in het AK en de overige klassementen? Uran, Yates of Landa.

Hoe staat het met de vorm van Uran? Zal Landa voor het AK of de bollen gaan? En Yates, gaat hij nog in de top 5-10 rijden?

Zal Dèmare de Tour uitrijden? Het is natuurlijk gissen, maar wellicht heeft iemand een idee.

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@bergbeklimmer

Ik heb het idee dat dat inderdaad gissen is ja.
Heb je er iets aan als ik zeg:
Yates.
Uran is goed in vorm
Landa gaat voor het AK
Yates gaat inderdaad top 5-10 rijden.

En demare rijdt de Tour uit

Bergbeklimmer

Jij bent Mr. Goed Nieuws Man?

Cerebral36

'@Bergbeklimmer Het zijn een beetje van die vragen van "Als wij dat wisten hadden we allemaal ons team al klaar met 100% zekerheid" :) Valt weinig over te zeggen.

Wielerfan999

en beetje teruglezen en je ziet dat die vraag al erg vaak is gesteld

Mardai

Jongens even het laaste nieuws omtrent movistar.

Valverde gaat vol voor de witte trui! Dit zet mijn team op zijn kop! Toch Valverde er maar weer in!!!

Papa Bart

Dus ik kijk voor de zoveelste keer op scorito om voor de zoveelste keer de ene renner voor de andere te wisselen en toen viel mij iets wonderlijks op....

Volgens mijn scorito pagina doen er maar iets van 175 wielerflitsers mee in de wielerflits poule. Is dat niet iets van 12 duizend minder dan anders?

En als dat zo is en we hebben hier al DRIEDUIZEND commentaren zijn die dus van 175 spelers. Da's een beetje overdreven toch? Bijna 20 commentaren PP en de race moet nog beginnen..😂😂

Primavoormij

Dat is de wielerflits forumpoule waarschijnlijk, niet de algemene wielerflits poule.

HavanaClub

aiiiiiii ik had mijn ploeg al 3 dagen compleet, maar de keuzestress slaat opnieuw toe

uran + GvA + kragh

vs

majka + flipje + impey (en dan 250.000 over houden)

ik kom er niet uit

BergjeopBergjeaf

Hmm team compleet. De echte 'favorieten' gemeden en toch voor wat meer spreiding in de mannen erachter gekozen. Hoop dat het een goede gok zal zijn :)

Die kasseitjes kunnen glad zijn...

nasibal

Leuk stukje tussendoor over Poels:

https://www.telegraaf.nl/sport/2266211/poels-kan-potje-breken-bij-kruijswijk?_sp=cae83381-a650-45ce-97c1-855dcac7687f.1530893474855

Overigens net Groenewegen maar uit mn team geknikkerd. Het is zo'n dag.

Jori

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/algemeen-nieuws/163757/strava-valverde-verkent-tour-kasseien-en-rijdt-bijna-record-terpstra-uit-de-boeken

Cerebral36

'@Jori Probeer je me nou alsnog Valverde in mijn team te laten stoppen :)

BerryKrabbel

Ik heb 750 K over wie moet ik nemen?

vasnd

Benny zou je een daar een kaartje naar de cursus "Welke godsgruwelijk irritante vragen vooral niet stellen in het Wielerflits Scorito topic" willen kopen? Dank.
--
Lees op aardig wat plekken een best plausibel verhaal dat Valverde wel eens de uit te spelen kaart zou kunnen worden. Geinige invalshoek.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 119 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.