Scorito Tour 2018

1 2 ... 122 ... 255 256
fietsumerin

Latour of tejay ?😀

WCEendT

'@Nasibal/VASND
Lekker beide nemen.

Jori

'@ Poeksel: Heb hem toegevoegd! Of bedoelde je niet TJ?

La Primavera

Ik gok dat Poeksel het over Terpstra had

Kalikula

Klassementsrenner 7 € 26.500.000
Klimmer 2 € 2.000.000
Tijdrijder 0 € 0
Aanvaller 2 € 1.750.000
Sprinter 9 € 25.500.000
Knecht 0 € 0
Overige renner 0 € 0
Totaal 20 € 55.750.000

Poeksel

Ik gok ook dat ik het over Terpstra had!

Vens1985

Ok dikke twijfel...
Quintana, Zakarin& La Tour

Of

Jungels, Uran/Roglic & Demare

Poeksel

O, en als Bernal en Martinez vervalste geboortedata blijken te hebben, Benoot bewust drie uur achterstand pakt om te mogen aanvallen, Soler geblesseerd uitvalt doordat hij in een vechtpartij tussen Landa en Valverde verzeild raakt en de Franse jongelingen uit de koers worden genomen wegens spugen naar Froome is Tolhoek de topfavoriet voor wit, dus die mag ook wel in het lijstje.

Jori

'@ Poeksel: TJ dan 2e? tja, we hebben al 2 opvullers, dan gooien we slagter er maar uit.

@Vens1985: G Iro en V.U.Elta zijn ook nog zeer goed, al lijkt me dit parcours hen net wel iets minder te liggen dan La Tour ;)

Poeksel

Niet Slagter eruit, die gaat op de muur winnen!

Imbatido

Mijn laatste 500K toch nog maar ergens in gestopt, al zal moeten blijken of het een verbetering is.

@nasibal: Als je geen Groenewegen neemt zie ik de 'Tot in de Vuelta' snel verschijnen. Dat je hem thuis durft te laten en Greipel en Cav meeneemt haha.

sjoerdvdijk

Vorig jaar 21ste... dit jaar voor de top20.
Klassementsrenner 8 € 30.500.000
Klimmer 1 € 500.000
Tijdrijder 1 € 750.000
Aanvaller 1 € 750.000
Sprinter 8 € 23.000.000
Knecht 1 € 500.000
Overige renner 0 € 0
Totaal 20 € 56.000.000

Eindelijk klaar met mn team! geen quintana, ala , gva, bernal, kittel.
Hopen dat mijn 500.000 dark horse een paar keer top10 sprint.

nasibal

'@Imbatido

Greipel kunnen we nog heel lang discussie over voeren, maar die gaat er bij mij echt niet uit. Inmiddels mede dankzij Jori wel weer enigzins bij zinnen gekomen. Groenewegen er in, Cav er weer uit. Kristoff is nu het kind van de rekening.

Laat het maar snel morgen zijn, want tevreden ga ik toch niet worden :P

Poeksel

Bij mij is er juist een #grexit gebeurd. Verder nog wat geld weten te besparen zonder aan puntenpotentieel te verliezen, nu heb ik opeens 6.5M over voor twee renners. En dus een luxeprobleem, zoveel renners om het aan te besteden!

La Primavera

'@Nasi Je laat Cav en Kristoff toch niet thuis? Terug naar de tekentafel jij! ;)

kevinraar

Sjoert wie is je dak horse stuur maar in pb naar mij

WCEendT

18+2? Iemand? Nee? Ja? :'(

Phoenix0000

'@wceendt

Ja, in mijn Bteam.
Kan iedereen aanraden 2 accounts te nemen. Voor de gemoedsrust.

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

Denk dat 18 + 2 wordt onderschat hier op het forum waar iedereen denkt dat 7/7 8/8 de heilige graal is.

foqu1ta

Ik heb gewoon nog steeds mn 1 mil over!
Ben mn autisme aan het overwinnen, alleen... heeft er iemand nog 500k over? Die wil ik dan wel hebben want wil eigenlijk nog 1 iemand in m'n team maar daar heb ik die voor nodig.. iemand? Iemand?

WCEendT

Alhoewel ik echt maar twee 500K opties zie, de rest zou ik niet van weten wanneer ik ze moet opstellen.

Imbatido

'@nasibal: Waarom wel Greipel voor 3M, maar geen Kristoff voor 2,5M? Die ontlopen elkaar nooit gek veel.

Jori

denk dat 9-9-2 beetje duur is op AK gebied, tenzij je toch in mijn ogen iets te fors snijdt in de klasbakken Froome, Valverde, Nibali. Tenzij je daar dus nog een goedkope bergknecht voor teampunten opstelt die zelf nog uitslag kan rijden à la Poels, TJ, maar tel je die dan ook nog mee? die tel ik dan al bij de opvullers.

@nasibal: Moet zeggen dat je het volgende keer maar zelf oplost, zie nu zoveel dingen die ik nog met mijn team wil doen, dat ik nu onmogelijk hier nog tevreden mee kan zijn :p

WCEendT

'@Jori
18+2 indiceert volgens mij 18 klasbakken + 2x500K.

Niet direct dat ik 9 AK en 9 Sprint heb, althans zo bedoelde ik het niet :).

Pietje Precies

Ik zou zoveel sprinters meenemen als dit spelletje geen dagselecties of teamgenootpunten kende. Dat maakt het dus ook gelijk zo'n toffe uitdagende puzzel. Al zou het met 0.25m, 1.25m en vooral 6m nog een stuk toffer worden imo.

1 2 ... 122 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.