Ik ben niet tevreden met mijn team, maar heb echt geen zin meer om te puzzelen. Ik kan bij elke etappe 9 renners opstellen die ik ok vind, dus we zien het wel! Ik denk dat ik sprintend wat tekort kom, maar hoop dat mijn aanvallers goede opvullers zouden kunnen zijn deze etappes, danwel met etappe team punten of met eigen trui punten.
8x klassement a 28m
8x spinter a 22.75m
3x aanvaller a 4.5m
1x tijdrijder a 0.75m
Die combinatie van zoveel sprintetappes en een TTT op dag 3 is echt killing. Heeft de organisatie vast expres gedaan om ons te treiteren. En dan maakt dat nare Scorito sommige sprinters nog zo spotgoedkoop dat ik ze echt niet uit mijn selectie geknikkerd krijg. En dan flikken ze het ook nog eens om mooie opvullers voor de TTT (en daarna) zo aantrekkelijk te maken. Pestkoppen zijn het.
'@Pietje, die combinatie maakt het inderdaad nog lastiger dan het normaal al is.
Ik kom er zelf ook nog steeds niet uit. Ik ga morgenochtend wel lootjes trekken ofzo... Froome-Majka-Degenkolb-SKA / Thomas-Uran-Degenkolb-TJ / Thomas-Majka-Kristoff-SKA. Elke optie heeft zo zijn voor en nadelen en er lijkt geen duidelijke favoriet te zijn. Slaap lekker iedereen. Laat het snel 11.10 zijn, ik heb er zin in!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.