Scorito Tour 2018

1 2 ... 120 ... 255 256
stephano

Is er nog een link naar de wielerflitsforumpoule.

Jori

'@Cerebral36:
Ja, sorry, qua cijfers paste hij gewoon niet, maar nu denk ik dat er wel wat mogelijk moet zijn :p

250.000 kom ik nu te kort om het te laten werken :(

Laatst gewijzigd
Brillenpoetser

Ik ben er uit:

29 milj klassementsrenners
23 milj sprinters
2.25 milj aanvallers
1 milj klimmer
0.75 milj tijdrijder

nickflorijn

Kwiatkowski en Nibali of Porte en Moscon?

nasibal

Kan iemand me achter mijn pc wegtrekken en medicijnen brengen? Ben nu aan het overwegen Sagan thuis te laten. Dit omdat ik geen plek heb voor hem én Gaviria

Laatst gewijzigd
Wielerfan999

'@nasibal

Helaas heeft deze keuzestrijd net te lang geduurd voor jou. We zullen je voor altijd herdenken.

RemcovanderMaas

Nasibal, ik ben al lang achter de pc weg maar het blijkt dat ik op de telefoon gewoon verder puzzel.
Het is een niet te genezen verslaving vrees ik

WCEendT

'@Nasibal
Dat sprintteam begint dan wel héél goedkoop te worden. Dan ben je al buitentijd tegen de tijd dat de eerste berg in het zicht is.

Jori

Ik mag momenteel in de Valverde fanclub, TJ fanclub blijf ik ver vandaan!

jsprunk

'@nasibal: dat lijkt me zeer onverstandig, maar dat weet je zelf ook

nasibal

Ik zit gewoon met het feit dat ik het nog steeds niet voor elkaar krijg, linksom of rechtsom, om tevreden te zijn over mijn team. Dat sprintteam zit me echt dwars. Denk dat dan maar Groenewegen er aan moet gaan geloven.

kevinraar

Klassementsrenner 7 € 26.500.000
Klimmer 1 € 1.000.000
Tijdrijder 1 € 750.000
Aanvaller 2 € 3.500.000
Sprinter 9 € 24.250.000
Knecht 0 € 0
Overige renner 0 € 0
Totaal 20 € 56.000.000

Lassayd

Zou d. martin of bardet scorito wise de meeste punten pakken? Vorig jaar iig Martin

Poeksel

Ben je tevreden kevinraar?

Ralph123

Klassementsrenner 8 € 27.500.000
Klimmer 1 € 1.000.000
Tijdrijder 0 € 0
Aanvaller 3 €4.000.000
Sprinter 8 €23.500.000
Knecht 0 € 0
Overige renner 0 € 0
Totaal 20 € 56.000.000

Niks meer aan doen

Jori

Ik denk dat zo'n dwangbuis ook wel steeds meer dichterbij komt voor mij, mijn sprintteam wat zo mooi stond, begint nu ook wel langzaam uit elkaar te vallen.
Geen Greipel, Kittel en Kristoff is toch wat gortig met dit circuit. Mag weer terug naar de tekentafel...

Laatst gewijzigd
Mardai

Aanbieding van de dag: wil jij weten welke renner vorig jaar veel punten heeft gehaald bij scorito? Voor maar €1,- per renner lever ik de informatie aan!

Let me know!

De actie is mede mogelijk gemaakt door WC eend

Wij van WC eend adviseren Wc eend

kevinraar

ik ben tevreden nu afwachten wat ze gaan doen

Crashtester

'@jori: ik heb hetzelfde momenteel.

Heb nu Yates + Degenkolb, waar Latour + Kittel ook nog steeds een optie voor me is.

snoek1974

Mijn enige twijfel nu is Froome , niet in Froome zelf , maar hoe de Fransen op hem gaan reageren en of die er op een gegeven moment uitgaan vanuit veiligheidsoverwegingen

Laat m voorlopig nog uit protest erin met de Sky trein Thomas , Kwia en Moscon

nasibal

Moet toch bekennen dat zo zonder groenewegen (met vervolgens 8 ipv 7 sprinters als concessie) het wat meer op z'n plek lijkt te vallen. Groenewegen + Gaviria + Sagan was budgetgewijs voor het sprintteam gewoon net teveel van het goede steeds. Moet nu echter wél hopen op Cavendish.

theod8

Greipel er nog wel in Nasi ?

DeNescafe

Daar gaat het met een chauvinistische blik kijken naar de sprintetappes @nasibal. Wat doe je jezelf aan! Hup, erin gooien en een andere concessie doen.

PS: was de poule 'bewust' vergeten, kon het toch niet weerstaan om me weer in te lezen. Kostte me de afgelopen drie dagen aardig wat uurtjes, maar dank allen voor de inzichten.

ivo001

Bardet is toch weer gensneuveld voor Nibali bij mij...

Moscon vs Latour is ook al weer zo'n vervelende

nasibal

Greipel er nog vast in. Ik krijg Groenewegen er wel in, maar dat gaat dan ten koste van Greg. nadat eerder Alaphilippe mijn team al verlaten heeft vind ik dat toch een lastige. Heb het gevoel één van de twee toch nodig te hebben. Je levert toch punten in in de TTT en overgangsetappes.

1 2 ... 120 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.