O, en als Bernal en Martinez vervalste geboortedata blijken te hebben, Benoot bewust drie uur achterstand pakt om te mogen aanvallen, Soler geblesseerd uitvalt doordat hij in een vechtpartij tussen Landa en Valverde verzeild raakt en de Franse jongelingen uit de koers worden genomen wegens spugen naar Froome is Tolhoek de topfavoriet voor wit, dus die mag ook wel in het lijstje.
Vorig jaar 21ste... dit jaar voor de top20.
Klassementsrenner 8 € 30.500.000
Klimmer 1 € 500.000
Tijdrijder 1 € 750.000
Aanvaller 1 € 750.000
Sprinter 8 € 23.000.000
Knecht 1 € 500.000
Overige renner 0 € 0
Totaal 20 € 56.000.000
Eindelijk klaar met mn team! geen quintana, ala , gva, bernal, kittel.
Hopen dat mijn 500.000 dark horse een paar keer top10 sprint.
'@Imbatido
Greipel kunnen we nog heel lang discussie over voeren, maar die gaat er bij mij echt niet uit. Inmiddels mede dankzij Jori wel weer enigzins bij zinnen gekomen. Groenewegen er in, Cav er weer uit. Kristoff is nu het kind van de rekening.
Laat het maar snel morgen zijn, want tevreden ga ik toch niet worden :P
denk dat 9-9-2 beetje duur is op AK gebied, tenzij je toch in mijn ogen iets te fors snijdt in de klasbakken Froome, Valverde, Nibali. Tenzij je daar dus nog een goedkope bergknecht voor teampunten opstelt die zelf nog uitslag kan rijden à la Poels, TJ, maar tel je die dan ook nog mee? die tel ik dan al bij de opvullers.
@nasibal: Moet zeggen dat je het volgende keer maar zelf oplost, zie nu zoveel dingen die ik nog met mijn team wil doen, dat ik nu onmogelijk hier nog tevreden mee kan zijn :p
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.